Esben

Tale til Esben ?

9 indlæg i dette emne

Jeg er så småt begyndt at overveje om jeg bør holde tale for Esben, alternativt finde på en anden overraskelse.

Jeg har ingen problemer med at stå foran mange mennesker og sige noget, desuden er det jo venner og familie, men jeg er måske lidt itvivl om det er for langt ude....

Nu skal I ikke misforstå mig, for jeg har læst nogle af jeres taler til jeres mænd, og de er FANTASTISKE, det jeg mener er måske bare om det i vores tilfælde vil blive godt modtaget, eller om han egentlig bare forventer at jeg holder mund...ser yndig ud og så lader det være ved det...!

Vi sad her til aften og så De Fantastiske Fem....talte om overraskelser, og der sagde/spurgte han om manden måske også bliver overrasket.... - der spurgte jeg om det var noget han måske gerne ville........ja det var det da....!

Jeg har nu også hele tiden gerne ville finde på noget, men jeg har simpelthen ikke kunne finde på noget....

Nogen der har nogle gode ideer ?

Jeg har overvejet sang i kirken, (jeg synger ikke selv, det vil være synd for alle tilstedeværende) - tale eller en oplevelse senere, som mulighed...men jeg er virkelig blank...

Er der ikke nogle af jer, som har nogle gode ideer ? - nogle som kan give mig et spark i :balloons:

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :balloons:

Jeg er helt sikker på, at alle ville blive glad for en dejlig, livsbekræftende og personlig tale - også din mand. Det er en dag, der aldrig kommer igen, så de søde overraskelser er en stor del af sådan en dag :balloons:

Så jeg synes bestemt, at du skal gå i krig. Om det så bliver en tale, en sang i kirken eller til festen af en anden - eller begge dele, så er jeg sikker på, at din kommende mand blive meget glad for det. Og du bliver glad for, at du har gjort det efterfølgende :balloons:

God fornøjelse.

0

Del dette indlæg

Jeg har forelsket mig i to sange, som jeg gerne vil synge eller have sunget for William. Eller i hvert fald én af dem... Ville egentlig helst have én til at komme og synge for os til festen, men hende, jeg har i tankerne, vil nok ikke køre helt til Vig, hvis vi skal have en rigtig vennepris (en kollegas datter)... Så måske kaster jeg mig ud i det selv, men jeg er bare bange for at min stemme forsviner - det gør den let under småstressede situationer (og fester :lol: )

Vi har talt om at få to violinister til at spille i kirken, hvis vi må for præsten. Vi hørte nogen, som spillede på Strøget en dag, og de var helt fantastiske, så William fik deres nummer i tilfælde af... Ja, og nu har vi så en anledning.

Jeg regner da også med, at jeg holder tale for ham. Jeg er ikke så god til at holde min kæft :) Så jeg tror nærmest, folk ville være skuffede, hvis jeg ikke sagde noget.Men jeg håber, at der kommer en fiks ide til mig inden da, så det ikke bliver en traditionel tale. Evt. noget med et diasshow eller lign. Der er jo mange måder at gøre det på....

Jeg synes helt sikkert, du skal gøre et eller andet. HVad, finder du nok ud af - du har stadig god tid :biggrin: Vi kan jo hjælpe hinanden...

- Louise

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er så småt begyndt at overveje om jeg bør holde tale for Esben, alternativt finde på en anden overraskelse.

Betyder det at Esben skal giftes med Esben og holde en tale for Esben? Hold fast hvor bliver jeg snot-forvirret når I er to der bruger hinandens brugernavne til at skrive om hinanden...

Redigeret af Mr Lacaus
0

Del dette indlæg

Betyder det at Esben skal giftes med Esben og holde en tale for Esben? Hold fast hvor bliver jeg snot-forvirret når I er to der bruger hinandens brugernavne til at skrive om hinanden...

Var det så fordi du gerne ville komme med nogle gode ideer, eller bare kommentere på at vi har brugt samme brugernavn ? ;)

0

Del dette indlæg

Var det så fordi du gerne ville komme med nogle gode ideer, eller bare kommentere på at vi har brugt samme brugernavn ? ;)

Se, hvis Esben skulle tale til Esben ville jeg godt kunne se det sjove i en lille navneleg, men det kan jeg så næsten forstå på dig, at det ikke er tilfældet. I så fald handlede min kommentar udelukkende om forvirring i at flere brugere deler flere brugernavne og at der ikke et eneste sted i tråden står noget om, at det er tilfældet, og det dermed er ganske umuligt at gætte sig til.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer