Madelung

.

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvis du er en god veninde syntes jeg du skal ¨få sat en stopper for det arrangement.

Jeg ville blive rasende hvis der var en der ville udsætte min veninde for noget, jeg vidste hun ikke ville bryde sig om.

Endvidere syntes jeg at argumentet om så mange gravide, siger alt.

Så få det stoppet og lav en polterabend i din venindes ånd.

0

Del dette indlæg

Ej, hvor er det ærgeligt at det skulle ende sådan..

Jeg kan ihvertfald godt forstå, at du ikke vil have at din veninde skal tro, at du har medvirket når nu du ved, at det ikke lige er hende at lave sådan nogle ting.

Det kunne måske lyde lidt som om - helt uden at kende historien til bunds - at polterabenden mere blev lavet i deres interesse??

Jeg håber at I kommer til at more jer alligevel.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du er en god veninde syntes jeg du skal ¨få sat en stopper for det arrangement.

Jeg ville blive rasende hvis der var en der ville udsætte min veninde for noget, jeg vidste hun ikke ville bryde sig om.

Endvidere syntes jeg at argumentet om så mange gravide, siger alt.

Så få det stoppet og lav en polterabend i din venindes ånd.

Som Pjevs skriver kan du ikke nå at lave om på arrangementet :( Det var dog grusomt at hun har taget sagen i egen hånd og lavet noget du mener ikke passer til bruden. Hvis over halvdelen ikke kan være med så er det jo begrundelse nok...måske kan I bare droppe den fysiske aktivitet og tag i spaen i stedet for men stadig spise mexikansk så veninde B ikke bliver alt for sur :bearhug:

Jeg håber at det går under alle omstændigheder :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har så prøvet at være bruden i den situation som du beskriver. A som havde kendt mig længst ville ikke have "hovedansvaret" da hun er nybagt mor for 2. gang og de ting hun foreslog blev desværre nedstemt. En af mine andre veninder/bekendte "B" (hun er gift med min bedste ven på 1. år, så vi kender faktisk ikke hinanden specielt godt) tog så styringen og planlagde hele dagen ud fra de ting hun gerne selv ville!

B planlagde så:

1) Danmarks højeste klatretræ (jeg er højdeskræk, men det vidste hun ikke)

2) Klædes ud og sælge øl på strøget (hvilket var det eneste jeg havde sagt, at jeg ikke ville, for så ville jeg hellere undvære en polter, hvilket A og B begge vidste, A havde nemlig mailet mig og spurgt om der var noget jeg ikke havde lyst til)

3) Ansigtsbehandling og massage...super dejligt

4) Ud og spise kinesisk..ikke lige min farvorit, men fint nok

5) Indspille en cd (hvilket da var ok, "B" synger sjovt nok i kor og eeeelsker at synge....det gør jeg så ikke)

6) Jeg ville vildt gerne ud og danse, men kl. 23 var alle på vej hjem fordi de skulle: Køre, op næste dag, var trætte, hjem til deres børn, var gravide, osv. Hvilket jo er fair nok, men ærgeligt når man er en dansemus.

Min pointe er: KÆMP FOR AT FÅ DIN VILJE!!!!!

Det betyder noget og jeg er stadig lidt ked og skuffet over min dag, så jo, det er værd at kæmpe for!

:bearhug:

Redigeret af spl09twh
0

Del dette indlæg

Jeg kan kun være enig med de andre, kæmp for at få nogle af de ting som bruden kunne syntes var sjovt igennem.

For pokker en poller skulle gerne være rar og sjov at tænke tilbage på.

Held og lykke

:bearhug:

Mie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer