Runøe

Brudesvende men intet tøj

6 indlæg i dette emne

Hejsa piger

Står og skal have mine to drenge klædt fint på ( ligesom deres far) til vores bryllup, og min kommende mand skal altså giftes i et lysegråt nålestribet habit sæt.. Kan ABSOLUT intet finde til mine drenge der ligner.. jo i sort ,men det skulle det jo ikke være. Så nu har jeg allieret mig med min moster som er god til at sy, for så vil vi lave to ens sæt helt fra bunden, når nu jeg ikke kan købe dem færdig, men heller ikke det er en nem sag... for jeg kan ikke skaffe noget lysegråt nålestribet stof, som vi kan sy af... Så føler nu at alt er imod mig/os.. Er der ikke nogen derude der kan hjælpe....????

Og hvad med råhvide drengeskjorter i str 74/80 og 98/104... hvor finder man ligeledes sådan nogle???

Håber meget på hjælp fra jer søde tøser herinde, inden jeg river alt håret af mig selv... Hvor må det da være nemt at have piger ved sit bryllup, de kan nemlig få masser af søde kjoler... ( smiler)

kh junibrud

:):cheerleader3::loveboard::loveflag::balloons::balloon::bearhug::bearhug::bunny_4::griner:-:super::toot::hug::kiss::kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor ærgeligt.

Findes der ikke Stof-dillen hvor du bor?

de plejer at have nålestribet stof i alle farver,

Hvad med bare at sy bukserne til dem og så skjorte og slips - det ville da gøre det lidt lettere.......

Held og lykke med projektet.

Helene

hej helene

Nej vi har ikke noget der hedder stof-dillen på fyn, jeg har ihvertfald ikke stødt på det.. hvor bor du henne i landet? det kunne jo være at man kunne kontakte "din" stofdillen, og måske få dem til at sende ? Kunne jeg evt få et nummer på dem... Og ved godt at det ville blive lidt nemmere uden vesten, men det ser da for kært ud i str 4 år og 10 mdr...

vh

Junibrud :)

0

Del dette indlæg

Jeg har en råhvid skjorte (mener jeg, nu bliver jeg da i tvivl ) i str. 80 som vores dreng brugte da han var brudesvend - han var 9½ mdr på det tidspunkt og den kan vi da godt finde ud af noget med. har også tøjet med vest, men det er i sort så det hjælper jo ikke dig så meget :bearhug:

Send mig en PM hvis det har interesse, var lidt tilfældigt jeg faldt over denne tråd så glemmer nk at kigge efter den igen... :blush:

Inge

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej junibrud.

Prøv på www.ellos.dk der har jeg fundet den råhvide skjorte min dreng skal have på, den er af mærket 'theo og pauline', de har også andet sødt børnetøj...

Knus Vibe

hejsa

vil lige følge op på dette emne jeg har sat i.. det ser nu ud til at lykkedes det hele.. har fundet gråt nålestribet stof i stofdillen ( tak for ideen) og min moster og jeg skal nu på for hjælpen, fredag se om vi kan trylle nogle flotte sæt frem til vores drenge af det.

De hvide skjorter har jeg fået bestilt hjem fra Jørgen og Jørgines ungdoms afdeling... skal hente dem i morgen. Så til alle jer der har svaret mig, tak for hjælpen... for det hjalp mig til at få styr på det..

knus junibruden.. :kiss::cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer