mmunck

Bryllupsplanlægningen for yngve og Monas bryllup

1,487 indlæg i dette emne

Jeg har lige lavet en opdateret "to do" liste, ligesom jer andres med farver og alt muligt. Der er alt alt for mange røde, godt der er en sommerferie inden bryllupet ;)

Grøn = er ordnet

Lilla = er i fuld sving

Rød = krise er ikke gået i gang

Praktisk

Find dato

Reserver kirke

Møde med præst

Book bryllupsrejse

Book brudesuite

Book fotograf – min stedsøsters kæreste leger amatørfotograf med sit dyre dyre kamera

Reserver catering firma/kogekone eller?

Reserver festlokale og hytter

Meld tilbage med hytter – ca. d. 5. juni

Lav gæste liste – der står 60 voksne og 8 børn på den SU d. 25 maj

Lav budget

Fast sæt menu – er mere eller mindre fastlagt

Send invitationer ud

Køb vielsesankelkæder - Er bestilt. Hentes start august

Lav plan over dagene op til vielsen- laver vi løbende, når vi kommer i tanke om noget

Huskeseddel over hvad vi skal medbringe til Vigsø - som ovenstående

Plan over fredagen – hvem gør hvad

Køb lækre ting til Susanne og Johannes som TAK

Giv feststed og cateringfirma endelig besked om hvor mange gæster der kommer

Aftal hvordan og hvorledes med toastmasterne

Planlæg kørsel – hvem køre med hvem

Uddel hytter

Hør om regler for rigskast ved kirke og feststed

Hør om generelle regler ved feststedet

Aftale detaljer med fotografen

Pynt, bordopdækning mm.

Bestil brudebuket + knaphuls blomster

Find ud af kirke pynt – vi har stærkt overvejet at købe nogle hvide roser fra ganske normal supermarked og bruge dem med tyl – evt. hvide liljer????

Vælg farve tema – hvid, creme og rød hvor det røde stort set kun består af piberenserhjerter

Bestil bryllupskage

Lav invitationer

Lav bordkort

Lave Menu kort dimser

lave risposer

Lav takkekort

Lav vielsesprogram

Lær at danse brudevals

Bestem salmer +hvad bruden skal gå op til

Køb legetøj til toastmasterne- Vi har købt pirat udstyr til dem i søsterne grene. Istedet for klokke har de piratflag, de får lidt forskelligt piratgejl pakket i en piratkuffert med bl.a. guldmønter som i en rigtig skat. Deres pladser skal dækkes med pirat servietter, så der ingen tvivl er om hvem der er toastmaster...man har kun det sjov man selv laver og vi er nok ikke så formelle :respekt:

Lav bordplan

Find ud af hår og make up

Bruden

Køb sko og undertøj

Få syet brudekjole

Snak med Julia om klipning - er blevet klippet, må vi se om jeg skal have en studsning inden, tror det ikke

Gå skoene til

Husk nål, tråd og plaster

[/color]

Gommen

Køb habit

Køb sko

Hår klipning

Nøgle personer

Vælg toastmaster – min yngste storebror og min veninde

Brudepige - ingen

Forlover – ingen

Ringbære–mine to nevøer :thumbsupsmileyanim:

Ham der følger bruden op – min ældste storebror

Formelle

Få prøvelses attesten i orden

Meld navneændring

1. kjole inspiration

Kirken

2. kjole inspiration

Bordpynten

Mere bordpynt

Hår inspiration

Skoene

Undertøjet

Forløbig menu

"Morgen gaven"

Lilje brudebuketter

En til lilje

Kjole prøvning

1. rigtige stout prøvning (fortsætter på side 23;)

Billeder fra området hvor vi skal giftes

Billerder fra området 2

Billeder fra stranden lige omkring feststedet

Brudebuket stil

Links til malerbøger

Mere bordpynt inspiration

Perfekte liljebuketter

Jeg elsker elsker elsker liljer

Salme valg

Billed af første hår sætning og make up

Billedstorm af kreativiteter + kjole top herfra og en side frem

prøvning af næsten færdig kjole uden slæb

Hår og make up nummer to forsøg

Prøvning af stort set færdig kjole med slæb

Hej.

Jeg har næsten lige oprettet bruger og må heller starte et sted. Har lidt svært ved at overskue hvordan det hele forgår herinden...har vist aldrig rigtigt haft computer tjekke.

Jeg (eller vi) er godt igang med vores bryllupsplanlægning. Datoen for vores fortryllede bryllup er, som I måske kan se i signaturen(?) den 11. august.

Først en lille præsentation af hvem vi er.

Jeg hedder Mona og studere på Roskilde Universitetscenter. Nu er jeg igang med den Humanistiske Basisuddannelse, næste semester starter jeg på overbygningen på dansk og kultur og sprogmødestudie, hvilket jeg glæder mig til

Min dejlige udkårende, Yngve, studere fysik, med musikvidenskab som bifag. Lige pt. er han igang med sin bachlor om....jaa noget stråling stjernerne "udskyder" når de dannes...det er faktisk rigtigt spændende, jeg er bare en dum humanist der glemmer det efter ti minutter :smash:

Vi mødets på Roskilde Festivalen i 2005, der gik ikke mange timer før vi hang sammen resten af festivalen. De efterfølgende 3-4 måneder brugte vi på at overbevise folk om vi ikke var kærester, da vi hver især havde besluttet os for vi gerne ville nyde singel livet eller noget ligende. Men der blev ikke rigtig troet på os, så hvorfor ikke bare blive kærester så. En beslutning vi ikke har fortrudt :thumbsupsmileyanim:

Hvis jeg kunne ville jeg sætte et billed ind i min profil, men skal nok lige have liiiiiiiidt hjælp til det :rolleyes:

Det bliver lige det for nu, vender fluks tilbage med bryllupsplanlægningen, men hvis dette ikke skal blive allllllllllllt for langt stopper jeg nu :balloons:g

Redigeret af mmunck
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til BK!

Håber du får mange gode timer herinde - ligeom os andre :thumbsupsmileyanim:

Dit profilbillede sætter du ind som avatar i dine indstillinger (når du klikker på dit eget navn øverst på siden). Det er også her, du laver signaturer mv. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres velkomster.

Og tak for hjælp med billed, kan dog stadig ikke finde ud af det, tror vist bare det er for stort. Når ens billeder er for store, kan man så gøre dem mindre, så man kan få dem i sin profil? Har virkelig ikke tjek på særlig meget når det gælder computer :)

Nåh, men det var det med vores planlægning.

I følge min signatur er der 160 dage til bryllupet, det passer også med de 5 måneder og en uge der er når man kigger åp datoen, jeg har haft lidt stress over det den sidste uges tid. Men har lige ligget nogle dage med lusinge-syge (nogle dejlige børnesygedomme man kan anskaffe sig når man er tilkaldervikar i en vuggestue ;)), men ikke desto mindre har jeg så ligget i sengen og fået ordnet invitationerne færdige, så noget godt er der da kommet ud af den syge historie...

Vi er begge studerende så det er begrænset hvor mange midler vi har at kaste rundt med, men min mor er så fantastisk at spæde vældigt til. :thumbsupsmileyanim: Ikke værst da vi holder bryllupet i Nordvest Jylland, en 40 km fra Thisted tror jeg, trods vi begge mere eller mindre er københavner og vores familie og venner bor her på sjælland og i det sydlige-jylland. Historien om hvorfor kan komme senere, hvis I altså skulle være intresseret...

Vi har nu tjek på:

Kirke: Vigsø kike

Præst: En god ven af familien, så bliver det mere personligt end den præst der er tilknyttet kirken

Feststed: lokale ved dansk folkeferies feriecenter ved vigsø

Overnatning: Hytter og hotel lejligheder til os selv og vores gæster

Musik: Min storebror laver playlister på computeren på forhånd og agere dj de minutter det tager at skifte playliste under festen...han ved det dog ikke heeeeeelt selv endnu, men han gjorde det selv til sit eget bryllup og var glad for det, så det vil han også for sin lillesøster :super:, men måske jeg lige skulle til at tjekke op på det...

Fotograf: Min stedssøster kærest har smidt en kæmpe spand penge efter et super lækkert kamera og han forstår at bruge det, så det bliver ham. Og ham har jeg faktisk spurgt;)

Make Up: Min kæreste ELSKER mig uden make up så det får han, så der vil blive brugt tid på en ekstra lækker hud. Så ansigtsbehandling nogle uger før og ellers super hjemme plejning

Frisør: Har dejligt rødt hår, med lækre krøller, så det skal ikke sættes så meget op, bare lidt med en blomst eller to. Det ordner jeg selv, med hjælp fra min svigerinde. Lidt før bryllupet klipper min stedsøster mig, dejligt med privat frisør

Invitaioner: Lavet og skrevet - DUM idé at skrive invitationerne i hånden -det gør ondt, men de er nu blevet fine og virker meget personlige. Mangler bare at sende dem ud. Det gør vi vidst i slutningen af den kommende uge. Vores bryllup ligger lige præcis stadig i skolernes sommerferie. Så vi sender invitationerne ud nu, i stedet for også at sende resever datoen kort

Så kommer det vi mangler (=stress lister ()())

Det vi ikke har tjek på, men som vi arbejder MEGET på:

Kjole: Har været ude at prøve og jeg ved hvad jeg vil have. Vil meget gerne have den syet, skal ringe til to venner, en skrædder og en designer i dag og høre om de kan. Ellers køber jeg en som jeg så for syet lidt om. Mit største problem er at jeg bare ikke kan finde den type jeg gerne vil have med snøre liv OG slæb...

Kokken: Der har vi snakket med to hold, begge bekendte. vi venter svar fra. Og håber meget det lykkedes med et af dem. Jeg er vegetar og det er en del af vores gæster også og det er lidt svært at finde nogle der laver lækker vegetar mad, syntes jeg.

Vi ikke er gået igang med:

Bordpynt: Vi har idéer vi er ret sikre på, men ikke indkøbt og afprøvet

Bordkort: Skal blot laves, det gør vi når semestret engang slutter

Gomtøj: Glæder mig MEGET til at se hvad han finder på, men er nu ikke bekymret

"Vielses ringe": Vi skal ikke have ringe, men ankelkæder med en plade til ingravering. IKKE for en symbolsk betydning :) vi vil begge nok kun nå at have ringen på to dage før den ville være væk... De skal bare købes og indgraveres 1-1 1/2 måneder før

Bordplan: bliver lavet til sommer

Bryllupskage: Vi skal selv bage den. Jeg tror vi snart vil igang med prøve bagning

Brudesko

Det er hvordan det ser ud nu. Håber meget jeg for styr på min kjole idag/i morgen.

Jeg mangler helt sikkert en masse, men hvad???

I må meget gerne lige sige hvis I kan se jeg har overset noget...

En dejlig søndag til jer.

Kram Mona

0

Del dette indlæg

Det var det der med i gerne ville se billeder

smækker lige et op af min kæreste fordi han er så dejlig (og i mit hoved kan alle selvfølgelig se det, ellers er de ikke rigtig kloge ;) men er det ikke meget normalt????)

Det billed må lige vente, de er for store, skal vist have lært at gøre de billeder mindre. men kan da starte med kjolen. det er ikke lige præcis hvordan kjolen skal være, men i kan se hvad det er jeg vil have. Udgangspunktet var at få syget en brudekjole i stil med hvordan brudekjolerne så ud i 1700 tallet, men jeg ombestemte mig da jeg var ude og prøve kjoler.

Ihvertfald er det sådan noget jeg vil have syet. Måske bliver det denne jeg køber og så får syet lidt om. Der følger mere kjole information om et par dage kunne jeg forestille mig

post-25367-1173004937.jpg

0

Del dette indlæg

Hvis det bliver den kjole jeg skal have skal den der blonde kant af, og kanten på hele kjolen skal have et grønt kantebånd på samt rygsnøren skal være grøn. Oprindeligt ville jeg have en helt farvet kjole, men har ikke kunnet finde ud af hvilken farve. enten bliver det for mørkt eller for lyst og skrigende.

Så nu er det blevet til en hvidkjole kjole, men med grønkant.

Der skal også skulder stropper i, føler mig SÅ nøgen uden.

Der kommer også lige nogle billeder af kirken. En lille bitte landsby kirke fra 1100 tallet. Vi ville rigtigt have været gift på stranden ved Vesterhavet, det er derfor vi bliver gift i nordjylland, men ingen præst ville vie os uden for kirken. Rådhuset ville kun vie os på rådhuset, og vi ville ikke først vies på rådhuset og så en performance vielse på stranden. Vi ville heller ikke melde os ind i en frikirke. Ingen af os er specialt troene, hvorfor hverken jeg eller min kæreste have lyst til at skulle døbes iigen.

Men så fandt vi denne kirke som vi begge blev helt forelsket i. Den er ikke så stor, så det bliver ikke for meget for os trods vores lille tro. Og vi har jo en præst der kender os, hvilket er et stort plus:).

Her kommer billederne af min fortryllende mini kirke. Vi kan kun liiiige være der med alle vores gæster :thumbsupsmileyanim:

post-25367-1173006471.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke sætte billeder ind af invitationerne, da vi intet digital kamera har. Jeg kan prøve at beskrive dem.

Kortene er natur farve, jeg ville rigtigt have natur papir, men det har jeg ikke kunnet finde som i forvejen folede kort og en ret stor stress faktor selv at skulle igang med at folde kort. De er nu også blevet fine alligevel.

I midten af kortet på langs er der noget hør tråd rundt om (fire gange) og her på er der et piberenser hjerte. Meget simple, men utrolig fine -hvis jeg selv skal sige det :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan desværre heller ikke finde et billed på nette der kan illustrere det. Der må bruges fantasi så :)

Vi har tænkt os at bordpynten skal være lysfade hvor der skal stå to blok lys i forskellige størrelser og på fadene skal der ligge piberenserhjerter. Jeg blev inspireret af et billed fra en tråd her inde, emn kan selvfølgelig ikke finde det nu så jeg kan lægge det ind her.

Vi vil også gerne have nogle blomster, men ved ikke helt hvordan og hvorledes, men vi har idéer, det er vel altid en start....der jo trods alt godt fem måneder til den store dag

Vi vil have lys, servietter og bordkort, og dug (måske) i naturfarve.

Bordkort køber vi bare noget karton og laver dem selv, skriver navnet og tegner et hjerte ud fra navnet med en rød pen. Meget simpel, men så bliver det i samme stil som invitationerne.

Selv på vores hjemmeside har vi piberenser hjerter.

Jeg ville egentlig gerne lave et link til vores hjemmeside her, er der nogle af jeg der ved hvordan man gør det?

Tak for advarslerne om at bruge meget tid herind.e, nu har jeg brugt en hel formiddag og det stort set kun på min egen tråd, vil også gerne lure lidt rundt omkring og det var meningen jeg skulle være fornuftig studine her til formiddag :)

Rigtig dejlig søndag til alle

Mona

0

Del dette indlæg

Hej Mona og velkommen til :)

I er da nået rigtigt langt, men der er selvfølgelig heller ikke så lang tid igen... Tid til man rigtig kan begynde at glæde sig :thumbsupsmileyanim:

Det er da lidt sjovt, I skal holde festen i Nordjylland, når det lyder til, I kommer fra Sjælland, men det er da et rigtigt dejligt område. ØV at det ikke kunne lade sig gøre med stranden :super: Er det Vigsø Feriecenter, hvor I skal holde festen og sove? Der har jeg engang været, det er et fantastisk sted med mulighed for massere af sjov :)

Forsat god planlægning

Line

0

Del dette indlæg

Åhh Line -så dejligt at høre at vigsø feriecenter er et fantastisk sted, vi har nemlig ikke selv været der, så lidt nervøs er man jo :wacko:. Vi kom igang med planlægningen lidt sent, for små tre uger siden så det var bare med at slå til. Også er det heller ikke fordi der er overflod af fest lokaler UD til vesterhavet.

Ja vi kommer fra sjælland, men vi ville gerne have Vesterhavet til at være en del af vores bryllup. Vi ville helst at vi kunne blive viet på stranden, men det har desværre ikke kunne lade sig gøre, men så bliver det velkomstdrink på stranden, det er næsten lige så godt, især da vi har fundet den dejlige lille kirke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

dejlig dato I også har valgt... :)

du har da også styr på en hel del, selvom du mener du kom sent igang, men nogengange er det måske en fordel.....

Hvor kan jeg godt forstå du holder af vesterhavet..mine svigerforældre har sommerhus i Søndervig, og vi benytter enhver mulighed for at komme derud.... har snakket om at bruge nogen dage efter brylluppet derude og bare koble fra..... har ikke lige et budget der står den store romantiske bryllupsrejse på..

:thumbsupsmileyanim: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Hej Belinda.

Godt at høre at andre, der skal giftes på selv samme dato, ikke mener vi er helt bagud med planlægningen :thumbsupsmileyanim:

Så dejligt sted. Kom tidligere til at tænke på hvor dejligt det bliver med et duk i det kølende vesterhav på bryllupsmorgnen -måske det kan tage de værste nerver :super:

Vi har heller ikke råd til en "rigtig" bryllupsrejse, så regner med at tage nogle dage i nogle hytter på Vigsø camping. Vi ville tage der hen på bryllupsnatten og overlade oprydning til vores forældre :) . Vi kunne selvfølgelig blive på feriecebteret hvor vi holder festen, men på camping pladsen er vi sikre på ikke at støde ind i vores gæster dagen der på - dejlige er de helt bestemt, men jeg kunne godt forestille mig at hverken jeg eller min kæreste Yngve er så selskablig den dag.

Og jeg er helt sikker på nogle afslapnings dage ved Vesterhavet er godt for ALLE oven på bryllupsstress ()()

Rigtig dejligt med andre med samme dato :) , må lige finde din tråd imorgen, jeg har nærmest brugt hele dagen her inde føler jeg...

Varme fra Mona

0

Del dette indlæg

Det er nu ikke fordi der er sket så meget i planlægningen, den er gået meget i tomgang. Jeg tror jeg stresser for meget over alting, og så for jeg absolut intet gjort :hug:

Dog nyder jeg lige nu at være alene denne fredag aften, trods min Yngve er det dejligste af det dejligste ,så er det nu skønt lige at have HELT fred og ro og bare være sig selv en dejlig fredag aften :blink:

Lidt bryllups nyt er der dog.

Vi har spurgt min storebrødres mor, om hun ikke vil snakke med nogle kokke-venner hun har som lavede nemlig lavede vildt lækker mad til min storbrors bryllup. Vi spurgte hende for 2 1/2 uge siden og har stadig ikke hørt noget http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/pokey.gif. Ej det er nu fedt OGSÅ hun vil hjælpe os lidt

Jeg ser hende nok i weekenden, så der kommer FORHÅBENTLIG godt nyt. Det skal nok gå. Hvis bare vi snart har besked skal vi nok nå at finde nogle andre der kan.

På tirsdag skal jeg hen og snakke med skrædderen, det bliver SUPER spændende. Det glæder jeg mig til.

Idag var jeg lige inde i magasin og der faldt jeg over nogle rigtig fine smykker. Havde ellers ikke tænkt jeg skulle have nye. Men de var nu meget fine, lige tilpas enkle som jeg vil have dem og så er der noget grønt i, så de vil passe perfekt til kjolen. Så måske jeg skulle ind og købe dem.

Jeg stødte også på nogle rigtige søde sko, også i grøn. Måske jeg også skulle købe dem, hvis jeg skulle begynde at fryse på mine bare fusser :)

I fredags sendte vi invitationerne ud, og hvor vores telefoner bare kimede i lørdags med overraskede folk der var glade på vores vegne. Det var rigtig dejlig for os :balloons:

Dog er det kun tyve der har svaret, men mere kan man vist heller ikke forvente på nuværende tidspunkt.

Idag fik vi et "tak for invitationen" kort fra min moster, med en check til lidt bryllups tilskud. RIGTIG sødt af hende. Kan blive helt rørt over hvor glade folk bliver på vores vegne.

Sidder lige og falder i staver over hvor fantastisk skøn min kommende gemal er. Det kan nogle gange være utrolig svært at forstå, at jeg har været så heldig at rende ind i ham.

Må hellere stoppe før jeg brugser helt ud med mit romantiske sludder.

God weekend til jer der evt. læser med

:balloon: Mona

Redigeret af mmunck
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, uanset hvor højt man elsker sin bedre halvdel, så er det dejligt at have en aften for sig selv i ny og næ. Ingen opråb "Er du nu på BK igen" og det kan jeg næsten altid svare JAA til... og selv bestemme over fjernbetjeningen - det er da skønt!

Ej hvor en sød en tanke med et lille bryllupstilskud.. det får da en til at smile!

Det er da bare for sød en kirke, i har fundet jer. Kan godt forstå i vil vies der, og perfekt når i gerne vil have kjolen og andet i lidt renæssance stilen :balloons:

pøj pøj med planlægningen.... tror det er typisk vi qvinder stresser over 'småting'. Ting er eller kommer på plads, men alligevel tænker man, er det nu godt nok, noget jeg mangler osv. Der er manden bedre stiller "Jaja det skal nok gå", men på den anden prøv at forestille dig hvordan det vil gå eller se hvis manden skulle planlægge det hele ;) ikke fordi det er dårligt, men det bliver da anderledes.

fortsat god aften

0

Del dette indlæg

Maiken; det er lige præcis det, jeg sad her inde i små tre timer i går aftens (det er altså ikke godt man bliver afhængig og bruger HELE sin fredag aften her :bearhug: ) og der var selvfølgelig ingen kommentarer om at jeg er tosset, andet end fra min dårlige sressede samvittighed;) Gemalen har vist også lidt svært ved at forstå, hvorfor jeg bliver ved med at gemme billeder af næsten den samme frisuer og af alt muligt andet fis, men inspiration skader vel ikke. Og jeg kan nu ikke se forskelle på mit BK forbrug, og alle de timer han kan bruge på at lave playlister på sin computer og finde samtlige oplysninger om kunstner og cdcovers og hvad han ellers kan bruge tid på at installere eller hvad det nu er han gør :blush: Men når det kommer til stykket er det jo netop også derfor de er så dejlige, for hvis de var ligesom os selv ville der jo ikke være meget

Trods alt, så er det måske godt jeg skal besøge min storbror i Odense til på mandag, så kan det være jeg for lidt afvæning her fra BK, det kan selvfølgelig også være jeg får abstinenser :cheerleader3:

Jeg prøver at skubbe stressen lidt væk, for det skal jo nok gå alt sammen. Lige nu har jeg en masse deadlines med en opgave jeg er igang med at skrive i mit studie og så må jeg jo bare tage den der fra.

Rigtig god weekend

Mona

0

Del dette indlæg

Ja lidt kjole nyt er der nu.

I går var jeg forførste gang for alvor henne og snakke kjole med skrædderen. Det var hel vildt fedt. Jeg har haft en lidt dårlig fornemmelse i maven; om han nu også ville kune gøre det og været usikker på om det ikke ville blive noget juks. (Det er en jeg arbejder sammen med i den vuggestue jeg er tilkaldervikar og jeg har ikke vidst hvor meget han har brugt sit skræder fag)

Men han er total prof og har nogle fantastiske idéer, og fik lige tilføjet kjolen det jeg ikke selv kunne gøre, men som jeg syntes manglede. Det er bare super duper fedt :thumbsupsmileyanim:. Hvor jeg ellers er meget brylluptraditions afslappet er jeg det bestemt IKKE med kjolen, men har også ALTID elsket at syge mærkelige kjoler med slæb. GP

Han er igang med at søge ind på kunstakademiet, så kjole projekt går først rigtig igang i april, men der er jo heller ikke sååååååå længe til. Men jeg glæder glæder glæder mig. Så der begynder nok om ikke så længe at komme tegninger ind af kjolen og lige pludselig billeder når der lige så langsomt kommer en kjole ud af det. :bearhug: spændende det bliver.

Overdelen bliver med drapperinger, som jeg har lagt billed ind af tidligere, dog skal de ikke være så præcise, men lægges over mere hip som hap... Den skal lukkes med snøre.

Der kommer lige et billed af en "underdel"/skørt stil

post-25367-1174545928.jpg

post-25367-1174545935.jpg

Redigeret af mmunck
0

Del dette indlæg

Snørene i ryggen skal være grønne, ligesom der skal grønt kantbånd på. Det ekstra som jeg ikke selv har kunnet "knække" var at få noget mere grønt ind i kjolen. Min kære skrædder fik idéer om at sy skørtet i baner og at der i sygningerne der skal ligge noget grønt kantbånd. Han vil lave nogle forskellige tegninger og så tager vi den derfra.

Maden er der stadig ikke tjek på. Min kære storbrødres mor var syg i weekende, så hende så vi ikke. Min bror sagde dog hun havde snakket om at hun ville skrive så snart hun vidste noget, så glemt os har hun ikke. Vi giver hende til påske hvor vi skal se hende og så håber vi får godt nyt, ellers må vi panikke der :wacko:

I sidste uge havde de billige blok lys og servietter i ISO så vi begyndte at købe ind til vores bordpynkt. Jeg ind sætter lige lidt billeder af vores inspirationskilder.

Blomster vil vi have lige som dem her. MEGET billigere end blomster deko. og så syntes vi det er super flot i alt deres enkelhed

post-25367-1174546763.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og endnu et billed kommer her.

Bakkerne skal dog være mindre, vi håber at kunne finde små postkasserøde foliebakker eller andre små postkasserøde bakker, her åp skal stå blok lys

Strøget på bordene skal der også være piberenserhjerter (piberenser hjerter er blevet vores store hit af gennemgående tema :thumbsupsmileyanim:)

Ligeledes skal der vist også nogle piberenser hjerter på en stråltrodspind i min brudebuket, sådan så den røde del af vores farve tema også kommer med mig op ad kirkegulvet, uden at det kommer i en farlig kontrast med det grønne på min kjole.

post-25367-1174546965.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har vist ikke lagt et billed ind af mit hår, det kommer også lige.Der skal ikke de små pynte ting i, eller diadem, bare en blomst. Det bliver sammen slags som knaphulsblomsten, som min fantastiske fantastisk gemal står for, men kunne forstille mig det bliver en lilje. ikke fordi jej konstant fabler om min yndlings blomst :thumbsupsmileyanim:

post-25367-1174548162.jpg

0

Del dette indlæg

Lige som jeg som slutning i denne laaaaaaaaaaaaaange smøre skulle til at skrive at min kommende manse (skønt han ville flå mig hvis han vidste jeg har skrevet manse :thumbsupsmileyanim: ) jo er så dejlig dejlig og jeg slet ikke kan forstå hvor heldig jeg har været at møde ham og at vi nu skal giftes er helt utroligt, ringer han for han har, til noget morgen ekstercis vrækket om på foden, stakkels stakkels ham. Nu er han på vej til skadestuen i en taxa lige og få tjekket han ikke har fået revet nogle bånd over. Ham må jeg heller passe og pleje så godt jeg kan når han engnag kommer hjem.

Hvor jer dog bare ikke kan vente til den 11. august, GP tålmodighed har aldrig været min dyd...

Nu må jeg hellere komme ignag med at producere nogle sider til mit projekt, så jeg også kan bestå dette semester.

Dejlig dag til jer der skulle finde på at læse med

Mona

0

Del dette indlæg

Snørene i ryggen skal være grønne, ligesom der skal grønt kantbånd på. Det ekstra som jeg ikke selv har kunnet "knække" var at få noget mere grønt ind i kjolen. Min kære skrædder fik idéer om at sy skørtet i baner og at der i sygningerne der skal ligge noget grønt kantbånd. Han vil lave nogle forskellige tegninger og så tager vi den derfra.

Maden er der stadig ikke tjek på. Min kære storbrødres mor var syg i weekende, så hende så vi ikke. Min bror sagde dog hun havde snakket om at hun ville skrive så snart hun vidste noget, så glemt os har hun ikke. Vi giver hende til påske hvor vi skal se hende og så håber vi får godt nyt, ellers må vi panikke der :wacko:

I sidste uge havde de billige blok lys og servietter i ISO så vi begyndte at købe ind til vores bordpynkt. Jeg ind sætter lige lidt billeder af vores inspirationskilder.

Blomster vil vi have lige som dem her. MEGET billigere end blomster deko. og så syntes vi det er super flot i alt deres enkelhed

Det ER superflot :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Solsikken GP

0

Del dette indlæg

Det ER superflot :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Solsikken :bearhug:

Det er jeg helt enig i.... Super super flot GP:bearhug:

:balloons: Silotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer