Guest maborosi

Skrædder i kolding??

7 indlæg i dette emne

Hej piger,

Er der virkelig ingen, der kan anbefale en billig skrædder i Kolding, der kan sy en brudekjole? Det må gerne være en elev...men skal selvfølgelig helst være en der ved nogenlunde hvad han/hun laver!

Jeg har spurgt på Designskolen (går der selv, bare på den forkerte linje, når det kommer til brudekjoler!) og der var ingen der meldte sig.

Eller bare i Fredericia, Odense, Vejle, Esbjerg – alt inden for 3 kvarters tog/ bus-afstand af Kolding har interesse!

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe!! :loveboard:

Knus Ditte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Ditte...

Hvad er billigt for dig?

Mange hilsner

Lone

Hej piger,

Er der virkelig ingen, der kan anbefale en billig skrædder i Kolding, der kan sy en brudekjole? Det må gerne være en elev...men skal selvfølgelig helst være en der ved nogenlunde hvad han/hun laver!

Jeg har spurgt på Designskolen (går der selv, bare på den forkerte linje, når det kommer til brudekjoler!) og der var ingen der meldte sig.

Eller bare i Fredericia, Odense, Vejle, Esbjerg – alt inden for 3 kvarters tog/ bus-afstand af Kolding har interesse!

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe!! :thumbsupsmileyanim:

Knus Ditte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Lone,

Jeg har fundet en i Nykøbing Sjælland der vil gøre det for ca 3500-4000 kr, for corsage og tylskørt (4-5 lag?) Det er bare RIGTIG langt herfra! Men i det prisleje max...Jeg fandt nemlig en skrædder i Kolding der virkede god, men hun skal have min 8000 for det samme, og det har jeg bare ikke :-(

Nå men kan du hjælpe? :-)

Mvh Ditte

Hej Ditte...

Hvad er billigt for dig?

Mange hilsner

Lone

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet at spørge på den systue, der ligger i den lille gade mellem gågaden og busgaden. Kender dem ikke, men har bare set deres butik - og tænker at jeg selv skal ind og snakke med dem.

Ellers er der en dame i Haderslev (nederbyvænget), som også syr. Hun er ikke skrædder, men helt ferm. Hun syede nogen fantastiske kjoler til os til vores afslutningsfest på gymnasiet i sin tid.

Monica

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Det er rigtig træls svar, for jeg kan ikke give dig et navn, MEN jeg ved at min veninde (som jeg desværre ikke er veninde med mere :cheerleader3: ) fik syet brudekjole (todelt) af en rigtig dygtig designer som holder til ml. Vejle og Kolding. Jeg var endda med til modeopvisning på tirsbæk Gods, Vejle, hvor hun viste sine kjoler frem. Og desværre kan jeg simpelthen ikke huske hvad hun hedder.......Men det var riemligt i priserne og hun var ret anerkendt. Blev afholdt omkring dec. 2004 +/-, hvis du har mod på at spørge ude på Tirsbæk, hvem det var.

Kh Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet at spørge på den systue, der ligger i den lille gade mellem gågaden og busgaden. Kender dem ikke, men har bare set deres butik - og tænker at jeg selv skal ind og snakke med dem.

Ellers er der en dame i Haderslev (nederbyvænget), som også syr. Hun er ikke skrædder, men helt ferm. Hun syede nogen fantastiske kjoler til os til vores afslutningsfest på gymnasiet i sin tid.

Monica

Ja det er den, hvor hun vil have mininum 8000 for det, jeg ønsker (corsage+tylskørt) og sikkert mere for en "rigtig" brudekjole. Men det skader ikke at spørge! :cheerleader3:

Kan jeg evt. få en mailadresse eller bare navn på hende i Haderslev?

Mvh Ditte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer