Kalland

SKAL til begravelse før brylluppet

6 indlæg i dette emne

Min søster har lige ringet og fortalt at min farmors kæreste er død... Har kendt ham i mange år så det tager ok hårdt på mig lige nu... ser ud til at han skal begraves på fredag, så nu ved jeg da godt hvad jeg skal få dagen før mit bryllup til at gå med... Er der en overordnet kraft der mener at det her bare ikke skal ske på en rar måde????

Sorry, men lige nu føler jeg bare at jeg er over ramt af uheld...

Knuz Trine *tudefjæs* :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Trine

:bearhug::(:bearhug:

Du har alt mulig ret til at føle du er ramt af uheld! Jeg kan godt forstå du er ked af det, og ikke har lyst til at forbinde din lykkeligste dag med en begravelse af en af dine kære.

Jeg var til begravelse på min 30 års fødselsdag. Det var min bedste venindes far der var død (alt for ung) og det var svært ikke at forbinde min 30 års fødselsdag med noget negativt, så JO, jeg kan sagtens forstå dig.

Du får lige et kæmpe :bearhug: for det er simpelthen for uheldigt og sørgeligt, men jeg håber at du alligevel kan glæde dig og får et rigtigt dejlig bryllup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste Trine

Du får en masse varme tanker og en del af disse

:bearhug::(:bearhug::bearhug::td::blush:

Nogle af vores gæster var til min mormors begravelse dagen inden vores bryllup - men det tog bestemt ikke deres humør på vores dag... Var ikke selv med af flere årsager jeg ikke vil nærmere ind på - så en masse varme tanker herfra til dig (kender følelsen)

:blush: fra Daisy

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer