Tina25

Se vores nusere hvalpe

96 indlæg i dette emne

Vores kære gravhund blev jo parret for 2 måneder siden og havde så termin på lørdag, men valgte altså at føde i går.

Skal lige siges hun er første gangs fødende.

Sådan så fødslen ud i data:

Ca. kl. 11 gik vandet

11.20 kom første hvalp.

11.35 Hvalp nr. 2

11.55 Hvalp nr. 3

12.09 Hvalp nr. 4

13.30 Hvalp nr. 5

13.43 Hvalp nr. 6

14.40 hvalp nr. 7

I får lige et billede af faren og moren

Først moren som er vores hund

post-9609-1154630403.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og her hanhunden som vi lånte

Og hvor tror I så vores kære hund fødte henne?

Ihvetfald ikke i fødekassen i ´køkkenet.

Nixen bixen. I morges blev hundene (ja vi har 2) lukket ind til os i sengen og i stuen. Begge hunde puttede i sengen med os, men vores gravhund hoppe ned igen men kom igen lidt efter. (fandt så ud af senere at hun havde været inde i stuen og la fostervandet gå i sofaen!

Dernæst kom hun jo tilbage i sengen til os og pludselig kastede hun op. Mig op og gøre rent. Og lige pludselig så skeg hun bare og jg farede ind til hende i vores seng- og der kom første hvalp!!!

Så hele sengen ligner bare et blodbad

post-9609-1154630539.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de bare dejlige - tillykke med dem... :loveboard: Jeg kunne måske godt forestille mig at hun har valgt at føde hvor hun føler tryghed... :hug: Jeg har på fornemmelsen at det er en vane at hun har adgang til Jeres seng? :bearhug:

:balloons: fra Monika

0

Del dette indlæg

Hvor er de bare dejlige - tillykke med dem... :loveboard: Jeg kunne måske godt forestille mig at hun har valgt at føde hvor hun føler tryghed... :hug: Jeg har på fornemmelsen at det er en vane at hun har adgang til Jeres seng? :bearhug:

HI hi det har det helt ret i, de putter inde hos os om morgen, men det går ikke fremover- kan jo ikke have 9 hunde i sengen- hvor skal vi så være :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HI hi det har det helt ret i, de putter inde hos os om morgen, men det går ikke fremover- kan jo ikke have 9 hunde i sengen- hvor skal vi så være :kiss:

:hug::hug:Ja det kan godt blive et problem :hug::bunny_4:

0

Del dette indlæg

Det er nogle virkelig søde hvalpe! Tillykke med dem allesammen! Nu kender jeg ikke så meget til gravhunde, men kan to røde hunde godt få hvide hvalpe??

De er virkelig søde, og ønsker jer al held og lykke med dem! Og sikke da en hyggebasse hun var, lige at føde i sengen! :balloons:

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så er der et billed fra idag hvor de er 2 dage gamle- og alle 7 lever endnu

Tilgiv mig, at jeg spørger dumt nu - De hvide hvalpe, skifter de farve senere, for jeg har da aldrig nogensinde set en hvid gravhund...

Mette

0

Del dette indlæg

Tilgiv mig, at jeg spørger dumt nu - De hvide hvalpe, skifter de farve senere, for jeg har da aldrig nogensinde set en hvid gravhund...

:balloons:

Mette

Det var også det jeg tænkte! Jeg måtte lige have kæresten med på besyv også, og han havde heller aldrig set sådan en hvid gravhund!

Altså havde jeg bare set billedet af hvalpen og ingen mor, ja så havde jeg sværget på at det var en dansk svensk gårhundehvalp!

Men lige meget hvad farve de har, så er det nogle vidunderlige hvalpe i har fået jer! :loveboard:

0

Del dette indlæg

:balloons:

Mette

Det var også det jeg tænkte! Jeg måtte lige have kæresten med på besyv også, og han havde heller aldrig set sådan en hvid gravhund!

Altså havde jeg bare set billedet af hvalpen og ingen mor, ja så havde jeg sværget på at det var en dansk svensk gårhundehvalp!

Men lige meget hvad farve de har, så er det nogle vidunderlige hvalpe i har fået jer! :loveboard:

Hvad jeg har fået af vide så skyldes det at enten moren eller faren bære på et usynlig hvidt gen, som så er skinnet igennem- om de når at skifte farve senere, må tiden vise, men skal ihvertfald spørge dyrelægen.

0

Del dette indlæg

Nej, hvor er de bare søde! Har selv en korthåret gravhund - black and tan (se mit avatar billede) og jeg er helt vild med gravhunde! Spændende at følge de hvide hunde, om de skifter farve eller hvad... Hvis jeg havde plads ville jeg have købt en hvalp af dig, det kribler virkelig i fingrene....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Neeej, hvor er de bare dejlige!

Og hvor må det have været spændede at følge hundemor og hendes fødsel af de små - selvom det foregik i jeres seng :loveboard:

Er helt vild med de sorte og hvide!

Hvad skal I have for sådan en lille hvalp...?

Altså ikke fordi jeg er intereseret, veeeeeel? :balloons:

0

Del dette indlæg

Neeej, hvor er de bare dejlige!

Og hvor må det have været spændede at følge hundemor og hendes fødsel af de små - selvom det foregik i jeres seng :loveboard:

Er helt vild med de sorte og hvide!

Hvad skal I have for sådan en lille hvalp...?

Altså ikke fordi jeg er intereseret, veeeeeel? :balloons:

Hæ hæ nej kan slet ikke læse du er intresserede. Griner

2500 er prisen

0

Del dette indlæg

Så er der lidt nye billeder fra i dag. Og moren Bella er også kommet på benene og har været i haven og løbe lidt og været i hele huset os snuse rundt. Dejligt at se. Meeeen hun er heller ikke længere væk end 2 min. af gangen fra ungerne.

post-9609-1154701469.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer