Guest Heksehylet

Spørgsmål til amerikanske skostørrelser

5 indlæg i dette emne

Hej tøser,

Jeg har fundet nogle fede brudesko på nettet, men er meget i tvivl om størrelser. Har fundet flere måleskemaer og de viser at 39 kan være alt mellem 7 og 8,5. Derfor vil jeg lige høre om nogle af jer som bruger 39 i sko, om I nogensinde har købt amerikanske sko? Og hvilken størrelse?? (og selvfølgelig om de passede eller ej) :thumbsupsmileyanim:

På forhånd 1000 tak

Heksehylet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med dig

Uha, amerikanske og engelske str. er absolut ikke de samme... Gaboor kører efter engelske størrelser - der svarer en str. 3 til en 36 og en str. 6 til 39.

Jeg bruger normalt 35 i italienske/danske størrelser og str. 2 i engelske str. og str. 5 i amerikanske str.

så jeg vil absolut mene, at en 8,5 eller 9 svarer til en str. 39 :thumbsupsmileyanim:

Håber det kunne hjælpe dig - skostørrelser er noget frygteligt noget - bare alle dog kunne bruge den samme skala :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hallo

Arbejder også selv til daglig i skobutik og har ca. 7 år på bagen.

Det er sjældent at de sko vi har er i amerikanske størrelser, de er stort set kun europæiske - og der er str. 6 = 39.

Vi har de populære amerikanske "træsko/gummisko" Crocs og der er en str. 39 = 6 (eur) og 8 (armerikansk)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser,

Jeg har fundet nogle fede brudesko på nettet, men er meget i tvivl om størrelser. Har fundet flere måleskemaer og de viser at 39 kan være alt mellem 7 og 8,5. Derfor vil jeg lige høre om nogle af jer som bruger 39 i sko, om I nogensinde har købt amerikanske sko? Og hvilken størrelse?? (og selvfølgelig om de passede eller ej) :thumbsupsmileyanim:

På forhånd 1000 tak

Heksehylet

Generelt kan du "oversætte" amerikanske str. ligeover, så en 9 er 39 osv. men det kan jo desværre altid svinge... Jeg har købt mange sko på nettet og de plejer at passe! Spørg evt. sælgeren om skoene er mærket med europæisk str, det er de for det meste hvis de er produceret i europa. Og find ud af om de kan ombyttes, sko er noget besværligt noget at købe uden at prøve først!

Et andet råd er at se om mærkes fåes i danmark, så kan du prøve nogle andre modeller og se hvordan størrelserne er...

Held og lykke! ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer