CarlaLiv

hjælp til frisure..

4 indlæg i dette emne

.........synes ikke rigtig jeg kan finde en frisure, som jeg føler er helt rigtig til den store dag... (og jeg vil så gerne have et billede med til prøveopsætning...)

Skal have et corsage med spaghetti stropper på og et laaaaaangt slør. Jeg har langt lyst hår og forestiller mig at håret (måske det hele måske blot noget af det) skal sættes op. Sløret skal sidde forneden - altså inde under det af håret der sættes op - og ikke oppe på hovedet... Hvis I forstår, hvad jeg mener?! :thumbsupsmileyanim: Idéen om, at noget af håret er løst, synes jeg også lyder flot, men i så fald, skal det ikke være krøllet...

Har kigget de forskellige tråde igennem, men synes ikke jeg kan finde FRISUREN..

Så hvis nogle af jer har et forslag/billede af en frisure, som evt. kunne lyde som det jeg søger ville jeg bliver super glad... :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Mange knus

Carla

Redigeret af CarlaLiv
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er noget i denne stil du søger. Men dette er et billede jeg har fundet her engang. Har gemt det på min computer og kan sikkert ikke finde det igen herinde.

Jeg har selv tænkt mig noget i denne stil. Men jeg regner ikke med at jeg skal have slør på, så måske duer den ikke til dig...

Håber det kunne give lidt inspiration

:thumbsupsmileyanim: Mette

post-25548-1175755443.jpg

Redigeret af mlv78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer