Guest pjevs

Jeg er godt gal i skralden

11 indlæg i dette emne

Vores nabo har en lille dum matadorhund. (I ved, kvik)

Den her er bare styg. Den løber frit omkring vel og mærket også inde i vores have. Den har flere gange skidt på vores grund og den pisser op af Frejas legesager, render med hendes bolde osv. Jeg har jaget den ud flere gange, og naboerne har IKKE været i tvivl om at jeg var gal.

Forleden sad vi og spiste ude, så kommer den forbandede køter og tigger. Jeg råbte og skældte den ud og Johnny gik så derover. De lovede at den ikke ville genere os mere.

Jeg har tidligere sagt til manden at vi ikke bryder os om, at den skider på vores grund. Han sagde så bare, at hvis jeg så den gjorde det, så skulle jeg bare sparke den :cheerleader3::super:-HAHA-:bearhug:

Nå, nu jagede jeg den ud igen, og vi gik så begge ned og ringede på. Denne gang var det så konen der åbnede. Jeg sagde pænt at vi igen havde jaget hunden ud og at vi ikke bryder os om, at den render i vores have. Hun var bedøvende ligeglad. Jeg forklarede hende at en af de andre naboers børn faktisk er bange for den, når den render løs, hvortil hun svarede, at det var jo forældrenes skyld -HAHA-

Jeg er ligeglad, næste gang siger jeg det ikke nær så pænt og så får de besked på at det ender med en politianmeldelse.

GRRRRRRRR. hvordan kan man være så uansvarlig. :balloons:

Redigeret af pjevs
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg ville simpelthen ikke finde mig i det længere. I har været tålmodige, og henvendt jer til ejeren flere gange. En politianmeldelse vil være helt på sin plads NU! Du tilgiver aldrig dig selv hvis den i morgen bider din lille engel.

Vi bor på en landejendom, og vores naboer har også hunde. Efter adskillige "pæne" besøg hos dem, hvor vi bad dem om at holde dem hjemme, bandt min mand et tomt patronhylster i halsbåndet og siden har vi ikke haft besøg af dem.

KH

JannieD

0

Del dette indlæg

Vi bor på en landejendom, og vores naboer har også hunde. Efter adskillige "pæne" besøg hos dem, hvor vi bad dem om at holde dem hjemme, bandt min mand et tomt patronhylster i halsbåndet og siden har vi ikke haft besøg af dem.

KH

JannieD

:balloons::cheerleader3::super::bearhug:-HAHA--HAHA--HAHA-

Se dét er hvad man kalder en fin hentydning...

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt følge dig.

Vi har samme problem hos mine forældrer bare med 2 forbistrede klamme katte...

De er overalt - går sågar ind i stuen hvis døren er åben - vi er også så langt ude, at vi overvejer politianmeldelse -Så gør det endelig - for som tidligere skrevet tilgiver du aldrig dig selv hvis du ikke gør det og jeres datter bliver bidt - eller endnu værre hvis det er en legekammerat

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KH

JannieD

-HAHA--HAHA--HAHA-:hug::):thanks::bunny_4:

Se dét er hvad man kalder en fin hentydning...

Oh my God :bearhug:

Det er faktisk lidt sjovt :balloons::cheerleader3::super:

0

Del dette indlæg

Mine forældre havde store problemer med at naboens katte drønede rundt ovre hos dem, både indendøre og udendøre.... f.eks. har min mor tit fundet en fed, doven og beskidt hankat, der rullede sig i deres rene vasketøj på bryggersbordet.

Til sidst gjorde hun kort proces, tog kattene i nakkeskindet, ned i en papkasse og kørte dem til nærmste dyreinternat og afleverede dem.

Naboen blev kureret for at lade sine katte rende rundt da hun blev præsenteret for regningen fra dyreinternatet for fire dages pension for to katte plus hun måtte ryste op med en klækkelig taxi-regning for turen de 50 km hjem.... man må ikke have kattene med i bussen :cheerleader3:

Så ku' hun sgu lære det! :super::bearhug:

:balloons: fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Så vidt jeg ved er det ikke lovligt at lade sin hund løbe frit rundt, så jeg synes også at du skal melde det med det samme. Nabokonen har jo åbenbart ikke forstået budskabet. Måske det hjælper hvis hun bliver præsenteret for risikoen for evt at miste hendes hun.

Det er komplet uansvarligt at lade en hun løbe frit rundt, både af hensyn til naboer, men så sandeligt også hunden, den kunne jo blive kørt ned en dag.

0

Del dette indlæg

KH

JannieD

:balloons::cheerleader3: Har lige fortalt det til Johnny og han syntes det er en fremragende ide.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil lige starte med at sige at jeg bor på landet, så er det slået fast.

Nu har jeg selv både 2 hunde og 4 katte. Vi har indhegnet hele vores grund, så hundene ikke kan komme ud. Det er både af hensyn til naboerne (vi ville aldrig tilgi os selv hvis de skræmte/kradsede/bed en nabo), men så sandelig også af hensyn til hundene selv, de fiser jo bare over vejen uden af se hverken til højre eller venstre, så de ville hurtig blive flade hvis vi lod dem rende.

Kattene derimod, går ud og ind som de har lyst, og jeg ville have det rigtig skidt med at skulle begrænse deres færden, og rent praktisk ville det også være nærmest umuligt, når man ikke bor i lejlighed. Om sommeren kan der gå uger mellem at jeg ser to af dem, mens de nærmest går i hi i vores stue om vinteren, så bevæger de sig kun ud når de skal tisse/skide.

Jeg kan sagtens sætte mig ind i at det må være utrolig irriterende at have sådan en kat rendende rundt i ens hus, når man ikke er interesseret i det, men et godt gammelt middel som plejer at kurere de fleste katte er et ordentligt sprøjt med en god vandpistol... der skal ikke ret mange sprøjt til før katten springer din have over næsten gang den skal ud og udforske verdenen.

Lena

0

Del dette indlæg

Vores nabo har en lille dum matadorhund. (I ved, kvik)

Den her er bare styg. Den løber frit omkring vel og mærket også inde i vores have. Den har flere gange skidt på vores grund og den pisser op af Frejas legesager, render med hendes bolde osv. Jeg har jaget den ud flere gange, og naboerne har IKKE været i tvivl om at jeg var gal.

Forleden sad vi og spiste ude, så kommer den forbandede køter og tigger. Jeg råbte og skældte den ud og Johnny gik så derover. De lovede at den ikke ville genere os mere.

Jeg har tidligere sagt til manden at vi ikke bryder os om, at den skider på vores grund. Han sagde så bare, at hvis jeg så den gjorde det, så skulle jeg bare sparke den :super::bearhug::blink:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/pokey.gif

Nå, nu jagede jeg den ud igen, og vi gik så begge ned og ringede på. Denne gang var det så konen der åbnede. Jeg sagde pænt at vi igen havde jaget hunden ud og at vi ikke bryder os om, at den render i vores have. Hun var bedøvende ligeglad. Jeg forklarede hende at en af de andre naboers børn faktisk er bange for den, når den render løs, hvortil hun svarede, at det var jo forældrenes skyld :blink:

Jeg er ligeglad, næste gang siger jeg det ikke nær så pænt og så får de besked på at det ender med en politianmeldelse.

GRRRRRRRR. hvordan kan man være så uansvarlig. :griner:-

hold da op... hvordan har i kunnet være så tålmodige...? hatten af for jer, hvis jeg da gik med hat.

Havde det været her så var det blevet meldt meget hurtigt. Det er så ikke lige tilfældet i en lejlighed der ikke ligger i stueplan, men alligevel...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer