Kalland

De første billeder af Lisen og Gemal

24 indlæg i dette emne

Kære Lise... Tak fordi vi måtte komme langt fra og se dig på din vidinderlige dag *SS* Sikke et syn for guderne... Lige nu sidder I sikkert og nyder hinanden, jeres gæster og noget dejlig mad, kan kun unde jer det...

Lægge lige de første bilelder ind af Jer og håber det er ok...

I var bare så smukke og det var en vidunderlig glæde at få lov til at se Jer... Håber ikke at mine små terrorister var for vilde *SS*

Knuz Trine (og nok oz Daisy)

post-16460-1161452736.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der ikke flere... Beklager at de kom i rodet rækkefølge, men drillede lidt, men de kom da ind *SS*

Håber I har en fantastisk dag og ønsker jer alt godt frem over at at jeres store dag bliver lidt så fantastisk som I har ønsket jer *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bearhug:

Åh Lise I var bare så smukke - og jeg ville give alt for at se din mands ansigt, da du meddelte ham at vi bare var fra BK.

Vi havde en rigtig dejlig tur og nød den skønne vielse - på ovenstående billede havde vi fået Kallands nevø til at give dig en ordentlig håndfuld ris. :bearhug:

Så vi håber I har nydt jeres dag i fulde drag...

mange :heart: fra Daisy

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Lise.

Stort tillykke med jeres dag i går, jeg håber at den var som håbet, ønsket og drømt om.

Tak til Kalland for de skønne billeder, så vi rigtig kan nyde det smukke par.

Skønne efterårsfarver i har valgt jer.

:heart: Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Daisy og Kalland,

tusinde tak fordi i var med til vores vielse :respekt: det var voldsomt fedt at se 2 "ukendte" mennesker ude foran kirken - selvom jeg jo godt kunne kende dig Kalland!

Det var en fed dag - den gik som et knipseslag, jeg følte næsten kun at jeg trådte ind i kirken, og vupti max ½ time senere proklamerede vores FEDE jazzband at nu var det aftenens sidste dans :blink: øøøøøøh hvor blev tiden af.

Vi vil intet lave om, vejret var perfekt, vi fik MANGE ris, vores familie og venner var alle glade - og alt klappede som det skulle.

I kan glæde jer til Mortens Meldgaards fede billeder kommer, han tog virkelig nogle pletskud.

Vi er lige kommet hjem fra 4 dage i Harzen på et skønt slot, og nu skal vi bare ind og ligge i vores egen seng, måske snakke lidt mere om brylluppet, og så bare nyde at vi er mand og kone.

Men tusinde tak til jer 2 skønne tøser - jeg håber, jeg får mulighed for at møde jer til et bridzilla-arrangement.

:bearhug: Fru Ørum :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer