Guest Lena2007

Historien om en kjole

32 indlæg i dette emne

Ja - som flere af jer allerede har set i min planlægningstråd, har jeg jo fundet min drømmekjole. Og det var ovenikøbet slet ikke meningen. Endnu. :cheerleader3:

Mandag den 18. september havde jeg bestilt tid i tre forskellige forretninger - bare sådan lige for at komme ud og snuse lidt - og for at fejre min fødselsdag samme dag på behørig vis.

Min veninde og jeg startede i Bride Fashion i Virum, hvor vi blev mødt af den sødeste dame ved navn Anne Kathrine. Jeg blev installeret i et kæmpe prøverum og min veninde blev gennet ud og placeret på en stol på første parket. Og så begyndte AK ellers at hive kjolerne frem. Jeg kan ligeså godt sige på forhånd, at jeg er rimelig kræsen - jeg er ikke til de helt traditionelle, hvide kjoler - der måtte ikke være alt for meget bling over dem (eller tyrkisk bryllup som min veninde kalder dem ;) ) - de skulle fremhæve taljen - og samtidig skulle man ikke være i tvivl om, at det altså var en brudekjole.

Allerede nr. 2 kjole var et hit!! Lige da hun hev den af bøjlen tænkte jeg bare "eeeew - det er SLET ikke mig" - men da den så kom på... Suk - meget smuk var den. Men så alligevel ikke brudeagtig nok. Det var en lys nougatfarvet rembo styling kjole med halterneck. Og den var virkelig smuk, men jeg savnede alligevel slæbet - og brudefølelsen. I ved... :loveboard:

AK ud på jagt i biksen igen! Hun kom tilbage med en Pronovias-kjole, som jeg på forhånd havde sagt var min yndlings "designer". Men det var ikke lige en af dem, jeg havde forelsket mig i på forhånd - jeg syntes den så meget bastant ud. Lige da jeg fik den over hovedet var jeg heller ikke imponeret. Men en-to-vupti havde AK spiddet et par ordentlige nåle gennem ryggen på kjolen, så den sad til - og ååååååh! Der var den jo.

For at gøre en lang historie kort (hm - det løb ER vist kørt :bearhug: ) tilbragte jeg to hele timer i Bride Fashion - og kom aldrig i flere kjoler end de tre første. Jeg havde drømmekjolen på hele TRE gange - og smilet blev større og større for hver gang hun trak den over hovedet på mig! Den levede bare op til alle mine krav - også dem jeg ikke vidste, jeg havde! Jeg kan ikke rose Anne Kathrine fra Bride Fashion nok for at have fundet min drømmekjole - og i det hele taget være SÅ tålmodig, sød og venlig. Det var bare den bedste oplevelse! :loveshower:

Derfor var det bestemt heller ikke uden dårlig samvittighed, at jeg i dag ringede derind og fortalte hende, at jeg ikke skal have den alligevel...! Jeg sagde det som det var, at jeg har fundet ud af, at jeg kan få præcis den samme kjole næsten 3000 kr. billigere i Polen - inkl. forsikret forsendelse til DK. Havde penge ikke været et "issue" for mig, havde jeg uden tvivl købt kjolen i Bride Fashion - prisen var på ingen måde urimelig der, og der er jo også en vis tryghed ved at købe i Danmark - men de 3000 jeg sparer, falder altså på et tørt sted for mit vedkommende :rolleyes:

Så nu er det bare at vente 12-14 uger, så skulle drømmekjolen meget gerne ankomme til postkontoret i København SV - klar til tilretning.

Og hvis der vitterligt er nogen, der er nået igennem hele denne lange, kedelige smøre, har I for alvor gjort jer fortjent til billeder!! :blush:

post-20582-1158743734.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Wowwww :rolleyes:

Det er dælen dytme en af de smukkeste kommende brude jeg har set...

Den sidder da helt fantastisk på dig, og dit smil siger da vist nok det hele...

Jeg kan godt forstå at du har bestilt den hjem fra Polen, det er da vildt mange penge at spare.. Men jeg kan godt forstå hvis du har lidt dårlig samvittighed over for dem i butikken. Men hvad gør man ikke for at få KJOLEN... :whistle:

Tillykke med købet.. :loveboard:

:cheerleader3: Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower: super flot og den er bare lige dig det kan man tydeligt se på billederne :loveshower:

må nu bliver jeg jo ekstra nysgerrig om hvor og hvordan du har bestilt din kjole i polen... for jeg havde planer om at betille min i USA.... men det kunne da være at de var endnu billigere i polen

0

Del dette indlæg

TAAAAAAAAAAAK!!! :bearhug::loveboard:

Kan se i den planlægningstråd at de er præcis de samme kjoler som mig du er fladet for :-) Hvor så du Oleaje henne? Prøvede du den? den er min stor kærlighed :-)

Jeg fik desværre ikke prøvet Oleaje - den er ellers også vildt flot! Men jeg prøvede Okawa, som også ser fantastisk ud på modellen - men ikke var noget hit på mig! Den var slet ikke så "let og luftig" som den ser ud på billederne - til gengæld synes jeg 'Irene' (som er den jeg har på) ser sådan halv-kedelig ud på modellen, men lækker på mig (sagt i al beskedenhed selvfølgelig! :rolleyes: )

Sjovt så stor forskel der kan være... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

må nu bliver jeg jo ekstra nysgerrig om hvor og hvordan du har bestilt din kjole i polen... for jeg havde planer om at betille min i USA.... men det kunne da være at de var endnu billigere i polen

Jeg har bestilt den her - har mailet frem og tilbage med dem, de skriver glimrende engelsk og svarer både hurtigt og venligt. De har så trukket 30% af kjolens pris i depositum fra mit VISAkort - resten trækker de når kjolen kommer fra Spanien.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Har jo ikke noget at sige som der ikke allerede er blevet sagt, og som jeg ikke har skrevet i din tråd! Men jeg gentager det alligevel for det er så skønt at høre hver gang!

DU ER SÅ SMUK I DEN KJOLE!

Det er det helt rigtige valg, for søren hvor den er smuk og du er smuk! Og sikke en figur! :angry:

0

Del dette indlæg

Har jo ikke noget at sige som der ikke allerede er blevet sagt, og som jeg ikke har skrevet i din tråd! Men jeg gentager det alligevel for det er så skønt at høre hver gang!

DU ER SÅ SMUK I DEN KJOLE!

Det bliver man nemlig aldrig træt af at høre!!! :blush:

Tusind tak for alle jeres pæne ord tøser - jeg glæder mig også virkelig meget til at få kjolen hjem og få den passet til... :angry:

0

Del dette indlæg

Og for lige at få rundet tråden her af, kan jeg fortælle, at kjolen landede trygt og sikkert hjemme hos mine forældre i sidste uge! :bearhug:

Eneste kikser var PostDanmark - de havde simpelt hen bare stillet kassen med kjolen i ude i mine forældres indkørsel! Tænk hvis den var blevet stjålet!! :) Klaphatte!!! :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer