Tulle*

Line & René' bryllupsplanlægning 04.08.2007

110 indlæg i dette emne

Hej alle

Nu har jeg efterhånden kigge med herinde et stykke tid, så det er vist på tide, at jeg selv får oprettet en planlægningstråd.

Vi skal giftes den 4. august 2007, og vi har nu været igang med planlægningen i ca. 1 måned og mangler derfor selvfølgelig en masse ting. Jeg er meget imponeret over alt det, I andre allerede har nået. :bearhug:

Vi har bestil kirken, og vi skal giftes i en lille by uden for Viborg, hvor jeg kommer fra. Efterfølgende skal vi holde festen i Kjellerup mellem Viborg og Silkeborg, hvor min tilkommende kommer fra. Udover dette har vi endnu ikke fundet ud af så meget. Vi mangler stadig en til at lave maden, og vi har heller ikke fundet et band endnu, hvilket er to ting, som efterhånden er ved at presse sig lidt på...

Kirken er en rigtig landsbykirke, og jeg har forsøgt at vedhæfte et billed af den (håber det virker, jeg er ikke den storer computerhaj :biggrin: ). Jeg har faktisk også fået arrangeret en ting mere, og det er Anna-Mette, som også er aktiv herinde, til at komme og synge for min tilkommende i kirken. Hun skal synge "All I ask of you", og jeg tror det bliver helt fantastisk, men det er selvfølgeligt meget tyst tyst :)

Feststedet er noget som kaldes Glassalen, og mest af alt minder det nok om et forsamlingshus, men det er helt nymoderniseret og utroligt flot, så vi faldt bare for det med det samme, vi så det. Det var skønt bare at have den helt rigtige følelse. Desværre er det uden vært, hvilket jo betyder, at vi skal finde en anden til at sørge for det hele, og den fantastiske person har vi som allerede nævnt ikke lige fundet endnu, men det kommer forhåbentlig snart....

post-22267-1159896030.jpg

Redigeret af Tulle*
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tulle..

Og velkommen på BK, dejlig med endnu en brud der har lyst til at dele sin planlægning med os.. Jeg må advare imod at BK er vanedannende, man bruger ofte at for meget tid herinde når man burde lave andre ting... Og så har vi jo et mantra der hedder BILLEDER, BILLEDER, BILLEDER... Vi elsker billeder, jo flere jo bedre...

Knuz Mia :bearhug:

0

Del dette indlæg

Kære Tulle. :)

Velkommen til BK.

I har jo allerede styr på mange af de vigtige ting, det er da dejligt! Rigtig sød kirke, en lille landsbykirke. Den er rigtig flot, der er nu noget charme over folkekirken. ( skal selv giftes i en frikirke).

Dejligt at i har fundet et feststed. Jeg glæder mig til at se nogle billeder.

Vi elsker jo billeder her inde på BK.

Glæder mig til at følge din planlægning. :bearhug:

Kram til dig

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres søde besvarelser.

I dag er der lige sket en fantastisk udvikling, da vi har fundet nogle til at stå for maden. :bearhug: Vi har ikke talt ret meget konkret med dem endnu, men de er vant til at lave mad, der hvor vi skal holde festen, og det er virkeligt et plus, så de er reseveret, og så må vi ned og snakke med dem en dag. Det er bare en kæmpe lettelse, at det nu er på plads! Hvis I har lyst til at se, hvem de er, så er deres hjemmeside her: http://www.madsdoss.dk/

Jeg kan desværre ikke lægge nogle billeder ind af feststedet, da det ikke er på nettet eller noget, men jeg tager nogle, når vi skal ned for at se på det igen.

Redigeret af Tulle*
0

Del dette indlæg

:bearhug: Et stort hejsa til dig :)

Uhm det er nogle lækre retter de har på deres menu kort det er godt jeg snart skal spise men min kylling blegner bare en del i forhold til hvad mine smags løg har lyst til lige nu.....

Men jeg glæder mig til at følge din planlægning og også til at se billeder billeder og flere billeder

0

Del dette indlæg

Alt det her bryllupsplanlægning, synes jeg, går lidt op og ned.... Den ene dag er man ovenud lykkelig, for der har man lige fået noget på plads og ikke mange dage efter, så er man langt nede, fordi det ikke helt vil lykkes... :cheerleader3:

I tiden forsøger vi på at finde et band, men det er ikke helt let.... Enten er det ikke lige det, vi gerne vil have, ellers er de allerede optaget, eller også kommer problemet, som ofte melder sig - de er for dyrer... Man skal nok bare være tålmodig, selv om det ikke er min stærkeste side, og så kommer det nok....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan være, at det efterhånden er på tide, at jeg får fortalt om frieriet :cheerleader3: men først lige lidt baggrundshistorie

Vi har snart kommet sammen i 6 år, hvilket vil sige, siden vi var 16 år begge to. Vi mødtes gennem en fælles venninde, og jeg ved ikke, om man kan sige, at det var kærlighed ved første blik men lige med det samme, følte vi i hvert fald et særligt bånd i mellem os, hvilket jo kun er blevet stærkere dag for dag. :bearhug: For 2 år siden flyttede vi så sammen, og for snart 1½ år siden købte vi en lejlighed sammen. Vi har efterhånden støttet hinanden gennem meget, og den lange tid sammen har også gjort, at vi er blevet en del af hinanden familier. Jeg nyder hver eneste dag den tryghed og glæde, min kæreste giver mig, og den kærlighed han altid viser mig.

Jeg har altid drømt om et meget romantisk frieri, da jeg elsker kærlighedsfilm, men jeg havde nok efterhånden indstillet mig på, at med vores historie sammen inmente vil vi nok blive forlovet og skulle giftes af mere praktiske grunde....

Her i august måned var vi så på ferie sammen i Egypten - 14 dagen og det var bare skønt! En rigtig dejlig ferie, som vi dagen før, vi skulle hjem, ville slutte af med at se solopgangen nede på stranden. Jeg var meget træt denne morgen, da vi aftenen inden havde været ude med vores rengøringsmand, men min kæreste insisterede selvfølgelig på, at vi skulle derned. På vejen plukkede han blomster til mig, hvilket han tit gør, så det undrede jeg mig ikke specielt over, det mærkelige var bare, at jeg ikke fik blomsterne, før vi have sat os ned, og min kæreste pludselig sidder på knæ foran mig. Jeg blev helt paf, og jeg kan ikke engang huske alle de søde ord, han sagde, mens jeg bare begyndte at græde af lykke.... :loveshower:

Derefter gik jagten igang efter at finde nogle forlovelsesringe, så vi rigtigt kunne overraske vores forældre og selvfølgelig resten af vores familie og vores venner da vi kom hjem. De blev dog ikke de mest overraskede i hele verden men selvfølgelig meget glad :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne lægge et billed herind af os fra vores ferie, men den siger, at det er for stort :cheerleader3: Ved ikke helt hvordan man reducer størrelse, men hvis jeg finder ud af det, kommer billedet.....

0

Del dette indlæg

Hej Katharina

Du skal have tusind tak for dine forslag til bands. Sæbeboblerne er desværre optaget, men de lyder ellers rigtig gode.

Jeg vil prøve at se, om jeg kan finde ud af at få billederne til kun at fylde 70 kb - tak.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg begyndt at tænke lidt på, hvordan håret skal sidde, især fordi jeg har set en masse flotte billeder fra jer andres sider.... Jeg tror ikke, at det skal være alt for prinsesse-agtigt, vil gerne bare ligne mig selv, så har jeg det også bedst. Nå men har stjålet et par billeder, og tror det skal være noget i den stil....

post-22267-1161147928.jpg

post-22267-1161147955.jpg

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Hej Tulle...

Velkommen her til BK...Bare rolig du skønne tøs, du har da allerede styr på rigtig mange ting men ellers prøv lige at se på hvornår i skal giftes...mon ikke du så nok skal nå det :balloons:

Det var da nogle rigitg smukke opsætninger du har fundet...den ene ligner hvertfald den fra min tråd... :) men syntes ikke lige der var en hilsen fra dig.... :bask: :angry:

Glæder mig til at følge dig...

knus fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser :cheerleader3:

Tak for jeres søde kommentar.

Til Katharina: Vi skal giftes i Ravnstrup, som er en lille by der ligger ca. 7 km vest for Viborg lidt i retning mod Skive, så måske du kender den? Du skal have tak for hjælpen med mine problemer omkring billederne, men måske du kan hjælpe mig med noget andet... Hvordan får jeg den til i bunden at lave "min planlægningstråd"? Som du nok kan høre, så er jeg virkelig ikke den store haj til computere....

Line

0

Del dette indlæg

Så er bandet også bestil :carrot: Min kæreste fik i går endelig fat i et band, som kan, der spiller noget godt musik, og som passer nogenlude i pris. Det er bare lækkert at få styr på, nu er rammerne efterhånden sådan rimelig på plads :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer