Downfall

Comming up

17 indlæg i dette emne

Vi er stået tidligt op og J er allerede så småt i gang med praktiske ting; han har en laaaang liste og regner med at nå en masse i dag.

Det gør han ikke :balloons: Han bliver nemlig hentet på polter om mindre end en halv time - og moooon ikke også der kommer til at ske lidt for mig?! Ellers er der i hvert tilfælde kun én mulighed tilbage - og det er weekenden før bryllupet >>> næppe! ;)

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er den tilkommende sendt afsted; jeg håber han får en rigtigt dejlig dag/aften :balloons:

Ikke udsigt til noget for mig endnu, så jeg tager en slapper foran den ene eller anden skærm! ;)

:bearhug:

Birgit

Synes du skulle bruge dem her sammen med mig *GG*

Men kan jo stadig nåes endnu.... Man ved jo aldrig...

Håber da for dig at det bliver snart...

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blev alligevel poltet, - men fordi én fra min studiegruppe havde bildt dem ind at vi først ville være færdig kl. 15 i går eftermiddags ( :balloons: ), sad jeg alene og gloede hele dagen indtil kl. 15.30 :bearhug: . Studiegruppen var færdig dagen før!!!

Mere i aften ;)

Bærgit

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Det var ikke den fedeste polter jeg havde - desværre - men det var MEGA dejligt at tøserne kom og vi havde en rigtigt dejlig middag på Italia i Århus.

Ellers var det eneste andet punkt på programmet, et besøg hos et par "behandlere" i deres hjem et sted v. Skanderborg >>> EPOKE WELLNESS:

Vi blev modtaget med en masse selvhøjtidelig snak om, at de kunne lære os en masse om hvordan vi kunne "blive bedre til at leve vores liv" - og så var det første de gjorde ellers at skille os ad. Jeg måtte ligge alene i et rum bag en lukket dør, hvor jeg skulle ha' massage - og da jeg udtrykte min utilfredshed med at skulle skilles fra de piger jeg havde glædet mig til at være sammen med, blev jeg bare "analyseret" og spurgt om jeg havde "svært ved adskillelse": HALLO Karl Egon - det er min polterabend og for mig handler det om at VÆRE SAMMEN - men det var han ligeglad med og lukkede døren bag os ()()

Da jeg kom ud - efter en meget fin massage og i øvrigt var kølet lidt ned med min irritation - havde de andre fået læst tarotkort og var blevet spået med penduler imens de sad med fødderne i fodbad.

Den resterende tid sørgede den anden, sindssygt irriterende "behandler" for at vi ikke havde mulighed for at tale sammen, ved ganske enkelt at afbryde ENHVER samtale vi påbegyndte udenom ham - og så holdt han ellers foredrag for os og udtalte sig løs om alle mulige ting som jeg hverken synes ragede ham eller i øvrigt havde bedt om (meget kort fortalt).

På et tidspunkt fik vi lidt tapas - og i øvrigt derudover i løbet af de ca. 4 timer vi var der, kun et krus saftevand.

Alle (undtagen mig, som han glemte) fik lov til at gnide en kur ind i hænderne og sidde som passive tilhørere med frostposer om hænderne, til de selv fik lov at stå i kø på det private toilet for at vaske kuren af.

Samme ting gentog sig med en ansigtsmaske (udemærket og købt på apoteket) som blev puttet i hovedet på os imens vi på tur sad på en spisebordsstol (for hvis vi sad i de andre, bløde stole var det for ubekvemt for HAM). Efter 20 min. stod vi så igen i kø på toilettet for at skulle vaske det af - og til sidst stod vi hver især i kø for selv at lægge makeup før vi skulle i byen!!

:angry::angry::angry:

Øv, hvor er jeg stadig gal i skralden på den rar; det ENESTE jeg havde bedt min søde veninde om - da hun spurgte til mine "drømme" for en polter - var at få lov at hygge og tale SAMMEN med mine dejlige veninder. Og her var det bare komplet umuligt fordi han skulle "sole sig" og ikke mindst frelse os alle! Han ævlede om penduler og clairvoiance (som bestemt ikke er min kop te!!) og mente bestemt at mindst én af os måtte være frisør (og vi var så 2 psykoterapeuter, 1 læge, 1 afspændingspædagog og 1 advokat!).

Nå *prust støn* Men når jeg nu er færdig med at ha' fråde om munden over ham, så havde vi en SKØN middag på Italia; ordene stod bare i kø fordi vi ikke havde talt sammen hele eftermiddagen; der var et par af de gode lege, bla. "Tip en tilkommende" :blush: og "Gæt en poltergæst" :lol: Og der var genial vin og fremragende mad.

Bagefter fik vi et par sjusser forskellige steder - men vi havde i virkeligheden slet ikke lyst til at gå i byen (kunne ha' siddet hjemme og snakket hele natten i stedet tror jeg), men kunne ikke lige gennemskue hvad vi ville - så selskabet opløste sig stille og roligt efter lidt dans og nogle flere sjusser *s*

Det er selvfølgelig et dilemma når nogen har arrangeret noget for én og man så ikke bryder sig om det - og der var da også én af mine veninder der synes jeg....hmmm....kunne have taget bedre imod. Men jeg er altså for gammel og for ærlig til at gide forgøgle nogen noget :oops:

Jeg elsker de personer der giver mig denne gave - og det har jeg fortalt dem både i går og i dag :bearhug: - det nemlig først og fremmest det "taknemmelighed" er for mig; at vise jeg påskønner deres initiativ og deres tilstedeværelse sammen med mig.

Til gengæld er det mest kontaktfulde i situationen (og ville måske være den største gave til MIG), at være sammen med mig om min oplevelse af hvordan det var - frem for at tænke at jeg skulle føle og opleve noget andet - sådan som enkelte af dem nok gjorde det :blink:

Js polter var hyggelig; de var i actionparken v. Vejle og på en lækker restaurant. Han var super glad for indholdet, men temmelig skuffet over at der kun dukkede 2 personer op (2 af hans 3 brødre og ingen af "vennerne" :( !)

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmm kan godt forstå hvis du er lidt skuffet over din polterabend... jeg synes også at det vigtigste må være at man hygger sig sammen med de andre... og så slutningen på det hele, en regning på 1100 kr.! HMM

Men som du også siger, så er det selvfølgelig dejligt at de i det hele taget har arrangeret noget for dig, og at de kommer for at fejre dig...

Knus, Helene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det var da godt nok det mest ækle tapet i verdenshistorien!!!!!!!!!!!

( ja nu håber jeg så ikke det er hjemme ved dig Birgit :blush: )

Aj det var da en noget blandet fornøjelse hva, kunne i ikke bare bede ham klappe kaje og så gå på café istedet :blink:

:bearhug: til dig!

Håber du har nævnt din lille taxa tur for veninderne!

0

Del dette indlæg

Hej du kære Birgit!

Kan godt forstå du er lidt skuffet over det polterarben! Det lyder helt ærligt til at have været en mindre sjov affære! Især den taxatur - nøj jeg var nok blevet lidt hidsig! 1100 kr, det lyder til at din taxatur kostede det samme som hele dit polterarben!

Ja undskyld at jeg er så ligefrem, men eii hvor var jeg selv blevet gal! Er glad for at høre at jeres middag var god! :bearhug::blush::blink:

0

Del dette indlæg

Jeg bliver altså nød til at erklære mig enig - hvis jeg selv skulle have haft 1100 kr. op af lommen til min polter, så var jeg fanme blevet sur! Et bryllup er dyrt nok i forvejen, og efter min mening bør en polterabend ikke koste en rød reje for hovedpersonen, medmindre vedkommende selv vil købe en eller anden ting undervejs, som ikke er med i planerne.

Da vi ikke kunne stå på benene længere ved 2-3 tiden om natten (vi holdt det sammen), fik vi penge til en taxa og blev sendt hjem (det var så også kun nogle få kilometer) - og hvis ikke der er plads i budgettet til det, så burde man nok have lagt begivenhederne et andet sted, eller have tilbudt at du kunne overnatte hos en der boede i nærheden.

Men - forhåbentlig vil de gode ting ved dagen på længere sigt overskygge de dårlige - og hvem ved om du ikke på et eller andet tidspunkt kommer til at kunne grine af det...

:bearhug: herfra

0

Del dette indlæg

eller have tilbudt at du kunne overnatte hos en der boede i nærheden.

Det blev jeg skam også tilbudt - og så kunne jeg tage et tog til Vejle, skifte til bus til Give hvor jeg så skulle hentes af min kæreste næste dag!

No way!!

Når jeg vil hjem - så vil jeg altså hjem; jeg er snart 40 år gammel og gider ikke ligge og skrumle på en madras i en lejlighed i Århus, når min kæreste venter på mig hjemme.

Det var mit valg - men derfor synes jeg nu stadig det var ufikst af dem ikke at have tænkt på det - og jeg er noget træt af at mangle pengene nu!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Positiv tænkning, Birgit!!! Det er en polter, du altid vil mindes... I det mindste blev du ikke klædt ud. Eller skulle sælge kys. Det havde du heller ikke gidet, vel?

Og dine veninder har givetvis købt "den fulde pakke" inkl. hånd- og ansigtsmaske til alle, fuldmassage til brud-in-spe, livsstilsrådgivning, pendulering og tarotkort samt lækre forfriskninger og moderigtige tapas :biggrin: Hey! Selv jeg ville hoppe på det salgsgas og synes at det var den perfekte polter! At materialet så ikke indholdt oplysninger om lederens se-mig-se-mig-se-mig-syndrom er bare tough...!

Og de søde piger havde jo sikkert regnet med, at du crashe på luftmadrassen hos veninden, som I har gjort efter utallige byture i jeres unge dage og dermed genopleve stemningen fra dengang.

Og forresten kan jeg godt lide tapetet, der hvor I holdt polter! Det er funky :huh:

Over-and-out fra Lotte *nu med skønmaleri*

:sm:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer