Daisymus

Min morgengave

5 indlæg i dette emne

Vi havde aftalt ingen morgengaver...

Men så en dag, kommer Lars hjem fra forretningsrejse med en lille sød æske... Jeg var som altid sikker på at få en ting, men disse øreringe slog nok alle mine forventninger...

Lidt efter, bliver jeg spurgt om jeg nu er sikker på, at jeg kan lide dem - OM :cheerleader3: de var så skønne.

Nå men så kunne han jo ikke holde sig tilbage...

Jeg har også lige denne... og frem fra kufferten kom en armbåndsæske indeholdende matchende armbånd... :super: nu var jeg virkelig imponeret over ham.

Og så til sidst siger han; Det er faktisk din morgengave - du får den nu for jeg vil gerne have du har det på til vores bryllup.

Og frem hiver han endnu en æske, indeholdende et imponerende halsbånd der matcher de andre ting...

:balloons: Det er så lækkert. Håndlavede små blomster i guld og hvidguld.

post-15936-1154944055.jpg

post-15936-1154944081.jpg

Det led som er taget ud af armbåndet har jeg fået sat en øsken i så jeg kan bruge det som alm vedhæng i en kæde.

Men de 6 små der er taget ud af halskæden har jeg endnu ikke besluttet mig for hvad jeg vil bruge til...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Wau - hvor blæret http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

Aj, jeg er da kun lidt misundelig :bask: :griner:-

;)

Birgit

Det skal du ikke være, men jeg vil gerne leje min mand ud, :blink: når I skal have smykker i gave, for han gør det rigtig godt. Har altid fået smykker når han har været på forretningsrejse - og det har han været ret tit ()()

Og på de 7 år har han kun 1 gang ramt nået der ikke lige var min stil...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer