Guest zirrocco

Det dér med farven...

6 indlæg i dette emne

Hejsa :boohoo:

Jeg ville rigtigt gerne - ligesom så mange andre kvinder - gerne have en pænt kulør til den store dag. Men jeg har desværre erfaret, at jo ældre jeg er blevet (ik fordi jeg er tusse gammel http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif ) jo mere skrøbelig er min hud også blevet. Det betyder så at min hud spasser helt ud, hvis jeg har været i solariet, bliver meget rød og har en meget irriterende klør i mange dage efter, så jeg er kommet frem til den konklusion, at det nok ikke er mig længere.

Derfor har jeg så valgt at kaste mig ud i det med selvbrunere...men men men, jeg har aldrig prøvet det før, og er altså helt grøn på det område.

...Så er der nogle af jer tøser, der kender nogle gode mærker? Jeg har købt en fra Christian Dior, spray ting - hold da op den var dyr :thanks: - men jeg har ikke taget hul på den endnu fordi jeg ikke aner hvordan man bruger det. Kvinden bag disken sagde bare jeg skulle skrubbe mig inden brug og at det vil holde cirkus 4 dage. Nu tænker jeg bare, når det nu er spray...lægger det sig pænt når man sprøjter det på eller løber det? - nogle der har erfaring med det?

Andre fif om samme emne modtages gerne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Har selv prøvet spray tan fra Lancaster var det vidst, men jeg synes, at de er ligeså svære at bruge som de diverse cremer. Måske også fordi min hud er lys. Men derimod synes jeg rigtig godt om de "nye" fra fx. Dove, som mere er en bodylotion dog med lidt selvbrunereffekt. Den er nem at have med at gøre og giver et pænt resultat. Og er billig...

Dorthe

0

Del dette indlæg

Hejsa - Dove Summerglow er helt fantastisk, den er billig, dufter godt (nogle selvbrunere får huden til at lugte som om man har ligget liiiidt for længe i et solarium :boohoo: ) Den smitter ikke af og fås i 2 nuancer. Jeg er selv meget lys, og bruger den lyseste af dem. De skal bare smøres ind som enhver anden bodylotion efter badet - husk dog at vaske hænder - et par dage i træk og vupti - så bliver du lækkert sommerbrun.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger selv Dior, men i creme, ikke spray.

Min hud er olivenfarvet og derfor er mit kriterie at selvbruneren ikke giver et orange look, da jeg så ser pænt fjollet ud : ) Dior er den jeg har prøvet jeg er mest tilfreds med, da den giver en naturlige farve.

Tan in a can synes jeg også er fin, når man lige lærer, hvor meget eller hvor lidt man skal spraye : )

Jeg brugte den dog kun i ansigtet, ved ikke hvordan den er at bruge på kroppen.

Men ja exfoliering og 10min tålmodighed inden påklædning er et rigtig godt råd : )

0

Del dette indlæg

Hejsa - Dove Summerglow er helt fantastisk, den er billig, dufter godt (nogle selvbrunere får huden til at lugte som om man har ligget liiiidt for længe i et solarium :( ) Den smitter ikke af og fås i 2 nuancer. Jeg er selv meget lys, og bruger den lyseste af dem. De skal bare smøres ind som enhver anden bodylotion efter badet - husk dog at vaske hænder - et par dage i træk og vupti - så bliver du lækkert sommerbrun.

Så er det så jeg tænker, hvor du smøre dig ind? For det er primært mine ben jeg smøre ind, men dem er jeg lidt ligegalde med om bliver brune, da de alligevel bliver skjult af kjole og nylonstrømper. Der hvor jeg gerne vil have lidt farve er bryst, ryg arme og ansigt, men har plejer jeg ikke at smøre så tit og så virker det vil ikke... Desuden har jeg meget sart hud i ansigtet, så kan jeg stadig bruge det der også?

Camilla

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer