marina29

Smykke dilemma

4 indlæg i dette emne

Jeg har brug for lidt hjælp, vi får nemlig besøg af vores smykkedesigner på tirsdag, og skal finde ud af hvad jeg vil have af smykker og materialer :thumbsupsmileyanim:

Min kjole er råhvid-råcremehvid-økologisk flødefarvet eller light gold hvis du spørger forhandleren, og der er små sten på kjolen, sløret er med en tynd guldkant og swarowsky krystaller.

Jeg har allerede investeret i et diadem i guld og med perler, men min vielsesring er i hvidguld...

Jeg vil helst have smykker i sølv, for jeg er ikke såå vild med guld, og jeg ville gerne kunne bruge dem igem.

Smykket der skal designes skal være med en blå sten (aqua-et eller andet) som Søren har købt for mange år siden, og det skal dermed være mit noget-blåt.

Så kan jeg godt både have guld og sølv på, eller bliver det for meget blandet???

Min kjole:

post-21950-1172932614.jpg

Slør:

post-21950-1172932683.jpg

Diadem:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er billederne ? :thumbsupsmileyanim:

Umiddelbart synes jeg, at det virker for blandet, men gør som du føler. :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

-Signe

Hej

Jeg har det samme dilemma

Den top jeg skal have på, er der indvævet små sølvtråde og perler i. Jeg er helt klar en guld pige, så jeg er også i tvivl om hvilke smykker jeg skal have på.

Jeg har arvet et kraftig guldkæde fra min mormor, som jeg hele tiden har haft i tankerne at bære til brylluppet.

Jeg blander normalt aldrig guld og sølv, men er først blevet opmærksom på dilemmaet, efter at jeg har købt kjolen.

Helheden på toppen virker dog lidt gylden, så jeg håber at der alligevel bliver helhed imellem kjole og smykker.

Er der nogen der har billeder hvor guld og sølv er mikset på en god måde...?

Hilsen en kommende brud, der troede at hun havde styr på kjole og smykker

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer