Ea bea buksetrold

Brudekjoledilemma.

30 indlæg i dette emne

Så er vi ved at være så langt at jeg skal til at tænke på brudekjole.

I flere år har jeg haft drømmen om at JEG skal være prinsesse på den store dag med slæb, KÆMPE kjole rød løber, hestevogn, champagne, slot og meget meget mere.

Men som tiden skrider frem og det er ved at blive virkelighed, har jeg det faktisk sådan lidt som om, jeg hellere vil have det bliver en FEST istedetfor. Selvfølgelig med os som midtpunkt. Men det gør ikke noget det ikke bliver på et slot, eller ikke bliver med kæmpe kjole, eller ikke bliver hestevogn. osv osv.

Da vi er gift i forvejen på rådhuset, og vi begge er lidt " småskøre " indimellem, og godt kan lide tingene er lidt anderledes. ( og er impulsive ). Har jeg faktisk leget lidt med tanken om en brudekjole, i en anden farve end hvid. Ikke rød, blå eller lign. Men mocca, nougat, brun eller lignende. Lyder det skrup forkert??

- men alligevel kunne jeg også godt tænke mig det traditionelle. Hmm, ved godt jeg er mærkelig!! :balloons:

Men kan i hjælpe med at sætte billeder ind af kjoler der er i de ovennævnte farver?? og også gerne nogle korte kjoler. Synes det kunne være lidt frækt/sejt, med en kort kjole. Gerne ala Aqua Lene `s.

Ja, hvem sagde skør.......?? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ikke lige nogle billeder at tilføje, men vil bare sige at du overhovedet ikke er crazy - jeg synes det er fedt at man gør det til sit eget!

Jeg har ikke selv drømt om det store.. for et par år siden besluttede jeg mig for at hvis jeg skulle giftes, skulle min kjole være rød.

Men så mødte jeg denne mand... som gerne vil have det 'rigtig' bryllup (eller hvad man nu siger) så min kjole er alligevel cremefarvet, men med lyserøde, grønne og blå blomster i toppen! Så den er stadog mig.

Gør hvad du synes... jeg synes det er fedt! :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg havde egentlig forestillet mig en grøn galla kjole.

Men min kæreste vil gerne have et forholdvist traditionelt bryllup.

Og vi skal på rådhuset, meeen jeg synes egenligt også det ville være mærkeligt at stå lørdag formiddag på Frederiksberg Råshus i en stor grøn gallakjole, så nu bliver det en mere simpel hvid kjole...

:balloons: Meget Snart Fru Aas

0

Del dette indlæg

Jeg kan sagtens følge det du skriver, jeg har det på samme måde.

jeg har fundet nogle modeller på angelinas.se og så selvfølgelig rembo styling og linea rafaelli.

Jeg har selv købt en Linea kjole i lys pudderfarvet og jeg er bare så glad for den.

Men har da også prinsesse drømmen, men det er bare ikke mig mere.

post-2246-1169565033.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er vi ved at være så langt at jeg skal til at tænke på brudekjole.

I flere år har jeg haft drømmen om at JEG skal være prinsesse på den store dag med slæb, KÆMPE kjole rød løber, hestevogn, champagne, slot og meget meget mere.

Men som tiden skrider frem og det er ved at blive virkelighed, har jeg det faktisk sådan lidt som om, jeg hellere vil have det bliver en FEST istedetfor. Selvfølgelig med os som midtpunkt. Men det gør ikke noget det ikke bliver på et slot, eller ikke bliver med kæmpe kjole, eller ikke bliver hestevogn. osv osv.

Da vi er gift i forvejen på rådhuset, og vi begge er lidt " småskøre " indimellem, og godt kan lide tingene er lidt anderledes. ( og er impulsive ). Har jeg faktisk leget lidt med tanken om en brudekjole, i en anden farve end hvid. Ikke rød, blå eller lign. Men mocca, nougat, brun eller lignende. Lyder det skrup forkert??

- men alligevel kunne jeg også godt tænke mig det traditionelle. Hmm, ved godt jeg er mærkelig!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Men kan i hjælpe med at sætte billeder ind af kjoler der er i de ovennævnte farver?? og også gerne nogle korte kjoler. Synes det kunne være lidt frækt/sejt, med en kort kjole. Gerne ala Aqua Lene `s.

Ja, hvem sagde skør.......?? -HAHA-

Hvad med noget fra Linea Raffaeli??? eller noget Rembo styling... min favorit er denne her!!! -HAHA-

måske er jeg også skør????? :bearhug:

Jeg kender ikke prisen og har heller ikke prøvet den - så jeg ved ikke om den sidder godt eller noget - men fed... joooo det er den!!!

Smil fra Mette

post-23814-1169668534.jpg

Redigeret af MetteTejlmann
0

Del dette indlæg

Hejsa,

Jeg er også helt pjattet med lidt anderledes brudekjoler i farver/typer. Flere har inspireret mig her på siderne. Du får lige to links, som er spændende inspiration -HAHA-

http://www.linearaffaelli.com/

http://www.rembo-styling.com/

Prøv måske også nogle af de nyere spændende designere i dk - fx Ann Wiberg http://www.annwiberg.dk/

Kh Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer