annabritta

Se min kjole....

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej!

Jeg synes den er rigtig flot! Kan godt lide de lange blondeærme, det gør den lidt anderledes.

:thumbsupsmileyanim:

Må jeg høre hvor du prøvede den? Og var der god service? Jeg skal også snart ud på mine første kjoleprøvninger og glæder mig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa! -HAHA-

Tak for jeres meninger! Det er :biggrin: dejligt, at høre hvad andre syntes! :thumbsupsmileyanim: Jeg er selv helt vild med detaljerne i kjolen, og har hele tiden været sikker på, at jeg skulle ha´ en kjolen med ærmer, så det er jo dejligt!

Til Trulte og Seadancer; den er prøvet hos Panayotis i Vejle. Den hedder Atelier Diagonal Margaret og koster 8000,- kr., men da de kører 33% tilbud i denne weekend (jeg prøvede den i mandags) tilbød de 20% på kjolen, men jeg fik dem presset op i 25% mod at jeg købte et diadem og en halskæde til 1200,- også... :bearhug: Jeg syntes, at vi fik en rigtig god service hos dem. Ekspedienten (eller drømmetyder, som det hedder hos Panayotis) var rigtig sød, så der var ikke noget at klage over!

Til AnnaPerenna; jeg prøvede den også med slør til, og syntes det så rigtig pænt ud, men det slør, som jeg syntes matcher, har de først hjemme omkring jul, så det er ikke helt bestemt endnu... Men her er lige et billede med slør på:

post-18853-1159693501.jpg

Glæder mig til at høre flere BK meninger... :biggrin:

:blush: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa tøzer! :biggrin:

Tak for alle jeres søde ord! :bed: Havde min moaaaar med i Panayotis i dag, og nu er kjolen købt :butterfly: Det er lige så det giver et sus i maven! Hvor er det en fed fornemmelse.... :thumbsupsmileyanim:-HAHA-:blush::bearhug: Træls, at der er 6 måneder til jeg skal vise alt og alle den! (y) :blushsmiley:

:biggrin: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Nej hvor pudsigt. ER RET sikker på at jeg så dig i panayotis i Vejle i fredags?? Jeg var nemlig også nede og prøve kjoler, og min veninde og jeg snakkede om hvor fantastisk smuk den kjole var til dig.. Mærkeligt at du så også lige valgte den.. Men det kan jo også godt være at det ikke var dig.. Men pudsigt.. SUper flot kjole ellers....

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer