Lisen

Mine sko

10 indlæg i dette emne

Var idag på besøg hos Irenes skrædderi på Amagerbrogade 166 i København :carrot: hold da magle de har mange lækre sko!

Både tøsebarnet (Elisabeth på 12 som skal være min brudepige :blush: ) og jeg forelskede os i de samme sko.

post-17515-1155594044.jpg

De sidder bare perfekt på min fod, behøver ikke at gå dem til - meeeeeeeeen mon ikke jeg lige trisser rundt i dem et par aftner alligevel.

:biggrin: Lisen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

De sko er vel nok lækre!!!! :griner:-

Jeg kender godt forretningen.... jeg bor lige et par opgange længere henne af gaden. Min datter på 10 år næsten umulig at slæbe væk fra forretningens vinduerne, hun er helt syg med prinsessekjolerne..... :blink:()():o

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Sjovt - mine sko er også fra Irenes. De var ikke lige det jeg havde drømt om til at starte med (jeg er mest til stilethæle), men min ryg kan desværre ikke tåle andet end flade sko lige pt. så jeg er bare glad over endelig at have fundet en brudesko uden hæl (har sådan set taget 3 måneder at støve op *lol*).

post-17499-1155862755.jpg

0

Del dette indlæg

Sjovt - mine sko er også fra Irenes. De var ikke lige det jeg havde drømt om til at starte med (jeg er mest til stilethæle), men min ryg kan desværre ikke tåle andet end flade sko lige pt. så jeg er bare glad over endelig at have fundet en brudesko uden hæl (har sådan set taget 3 måneder at støve op *lol*).

dem har jeg også kig på, man er vel i god tid :blushsmiley:

Det er nu mest pga. kæresten, han er i forvejen et par cm. lavere end jeg, så han har bedt mig begrænse mig med brudeskoene :bearhug:

Men det passer mig nu fint, de er lave og lidt brede, så er der da chanse for jeg ikke skal sidde i rullestol 14 dage efter brylluppet :balloons:

Hanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer