Guest sraat

Mit værste mareridt (opdateret)!

12 indlæg i dette emne

Jeg sidder og er i syv sind lige nu. Den bryllupsforretning, hvor jeg købte min kjole i maj er brændt! :thumbsupsmileyanim:

I går fik jeg at vide, at butikken var tom, i dag kørte jeg derned. Og ganske vist, butikken er tom, og der er håndværkere overalt. I ruden er der et skilt, hvor der står at butikken er lukket så længe der er håndværkere og de henviser til butikkens nummer. Jeg har ikke kunne få fat i nogen på pågældende nummer i dag (de har lukket om mandagen).

Jeg har i denne butik min kjole, brudepigekjole, brudesvendetøj og sko, og der er en måned til mit bryllup. Jeg kunne sætte mig til at græde lige nu.

I morgen har jeg en tid til tilretning af kjole klokken 11. Jeg vil i midertid kime butikken ned fra klokken 8.

Det er Lucca Bride i Sindal, hvis nogen ved noget, så skriv endelig...jeg har det så forfærdeligt.

Tænk hvis jeg ikke kan blive gift i min drømmekjole, men må "nøjes". Brudepigekjolen har taget 3 måneder at få hjem. I samme butik er min kærestes krabbat, da de skulle sy en magen til til brudesvenden.

De har ikke kunne ringe til mig, de har ikke mit nummer, og de ved ikke, hvor jeg kommer fra - og hvor mange 'Stine Nielsen'er' er der ikke i Danmark!

ØV!!!

Redigeret af sraat
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

En smule lettelse...

Jeg har lige snakket med AnneLise fra Lucca Bride. De havde ikke mit telefonnummer, det plejer de ellers altid at få, men det var smuttet i mit tilfælde.

Der er ikke sket noget med noget af mit tøj, MEN MEN MEN min kjole er en 2007 model, og altså i produktion. Den er ikke en gang lavet endnu på fabrikken, og i værste fald når den ikke hjem til mit bryllup.

Det betyder, at den kollektionsprøve, de havde, som jeg prøvede, skal sys ind fra en 38 til en 36 - dette er kun hvis ikke kjolen når frem.

Hun har sendt en mail til producenten i dag, og hun venter svar inden ugen er omme. Så ringer hun til mig, og vi tager den derfra.

Jeg har slet ikke is nok i maven til det her, jeg ville have det så meget bedre, hvis kjolen hang i mit skab lige nu.

Brudepigekjolerne er dog kommet, og brudesvendetøjet er på vej fra Paris...så den del er sikker. Jeg kan også sagtens nå at vælge sko, siger hun, men lige nu er jeg så stresset og så ked af det. Jeg havde valgt den anden kjole, jeg så på, hvis jeg havde vidst dette - ØV!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha - det er da godt det hele ikke er brændt!! Fik helt ondt i maven på dine vegne da jeg læste første del... meeen kan nu stadig godt forstå at du har lidt for store sommerfugle i maven når alt tøjet nærmest er på vej med posten el.l.!!!

Håber det hele klapper!! :thumbsupsmileyanim:

Knus Karen

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres søde ord, det hjælper rigtig meget :bearhug:

Jeg sidder nærmest på min telefon lige nu, AnneLise ville ringe i løbet af ugen med status, hun skulle jo lige tale med fabrikken, om min kjole overhovedet er lavet endnu. Men jeg har jo altid kollektionsprøåven som kan sys ind.

Som I skriver er det værste overstået, men jeg ville bare så gerne have styr på kjolen her en måned før den store dag...men selvfølgelig når jeg det (som min mor og veninde har sagt i mange gange de sidste to døgn) :bearhug:

Men denu en gang tak til alle jer søde BK'ere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer