Guest Nicolai's mor

Erfaringer søges

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, jeg har købt min brudekjole gennem ABC Brudekjoler. Du kan læse om mine oplevelser under "Min planlægning".

Min samlede vurdering af ABC Brudekjoler.

Plus'er:

:biggrin: 1) Utrolig god rådgivning ved brudekjoleprøvning. Jeg havde ALDRIG regnet med at jeg ville finde kjolen efter bare 2,5 timer men det lykkedes.

:blush: 2) Ejeren Jørgen "pressede" mig til et valg på de rigtige tidspunkter. Det lyder så negativt, men var rart da jeg havde temmelig svært ved at træffe et valg.

:angry: 3) Kjolen var klar til afhentning 3 uger før forventet. Dette var utrolig dejligt da det gav lidt mere tid til tilretning.

HUUG 4) Prisen er et stort plus i sig selv = kr. 3300 for en kjole er altså billigt sluppet!

:) 5) Jeg er idag ikke et øjeblik i tvivl om at det er KJOLEN for mig, så ejeren har virkelig givet mig den rigtige rådgivning.

Minus'er:

:blush: 1) Da ejeren Jørgen ringede og fortalte at kjolen var ankommet 3 uger før tid, sagde han at jeg skulle hente den med det samme, da han ikke havde plads til den. Dette havde jeg meget svært ved da jeg hverken har kørekort eller bil. Jeg spurgte ham om han kunne opbevare den i 2 uger, og dette var der ikke mulighed for, så jeg måtte bede min mor om at hente den en dag hun ellers havde travlt.

:angry: 2) Jeg havde ved kjoleprøvningen også købt et slør. Dette køb fortrød jeg efter 1 uge, da jeg fandt et andet/smukkere slør. Jeg spurgte og jeg kunne aflevere det tilbage, men dette var der ikke mulighed for!

:) 3) Ejeren Jørgen havde målt mig forkert, så min korsage fik jeg i næsten 1,5 str. for stor. Dette kunne min syerske heldigvis rette, men tilretningen blev væsentlig dyrere end forventet.

Samlet set er jeg ret tilfreds med ABC Brudekjoler - dels pga den gode rådgivning og dels fordi jeg føler at jeg har fået KJOLEN, og ovent i købet til en god pris :carrot:

Held og lykke med det.

Hilsen Lisa :blush:

Redigeret af LisaOlsen
0

Del dette indlæg

Jeg kigger lige meget nysgerrigt med her - da jeg også er på begynderstudiet af brudekjoler, og også er faldet over nogle af kjolerne fra ABC.

Mange hilsner fra Sarah

som i øvrigt kigger på bla. disse kjoler fra ABC

Jeg havde så kjole nr. 4 af dem du viser.

I mine øjne en lidt speciel og virkelig smuk kjole, som bare var perfekt for mig!!

Og kan KUN anbefale ABC brudekjoler, havde en rigtig god oplevelse med sælgeren, Jørgen i Næstved.

Men ved nu at andre har mindre tilfredse, men ABC brudekjoler er også meget billige, og så kan man ikke tillade sig at forvente hvad som helst.

Skrædder til tilretning er en nødvendighed fx.

Men spørg endelig, hvis du vil vide mere - jeg kan som sagt kun anbefale stedet!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kigger lige meget nysgerrigt med her - da jeg også er på begynderstudiet af brudekjoler, og også er faldet over nogle af kjolerne fra ABC.

Mange hilsner fra Sarah

som i øvrigt kigger på bla. disse kjoler fra ABC

Jeg havde så kjole nr. 4 af dem du viser.

I mine øjne en lidt speciel og virkelig smuk kjole, som bare var perfekt for mig!!

Og kan KUN anbefale ABC brudekjoler, havde en rigtig god oplevelse med sælgeren, Jørgen i Næstved.

Men ved nu at andre har mindre tilfredse, men ABC brudekjoler er også meget billige, og så kan man ikke tillade sig at forvente hvad som helst.

Skrædder til tilretning er en nødvendighed fx.

Men spørg endelig, hvis du vil vide mere - jeg kan som sagt kun anbefale stedet!!

Har butikken en skrædder tilknyttet, som man kan betale for tilretning/oplægning - eller skal man selv kende adressen på en skrædder?

Hilsen Sarah

0

Del dette indlæg

Så vidt jeg ved har de i Næstved en skrædder tilknyttet både i Næstved og i Nykøbing F (brugte selv ham i Nykøbing F).

Og der ligger vist en aftale om at prisen allerhøjst kan blive 750 kr for en tilretning. Sådan forstod jeg et - kan godt være jeg tager fejl.

Betalte selv 550,- for tilretningen af min:

Nederdel lagt op

Skørt lagt ind og op

Overdel lagt lidt ind under armene

Div. småting

Det synes jeg er ok.

0

Del dette indlæg

Jeg har også brugt Jørgen i Næstved, og det var en MEGET positiv oplevelse!

Jeg fandt mit livs kjole, og faktisk en helt anden end jeg havde forestillet mig, men han fandt bare KJOLEN til mig!

Mht. skræddere, får man en liste over systuer med når man køber, samt numre til brudefotografer og en frisør, der kommer ud (dette har jeg benyttet mig af)

Det gode ved ABC er også, at man kan få det hele på en gang, kjole, slør og sko, samt taske og jakker osv.

Jeg har ikke haft problemer med hans mål, min kjole passede præcist, skulle kun lægges op!!

Her er min drømmekjole, helt enkel med en fin blonde ned over skørtet med lidt sølvtråde i.

Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine erfaringer med ABC kjoler? Tjae...synes deres brudekjoler er ret flotte og ville meget gerne have prøvet deres kjoler og havde også brugt en del tid på nettet med at kikke på de forskellige modeller. Var både på udkig efter min brudekjole og en festkjole til min bedste venindes bryllup. Havde også forelsket mig i en brudekjolemodel og regnede faktisk med at det skulle være den.

Ringede for at få en tid, men fik at vide, at jeg kun kunne komme kl. 09 om morgenen een bestemt dag. Forklarede at det havde jeg ikke mulighed for, da jeg kom hele vejen fra Kbh og skulle have en veninde til at køre mig og hun kunne måske gå tidligt fra arbejde en dag, så vi kunne være der fx. kl. 15 - men at hun ikke kunne tage en hel dag fri. Fik så et ikke specielt venligt svar om, at de havde SÅ travlt og uanset hvilken dag jeg spurgte til, så passede det enten ikke den dag eller det kunne kun blive kl. 09 een bestemt dato eller også var det for langt ude i fremtiden til at han kunne aftale nogen prøvning. For, som han sagde, hvis de skulle stille op når det lige passede kunderne, så kunne jeg nok regne ud hvor sent de kom hjem om aftenen og hvor travlt de fik.

... :griner:- øeh...ok.

Kjolerne er sikkert udemærkede og prisen er god, men det virker som om der er sparet på servicen. Det blev ingen ABC kjole til mig. I stedet endte jeg med en skræddersyet drøm i 100% thaisilke, fra en super dygtig skrædder, som jeg fik anbefalet af een her på BK - men som så også koster 12.000 alt incl. - så det er nok en afvejning, hvad man vil prioritere og hvad man er tryg ved :-)

Med venlig hilsen

Louise

Redigeret af Forlovet
0

Del dette indlæg

Mine erfaringer med ABC kjoler? Tjae...synes deres brudekjoler er ret flotte og ville meget gerne have prøvet deres kjoler og havde også brugt en del tid på nettet med at kikke på de forskellige modeller. Var både på udkig efter min brudekjole og en festkjole til min bedste venindes bryllup. Havde også forelsket mig i en brudekjolemodel og regnede faktisk med at det skulle være den.

Ringede for at få en tid, men fik at vide, at jeg kun kunne komme kl. 09 om morgenen een bestemt dag. Forklarede at det havde jeg ikke mulighed for, da jeg kom hele vejen fra Kbh og skulle have en veninde til at køre mig og hun kunne måske gå tidligt fra arbejde en dag, så vi kunne være der fx. kl. 15 - men at hun ikke kunne tage en hel dag fri. Fik så et ikke specielt venligt svar om, at de havde SÅ travlt og uanset hvilken dag jeg spurgte til, så passede det enten ikke den dag eller det kunne kun blive kl. 09 een bestemt dato eller også var det for langt ude i fremtiden til at han kunne aftale nogen prøvning. For, som han sagde, hvis de skulle stille op når det lige passede kunderne, så kunne jeg nok regne ud hvor sent de kom hjem om aftenen og hvor travlt de fik.

... :griner:- øeh...ok.

Kjolerne er sikkert udemærkede og prisen er god, men det virker som om der er sparet på servicen. Det blev ingen ABC kjole til mig. I stedet endte jeg med en skræddersyet drøm i 100% thaisilke, fra en super dygtig skrædder, som jeg fik anbefalet af een her på BK - men som så også koster 12.000 alt incl. - så det er nok en afvejning, hvad man vil prioritere og hvad man er tryg ved :-)

Med venlig hilsen

Louise

Ej, det er da også noget virkelig plat noget at sige!

Så vil man da ikke have nogle kunder http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

Min svigerinde og hendes svigerinde på den anden sige har også købt kjoler hos ABC brudekjoler - de var begge MEGET utrilfedse med alt lige fra betjening til kvalitet.

Men som sagt havde jeg selv ingen problemer.

Fandt også min kjole "uden for sæsonnen" i vinters, meeeen alligevel...

Man kan som minimum tale pænt til folk!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer