Felken

film til kæresten

29 indlæg i dette emne

Hej alle sammen! :mellow:

Hvis I har lyst til at lave en lille "film" :guitar: til kæresten( måske som en ekstra morgengave), så kan I bare skrive det til mig.

I skal bare sende til mig nogle billeder med jer, vælger en sang og måske en digt....

Det er gratis... :band:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle sammen :bed:

For at lave det bruger jeg Pinnacle.

Det er et program som kan lave videoredigering. Det vil sige at man kan lave sine egne film af enten video(Digital video kamera) eller billeder som bliver sat sammen til en film eller slideshows. :dragon:

Man kan lave en masse forskellige ting som f. eksempel. at sætte musik :guitar: eller egne stemmer i baggrunden :song: eller lave animerede overgange :knock: mellem klippene. Man kan også lave begyndelser med forskellige temaer :) eller forprogrammerede modeller. Man kan skrive tekster oven på billederne ;) og alt hvad man måtte ønske sig er faktisk muligt. :heppe:

Man kan brænde det hele på en DVD eller som SVCD og afspille det på sit tv via DVD afspilleren eller computeren. :)

Hilsen Felken :byebye:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Happy!

Jeg kan ikke sige præcis hvor lang tid det tager at lave det. :lol: Måske max en uge. Det kommer an på hvor travlt jeg har. Men jeg har lige læst at du kunne tænke dig at få lavet en CD med din egen stemme. Vi kan sagtens lave den CD med din egen stemme på. ;) Du kan bare komme hos mig en dag. :) Jeg bor i København (Amager). :heppe:

0

Del dette indlæg

Hej Falken. :hjerte:

Læste lige dit gode tilbud :) , det lyder vel nok flot. Mit problem er bare, at vi ikke har mange billeder på disk. Vi har dem som alm papirbilleder.

Er der mulighed for, at du kan skanne dem ind? Jeg kunne godt tænke mig, at lave en morgengave til min kommende af vores liv sammen. Vi har kendt hinanden i 11 år, og har 2 børn. :guitar:

Jeg bor i Brøndby, så afstanden er ikke så lang.

Man kunne evt. lægge baggrunds musik på evt. med Shania Twain? :)

Jeg er meget åben overfor ideen. Håber på, at hørre fra dig.

Hilsen Linda.

:song:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Falken. :hjerte:

Læste lige dit gode tilbud :lol: , det lyder vel nok flot. Mit problem er bare, at vi ikke har mange billeder på disk. Vi har dem som alm papirbilleder.

Er der mulighed for, at du kan skanne dem ind? Jeg kunne godt tænke mig, at lave en morgengave til min kommende af vores liv sammen. Vi har kendt hinanden i 11 år, og har 2 børn. :guitar:

Jeg bor i Brøndby, så afstanden er ikke så lang.

Man kunne evt. lægge baggrunds musik på evt. med Shania Twain? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/respekt.gif

Jeg er meget åben overfor ideen. Håber på, at hørre fra dig.

Hilsen Linda.

:song:

Hej Linda 30! :o

Jeg vil meget gerne lave den film for dig men det bliver ikke så god en kvalitet når man ikke bruger digitale billeder. Jeg har engang selv prøvet at lave en med almindelige billeder og da jeg kiggede på den på dvd., så det ikke særligt godt ud. Men i hvert fald vil jeg gerne lave den til dig. Send mig nogle billeder med posten. Jeg sender dig min adresse når jeg hører noget fra dig. Send billederne så hurtigt så muligt da det tager lang tid at lave den. Send også en digt eller skriv en lille sød, romantisk historie om jer. Og ja man kan godt lægge baggrunds musik på med Shania Twain men hvilken sang ??? :guitar:

Hilsen Felken :ryger:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen! :mellow:

Her er en lille liste om hvad man skal lave hvis man vil lave den lille film.

Først skal I finde nogle billeder frem ;) - dem I mest er glade for. Efter I har fundet billederne skal de sendes til mig. Men glem ikke at skrive i hvilken rækkefølge jeg skal sætte dem i filmen. Nummerere så hvert enkelt billede! :baa: Billeder som ikke er digitale, ser ikke så flotte ud når man ser filmen på cd.

Når I sender billederne til mig med mail, skal I prøve at sende dem i god kvalitet for så opnår i en god kvalitet på filmen.

I skal også finde på et sødt citat eller sådan noget, da filmen starter med et. Som f. eks. ” Kærligheden er sådan indrettet, at den ikke kan stå stille - den må vokse for ikke at blive mindre”, ” Et bryllup er en udveksling af ringe på fingrene i forventning om ringe under øjnene”, ” Den mest vigtige ting en far kan gøre for sine børn er at elske deres mor”, ” Kærlighed er ikke andet end opdagelse af sig selv i andre, og glæden ved erkendelsen ”. Det var bare nogle eksempler. ;)

Bagefter starter en slags introduktion, som er ligesom når en rigtig film starter med lyd og det hele. Og når introduktionen er færdig vil der står noget som: ” Denne film er dedikeret til min dejlige mand”. fool Find selv på en eller anden sætning!

Ok nu starter filmen og billederne vil kommer frem i den rækkefølger i selv vælger. Nu har jeg brug for en lille historie (romantisk eller sjov) som har noget forbindelse med jeres liv. Det giver et lille pift når man ser på billeder. Eller find et kærligheds digt som I syntes om. Dem kan man finde mange af på nettet. F.eks. ” Dine smilede øjne de siger mig at du elsker mig/ Du vil altid være en del af mit liv/ Hvor her jeg gå vil du altid være i mine tænker og/ I mit sind og min sjæl for du giver mig alt din varme kærlighed/ Jeg elsker dig” Vær kreativ og find på noget sød som du vil at han bliver glad for. :romance:

I hvad det angår musikken skal det være en sang som minder jer noget om, som er noget specielt for jer, eller en som han kan lide. I skal ikke være sikre på at jeg også har sangen. Jeg kan måske skaffe den men så skal jeg også have god tid. :band:

Da der nu er flere som vil have en film, vil jeg blive glad hvis I gider sende det hele i god tid så jeg kan laver en til alle.

Nå… men slutningen af filmen vil igen være ligesom en rigtig film. Det vil også være dejligt hvis I også slutte med en sød sætning.

Ja… det var det. Hvis I har nogle andre ideer til hvad der skal være på filmen så frem med dem! :mellow:

Hilsen Felken! :bamsekram:

0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer