pjusk

Body shimmer

21 indlæg i dette emne

Til mit bryllup vil jeg gerne have indkøbt en creme med lidt glimmer effekt til kraveben, skuldre m.m. Det skal ikke være store glimmer stykker, bare en let shimmer effekt, men jeg synes det er svært at finde. Nogen der kender en god en, og hvor kan man købe en. Ved at bl.a. MAC laver en, nogen der har prøvet den?

:blush:

Redigeret af pjusk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den aller aller absolut bedste jeg nogensinde i mit liv har haft, er en creme fra en svensk butik, som hedder Ålens... :hug:

MEn lige nu bruger jeg en børste med indbygget glimmer fra Body Shop. Der er glimmer i håndtaget/skaftet på børsten. Den er virkeligt god og koster kun 65kr og der er sådan cirka til 100år i sådan én :kiss:

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger sådan en Silkening Body Lotion fra Dove med silkeglans - den er super!! :blush:

Den har jeg også, og jeg er også rigtig glad for den. Min veninde brugte den til hendes bryllup, og hun var også ret begejstret.

Mie

0

Del dette indlæg

Jeg har købt Palmers men synes bare ikke den lugter godt -HAHA- Har dog testet at lugten forsvinder over tid - så jeg regner med at tage den på tidligt fra morgenstunden, når jeg har været i bad, så den bliver "neutraliseret" inden jeg skal i kirken.

Det skal lige siges at den ikke har en kraftig lugt - og måske er der andre der vil elske den ;)

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt Palmers men synes bare ikke den lugter godt -HAHA- Har dog testet at lugten forsvinder over tid - så jeg regner med at tage den på tidligt fra morgenstunden, når jeg har været i bad, så den bliver "neutraliseret" inden jeg skal i kirken.

Det skal lige siges at den ikke har en kraftig lugt - og måske er der andre der vil elske den ;)

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Birgit

Jeps, den lugter lidt eksotisk-vanille-agtigt men på mig forsvinder "duften" efter 1/2 time -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg vil selv bruge den fra Biotherm der rent faktisk er en after sun! Men den glimrer så smukt i solen som, selvfølgelig vil stå højt på himlem d. 26 august!

Det er nemlig rigtigt, det er også min bryllupsdag, og det bliver helt sikkert solskin!

:butterfly:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ret vild med "Palmers Cocoa Butter Formula Body Gloss" som desværre ikke kan fås i DK men på nettet mange steder til næsten ingen penge.

Den er med ægte knust perlemor og lægger sig så flot på huden uden at fedte :balloons:

Hm, har søgt på nettet, men kan ikke finde nogen steder at købe den. Nogen der har nogen links?

0

Del dette indlæg

Jeg er ret vild med "Palmers Cocoa Butter Formula Body Gloss" som desværre ikke kan fås i DK men på nettet mange steder til næsten ingen penge.

Den er med ægte knust perlemor og lægger sig så flot på huden uden at fedte :balloons:

Hm, har søgt på nettet, men kan ikke finde nogen steder at købe den. Nogen der har nogen links?

Søgte på Google på palmers body gloss og fik ihvertfald denne side der sender til DK (men der er sikkert flere..):

http://www.garden.co.uk/catalog/palmers_body_gloss.html

/Stine

0

Del dette indlæg

Søgte på Google på palmers body gloss og fik ihvertfald denne side der sender til DK (men der er sikkert flere..):

/Stine

1000 tak - men de skal sørme have 100 kr for at sende den til DK, det synes jeg er meget pebret. Mon den er det værd?

0

Del dette indlæg

Den er med ægte knust perlemor og lægger sig så flot på huden uden at fedte :cheerleader3:

/Stine

1000 tak - men de skal sørme have 100 kr for at sende den til DK, det synes jeg er meget pebret. Mon den er det værd?

Jaaa, men så bliver du også ligeså lækker som Kylie, Paris ....og alle os andre :balloons:

Kender du ikke nogen der skal en smuttur til UK som kan gå i Boots for dig? - ellers må du bare købe en masse andet så du får noget for dine 100 kr. :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha, der er mange gode forslag til Body shimmer...

Den bedste jeg har og prøvet, det er faktisk en solbruner jeg har købt fra Christian Dior.

Den hedder DIOR BRONZE, Golden Self-Tanner. Er i en tube som kan stå på hovedet, den er med gult låg og med brede brune og blå striber. Ikke en særlig exclusiv pakning, men meget effektiv.

Den giver glimmer til hele kroppen, men meget diskret og "naturligt" (så naturligt det nu kan blive...) SAMTIDIG med at du får en meget fin bronze lød. Den striber ikke, og så er den super nem at smøre på!

Jeg bruger den tit, inden jeg skal i byen, for glimmeret falder ikke af eller smitter af på nogen andre eller dig selv!!

Og et sidste plus: Den dufter herligt, en smule af karamel, det er en meget diskret og delikat duft, som vil få din mand til at ville tage en ordentlig bid af dig... :balloons:

Jeg håber det kan bruges... og ja, jeg ved prisen er en smule pebret, men den varer længe og jeg synes den er det værd!

Mange Kram Maj :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Den er med ægte knust perlemor og lægger sig så flot på huden uden at fedte :super:

/Stine

Jaaa, men så bliver du også ligeså lækker som Kylie, Paris ....og alle os andre :cheerleader3:

Kender du ikke nogen der skal en smuttur til UK som kan gå i Boots for dig? - ellers må du bare købe en masse andet så du får noget for dine 100 kr. :bearhug:

He he nu har jeg bestilt den og et par andre små goodies, man er vel en ægte bridezilla shopaholic!

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer