Galadriel

Så var det min tur

4 indlæg i dette emne

Ej hvor er jeg bare træt idag!

Vi havde godt forventet at vi skulle på polterabend igår. Og de kom også allesammen igår kl 8.00. Hvor var det bare super fedt! Jeg har nok haft den fedeste dag i rigtig lang tid!

Vi blev til 6 tøser (mig, mine to søstre og 3 veninder).

Det var ellers en dag hvor der skete noget hele tiden uden at noget var forjaget eller noget som helst.

Vi lagde selvfølgelig ud med en gang morgenmad oppe ved os sammen med drengene.

Jeg blev klædt færdelig "pænt" ud med ekstrem brudemakeup og så skulle vi ud af døren mens drengene blev og hyggede lidt mere.

Vi klemte os sammen i bilen og kørte lidt rundt på landet, men jeg kunne godt lidt gætte at vi var på vej til den landsby vi har boet i det meste af vores liv. Da vi kom til Kragelund, skulle vi ned i skydekælderen for at skyde med riffel. Det var bare kanon! Og jeg var oven i købet blevet bedre end den gang for lang tid siden hvor mig og min veninde gik til skydning. Vi skulle deles op i 3 hold af 2 og mig og min veninde som jeg havde gået til skydning med fandt helt naturligt sammen, men vi var alt for gode så vi blev splittet op , så holdene hele tiden skiftede.

Efter det tog vi ned i indelukket efter at have hentet maden på vejen. Men der var kun købt 5 flute! Jeg skulle så sælge muffins for at kunne købe min egen frokost.

Manner hvor var jeg god til det!!!

Ok nu hjalp det også en hel del, at der er countryfestival derinde i den her weekend, så der var masser af mennesker. Det endte vist med at jeg fik solgt for 2-300 kr og så havde jeg oven i købet givet en del ud.

Jeg tror nu det mest var medlidenhed der gjorde at folk købte af mig

Desværre tror jeg nok at mit udseende skræmte en del mest børn, men vist også et par voksne udlændinge, der ikke helt forstod hvad der foregik.

Da jeg havde solgt kagerne, gik vi ned i mine forældres båd og spiste frokost. Der var jo selvfølgelig nok til mig også.

Mens vi sad der begyndte det at regne og de så mere og mere urolige ud og det blev slet ikke bedre da det også begyndte at tordne. Men det holdt da nogenlunde op da vi var færdige med frokost.

Så skulle jeg ud og windsurfe! Sejt! Men hold da op man har ondt i lår og baller dagen efter!

Vi var 3 der windsurfede. Jeg var nok ikke ligefrem så god til det. Det første jeg gjorde var at falde lige pladask i vandet. Men derefter gik det nu nogenlunde, udover at sådan et bræt ikke lige er til at dreje, så de måtte ud og hente mig tilbage igen.

Efter det kom jeg i et nyt outfit. Miniskørt og blondebluse. Det var nok lige liiiidt for lidt til mig, men så lånte jeg en alm. top af en veninde så gik det.

Så skulle vi ud og danse salsa. Ret sjovt, men enormt svært når man når udover grundtrinnene. Jeg fik også lige en hurtig leksion i brudevalsen. Det var rigtig fedt. Og tilbud om at tage Jonas med en af dagene, så det regner jeg med at vi gør.

Tid til at tage til Bowl n fun. Vi lagde ud med at spille lidt airhockey. Det gik da nogenlunde for mig

Lasermagic. Alle mod mig. Ja det havde jeg jo nok regnet ud Jeg fik rent faktisk skudt dem alle sammen mindst én gang og én ramte jeg 13 gange! Men nøj hvor var det hårdt at løbe rundt derinde med alle efter mig.

Mit slut resultat blev på -270 ikke dårligt hva?!

Efter et bad og en ny omgang sminke kom drengene ind til os. Vi skulle spise deres sommerbuffet og så var det tid til bowling bagefter. Nøj hvor gik det elendigt for mig! Men jeg havde det bare sjovt

Så blev kl ca 23.30 og slaget blev frit. Desværre tog alle bare hjem. De var allesammen trætte eller ved at blive syge, så vi var kun mig og min veninde der tog ind i byen. En lille smule øv. Havde glædet mig rigtig meget til at gå i byen med tøserne, men sådan skulle det ikke lige være. Men nøj hvor blev der kigget efter mig. Og hvor trænger ungdommen dan til at få styr på traditionerne. Der var rigtig mange der blev nødt til at spørge hvorfor jeg så sådan ud. tsk tsk tsk. Klokken blev nu heller ikke så mange inden vi også tog hjem. Var hjemme omkring kl 2-2.30. Tog mig et laaaaaangt bad og fik al sminken af og fik snakket med Jonas i et godt stykke tid derefter om hans dag også.

Rigtig fed dag! Fuldstændig udmattende og super fed!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom de - vennerne... men I var jo forberedte :blush: .

Super - super - super. Det lyder bare til at det var en skøn dag. Du var vist heldig, at der var Country festival, så du fik solgt kagerne. At du skræmte nogle stykker - det forstår jeg bare ikke helt, men OK - vi har heller ikke fået lov til at se billeder :baa: .

VI VIL SE - VI VIL SE - VI VIL SE.

:biggrin:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Det lyder bare som en super skøn dag

Hvor ville jeg gerne have set jer rende rundt med det der laser... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Godt, at I havde en god tur i byen bagefter selv om I kun var 2.

BILLEDER - BILLEDER dem vil vi gerne have

:griner:- fra Daisy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer