Guest Svale

Nye billeder fra systuen!!

35 indlæg i dette emne

Jeg er hjemme igen....men nu jeg endelig har fri, så har jeg benyttet mig af det og tog turen i Fields og rendte simpelthen alle butikkerne tynde.... uhh lige noget mit shoppegen kunne klare....men I kender det godt: når man har sat sig for bare at shoppe og bruge de penge, man har lyst til, så er det begrænset hvad man finder...jeg faldt dog over et par nye solbriller og en cowboy nederdel....som slanker...utroligt men sandt

nå men til dagens højdepunkt

Jeg kom på systuen noget betuttet, men kom i kjolen, og vi baksede noget rundt med de rådne deller bag på....

Jeg kan ikke blive dem helt kvit, men det kom til at sidde meget bedre denne gang, men stadig ikke optimalt....det vil det aldrig blive, men jeg er tilfreds, for de er blevet meget mindre de rådne deller...

Løsningen er simpelthen, at mit undertøj skal lukkes oppe fra og ned, på den måde trykker man huden ned af i stedet for op ad, og samtidig fik jeg sat 2 sæt ekstra hægter i undertøjet hele vejen ned, så vi kan udvide corsagen, hvis vi får brug for det. Jeg har taget corsagen med hjem, så jeg kan gå lidt med den...så skulle den også give sig....

Jeg ser ikke specielt glad ud, men er træt, og jeg har brugt meget energi på at gå og være nervøs for de rådne deller Desuden er mit hår alt alt for langt, det er noget værre slask, men det bliver jo selvfølgelig bedre på dagen

Og så til lidt billeder....

Svale

post-7716-1154360416.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Endnu engang må jeg fortælle dig hvor smuk den kjole er og den er blevet endnu smukkere http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif og hvor er det lige præcis de der deller er for jeg kan ikke se dem -HAHA- Den sidder bare perfekt på dig -HAHA-

0

Del dette indlæg

Endnu engang må jeg fortælle dig hvor smuk den kjole er og den er blevet endnu smukkere http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif og hvor er det lige præcis de der deller er for jeg kan ikke se dem -HAHA- Den sidder bare perfekt på dig -HAHA-

Det kan godt være du ikke kan se dem....det har du helt ret i, for det kan du ikke på nogen af de billeder, men de sidder inde under sløret på bagsiden lige oppe over toppen på brudekjolen....MEN DE ER DER....de er bare blevet noget mindre end sidst....heldigvis tager sløret og skjuler dem....

Det er heller ikke sikkert, at der er nogen, der vil ligge mærke til dem, hvis jeg tager sløret af, men bare det jeg ved det selv...

Uhh jeg burde næsten hive billedet fra sidst, men jeg bliver bare så UHHH af at se på det...

Svale

0

Del dette indlæg

Endnu engang må jeg fortælle dig hvor smuk den kjole er og den er blevet endnu smukkere http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif og hvor er det lige præcis de der deller er for jeg kan ikke se dem :bearhug: Den sidder bare perfekt på dig -HAHA-

Det kan godt være du ikke kan se dem....det har du helt ret i, for det kan du ikke på nogen af de billeder, men de sidder inde under sløret på bagsiden lige oppe over toppen på brudekjolen....MEN DE ER DER....de er bare blevet noget mindre end sidst....heldigvis tager sløret og skjuler dem....

Det er heller ikke sikkert, at der er nogen, der vil ligge mærke til dem, hvis jeg tager sløret af, men bare det jeg ved det selv...

Uhh jeg burde næsten hive billedet fra sidst, men jeg bliver bare så UHHH af at se på det...

Svale

HOney den sidder helt fantastisk på dig den kjole!

Ved lige præcis hvordan du har det med dellerne....man VED selv de er der og det er nok -HAHA-

Men jeg kan fortælle dig, at INGEN vil se nogen deller på dig i den kjole!!!!

De er pist forsvundet, og du HAR da vist også tabt dig en del har du ikke?

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu engang må jeg fortælle dig hvor smuk den kjole er og den er blevet endnu smukkere http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif og hvor er det lige præcis de der deller er for jeg kan ikke se dem :lol: Den sidder bare perfekt på dig -HAHA-

Jeg fik slet ikke sagt tak :kiss: jeg fokuserer udelukkende på de deller.....

Endnu engang må jeg fortælle dig hvor smuk den kjole er og den er blevet endnu smukkere -HAHA- og hvor er det lige præcis de der deller er for jeg kan ikke se dem :hug: Den sidder bare perfekt på dig -HAHA-

Svale

HOney den sidder helt fantastisk på dig den kjole!

Ved lige præcis hvordan du har det med dellerne....man VED selv de er der og det er nok ()()

Men jeg kan fortælle dig, at INGEN vil se nogen deller på dig i den kjole!!!!

De er pist forsvundet, og du HAR da vist også tabt dig en del har du ikke?

:bearhug:

Tak :bearhug: nej håber lidt på, at INGEN vil ligge mærke til dem...de bliver jo skjult af sløret!!!

Jeg har rent faktisk taget 2½ kg på af de 10 kg....så trist så trist....men jeg kan bare ikke komme videre og det irriterer mig...

Svale

0

Del dette indlæg

Kære Svale!

Hvor er du bare smuk i din kjole! Det er helt vildt! Og de deller ligger man altså ikke mærke til når du har slør på, og selv hvis du ikke har, ja så er det nok ikke det folk ligger mærker til alligevel! Du ser virkelig virkelig smuk ud!

Er så glad for at se sjalet passer til din kjole, det er jo bare perfekt!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa susanne

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :carrot: -HAHA- :carrot: hvor ser du bare knald godt ud i din brudekjole -HAHA- :carrot: -HAHA- :carrot:

knus trine (der også døjer med deller, som jeg kalder rygflæsk :bearhug: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Svale

Hvor ser bare VIDUNDERLIG SMUK ud i den kjole.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif -HAHA--HAHA-

S**** være med dellerne..... dem har vi alle inkl. mig selv....

Jeg tror, de vil være der uanset hvad - for kjolen sidder jo altså stramt ... og sådan skal det være...

Jeg havde selv de "deller" - på nogle af billeder ser det ikke kønt ud... Men dem lader jeg være med at vise..... -HAHA-

Og husk, din kommende elsker DIG for lige nøjagtig for den DU ER - ikke for hvordan du ser ud....

kæmpe *knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Iiih, Svale - du bliver så fin på din store dag

(overvejer om jeg skal snige mig til globryllup ;) )

Og de der deller på ryggen - man ser dem ikke.

Og det mener jeg!!

Men jeg kender det godt, jeg var også ked af nogle ting ved mig selv på min store dag, men folk så det slet ikke.

Bla. har jeg et "lille" bumse-problem som jeg selv bemærkede HELE tiden, men når jeg har spurgt andre, så har de slet ikke tænkt over det (siger de)

Desuden var der den kæmpe fartstribe jeg havde i håret - det er åbenbart også kun mig selv der er irriteret på den!

Og det er jo kun bagpa - inde under sløret. (du skal have slør på, ik?)

Så lægger man altså overhovedet ikke mærke til den!

Det LOVER jeg dig - ama'r halshug!!

0

Del dette indlæg

Jeg bliver lige nødt til at fortælle, at alle de andre har fulstændig ret!! Du er super smuk i kjolen, og den passer så godt til dig! Din kommende mand laver garanteret en "frederik" når han ser dig i kirken - og jeg havde overhovedet ikke set de deller du omtaler. Så prøv om du ikke bare kan glæde dig over den super flotte kjole du har fundet, og over, hvor smuk du bliver :blush: Og så får du også lige et par af dem her:

:thumbsupsmileyanim::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har selv tabt 10 kg og taget et enkelt på igen, men hvis det bare er halvt så tydeligt som de 8 du har tabt, så er jeg über glad:)

Bukker og nejer.... :bearhug: mener du virkelig det? Jeg kan slet ikke huske at have set andre billeder af dig....man kan da garanteret se det lige så meget på dig som på mig....

Iiih, Svale - du bliver så fin på din store dag

(overvejer om jeg skal snige mig til globryllup ;) )

Og de der deller på ryggen - man ser dem ikke.

Og det mener jeg!!

Men jeg kender det godt, jeg var også ked af nogle ting ved mig selv på min store dag, men folk så det slet ikke.

Bla. har jeg et "lille" bumse-problem som jeg selv bemærkede HELE tiden, men når jeg har spurgt andre, så har de slet ikke tænkt over det (siger de)

Desuden var der den kæmpe fartstribe jeg havde i håret - det er åbenbart også kun mig selv der er irriteret på den!

Og det er jo kun bagpa - inde under sløret. (du skal have slør på, ik?)

Så lægger man altså overhovedet ikke mærke til den!

Det LOVER jeg dig - ama'r halshug!!

Du er mere end velkommen til globryllup.....det er i Nordre kirke, så der er ikke så langt!!

Tusind tak til jer alle :thumbsupsmileyanim: i søde tøser!! Det luner mere end I aner....

Jeg tror også, jeg vil føle mig som prinsesse på dagen, for der har man jo været hele møllen igennem plus man forhåbenligt får den glød, som alle snakker om!!

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

Jeg tilslutter mig koret - hvor er du dog bare smuk i den kjole!!!!!

Den sidder så perfekt på dig - ingen grund til at du tænker mere på de deller...

Du bliver bare for lækker :thumbsupsmileyanim::bearhug: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Du er bare så smuk i din kjole :bearhug:

Du skal være glad for den!

Jeg har selv samme slags delle - og jeg lagde også mærke til den de føste gange - men når sløret kom på tænkte jeg slet ikke over det og der er ingen andre der har lagt mærke til den...

Så op med humøret - ingen lægger mærke til det på dagen - du bliver bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ smuk

:bearhug: daisy

0

Del dette indlæg

er helt vildt med din kjole og du er hammersmuk i den - skulle næsten hive lupen frem til at se dellerne - synes sidste gang kunne jeg se det _ men de har da gjort superarbejde og kjolen er så perfekt til dig. Fokuser på de smukke detajler af kjolen (det er jo hele kjolen) - du kommer til at ligne en drøm på selve dagen.

:thumbsupsmileyanim: Sandra

0

Del dette indlæg

Har kun én ting at sige WOW, hvor ser du godt ud :bearhug::thumbsupsmileyanim: Du kan kun være glad, og jeg er helt sikker på, at din tilkommende bliver stolt over at få sådan en smuk kone..... :bearhug:

Jeg synes overhovedet heller ikke, at man lægger mærke til "dellen" eller "rygflæsket" som en anden kaldte det. Har vi ikke alle et eller andet vi bare er drøntrætte af. Jeg har fx fået noget hudsvamp der gør, at huden er en anelse mørkere nogle steder (kæmper en vild kamp for at få det til at forsvinde, men intet virker), og jeg er vildt ked af det :griner:- .... andre siger, at de slet ikke kan se det!

Håber du bliver glad og får en dejlig dag i din smukke kjole :biggrin:

:blush:

sbj

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer