Sidy

Sikkke noget l*rt!

23 indlæg i dette emne

Jeg har bestilt en sang på nettet.

Den kostede 600 kr.

Forfatteren var meget tilhænger af en "moderne" melodi, så det valgte jeg.

Stor fejl.

Og nu har jeg fået den: Den kan ikke synges på den melodi. :cheerleader3:

Den er alt for svær.

Og sangskriveren vil ikke sætte den til en ny melodi. :cheerleader3:

Jeg havde bare glædet mig sådan til at give min kæreste den sang, og har været i god tid.

Og nu står jeg med ingenting 13 dage før.

ØV!!!

Hvis i kender en sangskriver der kan lave en god sang på kort tid, så sig endelig till!

Redigeret af Sidy
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kunne evt. prøve at lægge den herind og se om der er nogen der kan redde den, eller evt. prøve at kontakte bettevibsen på www.sangtrolden.dk - hun har vist lavet sange til flere herindefra, med godt resultat.

Held og lykke med det - og slag til dem der tager penge for noget der ikke kan bruges

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Min mor laver sange til både fødselsdag, bryllup, konfirmation, osv.. Hun er kanon dygtig til det og har lavet sange for et par piger herinde fra.. De har været godt tilfreds og hun tager "kun" 200 kr. for det. Hun kan lave den på under en time, så det er ikke noget der tager lang tid.

Hvis du er interesseret så sig til... Eventuelt skriv en PM.

0

Del dette indlæg

Min mor laver sange til både fødselsdag, bryllup, konfirmation, osv.. Hun er kanon dygtig til det og har lavet sange for et par piger herinde fra.. De har været godt tilfreds og hun tager "kun" 200 kr. for det. Hun kan lave den på under en time, så det er ikke noget der tager lang tid.

Hvis du er interesseret så sig til... Eventuelt skriv en PM.

Det lyder jo ikke så tosset!

Hvor mange vers plejer hun at lave?

Og har hun en pc/internet?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Prøv lige at sende den til mig sang@sangtrolden.dk så skal jeg kigge på den, om den kan reddes :cheerleader3:

Åh, det er sødt af dig.

Men jeg tror det er melodien den er gal med.

Den er ikke god.

Jeg prøver at sende den til dig.

Har du egentlig fået hende, der har skrevet den til at synge den for dig? Det kunne da være spændende at høre, om hun selv kan :cheerleader3:

Jeg sidder parat til at kigge på den :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Prøv lige at sende den til mig sang@sangtrolden.dk så skal jeg kigge på den, om den kan reddes http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Åh, det er sødt af dig.

Den er ikke god.

Har du egentlig fået hende, der har skrevet den til at synge den for dig? Det kunne da være spændende at høre, om hun selv kan :cheerleader3:

Jeg sidder parat til at kigge på den http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Det en en "ham", og jeg har kun mailet med ham.

Og orker ikke diskuterer mere med vedkommende. :cheerleader3:

Jeg føler lidt at jeg lige så godt kunne ha' smidt de 600 kr ude på vejen. :cheerleader3:

Pis også!

0

Del dette indlæg

Prøv lige at sende den til mig sang@sangtrolden.dk så skal jeg kigge på den, om den kan reddes -HAHA-

Åh, det er sødt af dig.

Den er ikke god.

Jeg sidder parat til at kigge på den :heart:

Det en en "ham", og jeg har kun mailet med ham.

Og orker ikke diskuterer mere med vedkommende. :cheerleader3:

Jeg føler lidt at jeg lige så godt kunne ha' smidt de 600 kr ude på vejen. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huug.gif

Pis også!

Jeg kan hverken finde hoved eller hale i melodien :cheerleader3: Du har ret, den kan ikke rettes op på :heart: Så han burde dæleme give ihvertfald nogle af pengene tilbage http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sm.gif

Jeg sender dig lige en pm :heart:

0

Del dette indlæg

Altså hvis du ikke har fundet ud af noget endnu, så vil jeg gerne prøve... Jeg er ikke nogen proffesionel, men har da skrevet min egen sang til min mand og har også lige hjulpet en anden bruger herinde *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan hverken finde hoved eller hale i melodien :cheerleader3: Du har ret, den kan ikke rettes op på -HAHA- Så han burde dæleme give ihvertfald nogle af pengene tilbage http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sm.gif

Jeg sender dig lige en pm http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Jeg er helt lettet over, at du også synes den er helt forkert.

Så er det ikke bare mig der er en helt talentløs sanger, eller en utilfreds flueknepper. :cheerleader3:

Ja, han burde give mig pengene tilbage, men så tæt på brylluppet vil jeg ikke bruge energi på en negativ konflikt.

Nu må jeg se fremad!

Jeg lå vågne hele natten og småpeb over den dumme sang.

Mere tid har den ikke fortjent. :bask:

Der er 13 dage til og jeg har allerede ondt i maven af nervøsitit. :cheerleader3:

Men jeg kan allerede mærke at min mave er faldet lidt til ro nu.

Det er bare så dejligt at du hjælper mig.

0

Del dette indlæg

Altså hvis du ikke har fundet ud af noget endnu, så vil jeg gerne prøve... Jeg er ikke nogen proffesionel, men har da skrevet min egen sang til min mand og har også lige hjulpet en anden bruger herinde *SS*

Knuz Trine

Det er bare så sødt af dig! :cheerleader3:

Men bettevibsen er allerede sat på sagen.

Det er helt fantastisk så søde i piger herinde er til at hjælpe. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

jeg kan klart anbefale bettevibsen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :griner:-:blink: , hun skrev sangen til min mand - og sangen til min fars 50 års...

se evt. min sang til min mand i min beretning hvis du ikke allerede har fået bettevibsen til at kigge på det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du i det mindste fået reddet din sang???

Den er blevet erklæret "død ved ankomst" af Bettevibsen.

Hun kunne simpelhen ikke redde den.

Så vi synes det var bedste at den fik fred.

:angry:

Men hun er i fuld gang med at lave en nu til mig, det søde menneske.

Og det er jeg bare så glad for. :bearhug:

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle ha' gjort uden hende.

Jeg tror jeg er ved at finde på noget nyt med den sangskjuler:

Hvis jeg nu printer sangen på gult papir, og "harmonika"-folder dem, og så bagefter laver streger og tal på siderne...kan det så ikke ligne en tommestok?!

Og så putte dem i en lille gammeldage metal værktøjskasse, pyntet med tyl.

Mon ikke det kan gå?!

(Skal bare have lokaliseret gammeldags metal værktøjskasse)

Jeg grine-græder snart af stress.

Ikke fordi det har noget med sangen at gøre, men jeg skulle hente min brudekjole i dag.

Og da jeg så fik den på havde skrædder glemt at lægge foret op.

Det var kun kjolen der passede i længden. :blink:

Hovsa??? ()()

Så jeg fik ikke min kjole med hjem, den kan først hentes på torsdag, jeg skal giftes lørdag.

Guldsmeden klokkede i min halskæde, den kan også først hentes på torsdag

(den blev i øvrig afleveret den 8/8).

Og mit undertøj er ikke ankommet endnu.

Det blev også bestilt den 8/8.

Så her går det godt.

Og jeg er da næsten ikke stresset. :blush:

Jeg gider i øvigt ikke at spille lotto i denne uge, det føles ikke rigtig som om det kan betale sig. *fnis*

Redigeret af Sidy
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer