Guest Cæcilie

Cæcilie og Martin 6. oktober 2007

35 indlæg i dette emne

Den kan jeg godt huske at have set! Den lå bare ikke i din tråd, derfor efterspurgte jeg den (og jeg kunne ikke lige huske, at det var dig og din kjole).

Den er super smuk :cheerleader3:

:)

Maja

Hej Maja

Jeg har også set at du har valgt kjole, jeg har været inde og smugkigge i din planlægning nogle gange. For det mest kigger jeg mens jeg er på arbjede, det er ikke der jeg har mest tid til at skrive og desuden er det på en mac og den laver kludder i det hele tiden :) (forklaring på hvorfor jeg ikke har skrevet til dig)

Jeg var mest tilhænger af nummer to til dig ... Men jeg glæder mig til at se den ellers også smukke kjole igen, når du har prøvet den igen - det var vist den 31. maj ikk'?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Silotte

Hvor er det lige "nær Roskilde" du bor - kan læse i din planlægning at I skal giftes i en landsbykirke?

Jeg bor i Gevninge... Retning mod Holbæk,- når man kommer fra Roskilde. En perle med vand, skov og rigtige søde mennesker ("rigtige gode naboer") :)

Jeg skal forresten have blomster fra Salløv, som vist ligger tæt på Havdrup hvor du bor. Kender du noget til den blomsterbutik???

:cheerleader3: Silotte

0

Del dette indlæg

Hej Silotte

Hvor er det lige "nær Roskilde" du bor - kan læse i din planlægning at I skal giftes i en landsbykirke?

Jeg bor i Gevninge... Retning mod Holbæk,- når man kommer fra Roskilde. En perle med vand, skov og rigtige søde mennesker ("rigtige gode naboer") :)

Jeg skal forresten have blomster fra Salløv, som vist ligger tæt på Havdrup hvor du bor. Kender du noget til den blomsterbutik???

:) Silotte

Ja, det må være "Blomsterstalden" ligger lige uden for Havdrup hvor jeg bor. Vi køber tit buketter dernede og de er rigtig dygtige :cheerleader3:

Jeg har også selv været nede og kigge i deres albummer med bryllupsblomster - desværre er der en i min kærestes familie der har et gartneri, som han gerne vil have fra "fordi vi kan få rabat" - så er det da også ligemeget at det er nogle gamle hønisser, som jeg ikke har stor tiltro til :) Måske kan man bliver overrasket, men jeg vil bare ikke sidde til mit bryllup og kiggge på grimme dekorationer (så skal det da være min egen skyld og ikke fordi man kan få rabat)

0

Del dette indlæg

Hej Silotte

:) Silotte

Ja, det må være "Blomsterstalden" ligger lige uden for Havdrup hvor jeg bor. Vi køber tit buketter dernede og de er rigtig dygtige :cheerleader3:

Jeg har også selv været nede og kigge i deres albummer med bryllupsblomster - desværre er der en i min kærestes familie der har et gartneri, som han gerne vil have fra "fordi vi kan få rabat" - så er det da også ligemeget at det er nogle gamle hønisser, som jeg ikke har stor tiltro til :) Måske kan man bliver overrasket, men jeg vil bare ikke sidde til mit bryllup og kiggge på grimme dekorationer (så skal det da være min egen skyld og ikke fordi man kan få rabat)

Det lyder som om at vi ikk har ramt helt ved siden af. DEt er faktisk det sted vi skal holde festen som har anbefalet hende...,- De bruger altid blomsterstalden. Jeg har aftyalt med hende at vi skal komme ud til hende i uge 23 og bestemt blomster til dekorationer og brudebuket/knaphulsblomst,- så bliver der oss en rød tråd... Hun virker utrolig sød...

Jeg er da sikker på at det nok oss skal blive godt for dig/jer... Gamle hønisser har gerne over 100 års efaring,- og det er bestemt ikke dårlig i den her sammenhæng. Ellers så giv dem nogen billeder som du brænder for. Så kan de osss nemmere finde din stil og smag... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som om at vi ikk har ramt helt ved siden af. DEt er faktisk det sted vi skal holde festen som har anbefalet hende...,- De bruger altid blomsterstalden. Jeg har aftyalt med hende at vi skal komme ud til hende i uge 23 og bestemt blomster til dekorationer og brudebuket/knaphulsblomst,- så bliver der oss en rød tråd... Hun virker utrolig sød...

Jeg er da sikker på at det nok oss skal blive godt for dig/jer... Gamle hønisser har gerne over 100 års efaring,- og det er bestemt ikke dårlig i den her sammenhæng. Ellers så giv dem nogen billeder som du brænder for. Så kan de osss nemmere finde din stil og smag... :cheerleader3:

Jeg vil da gerne høre noget om deres priser, har du hørt noget om det eller skal I først tale om det når du skal derud?

Jeg vil evt også gerne se nogle billeder af det de laver til dig, hvis du tager nogle til jeres bryllup??? Hvilke farver/blomster vil du iøvrigt have??

0

Del dette indlæg

Jeg er da sikker på at det nok oss skal blive godt for dig/jer... Gamle hønisser har gerne over 100 års efaring,- og det er bestemt ikke dårlig i den her sammenhæng. Ellers så giv dem nogen billeder som du brænder for. Så kan de osss nemmere finde din stil og smag... :cheerleader3:

Jeg vil da gerne høre noget om deres priser, har du hørt noget om det eller skal I først tale om det når du skal derud?

Jeg vil evt også gerne se nogle billeder af det de laver til dig, hvis du tager nogle til jeres bryllup??? Hvilke farver/blomster vil du iøvrigt have??

Blomsterne skal være i gyldne nuancer med enkelte dybrøde roser...... Borddekorationer har jeg set, da vi besøgte kroen, som var utrolig flotte til 150 kr. Det var dekorationer til smalle og aflange borde. Så de var smalle men med en flot højde....

Ved ikke priser på brudebuketter...,- men skal bestemt nok tage billeder...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Cæcilie

Lige et forsinket velkommen til herinde :cheerleader3:

Du har godt nok styr på sagerne, det er bare super - min mig iøvrigt om en jeg kender, hmmm :hug:

Den menu ser bare for lækker ud og rigtig god idé med nitrogen isen, det bliver et syn.

Du er bare så flot i din kjole, og det bånd der er på den - og farverne på invitationerne er bare LIGE mig.

Sikke en sød hvalp i har fået, den er da ikke til at stå for

:hug: planlægning

- Hanna

Redigeret af Michael/Hanna
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer