Chrisling

Til Jer der har købt kjole...hvad kom I hjem med?

39 indlæg i dette emne

Annonce ♥

uhh jeg har savlet over kjoler siden jeg var en lille pige meget i stil med denne jeg har altid ville ha slæb på og en corsage top af en eller snden art dels pga at jeg er helt tosset med snørreryg

den her stil har jeg kikket på

post-21464-1179334155.jpeg post-21464-1179334163.jpeg

da jeg så var ude og prøve kjoler var jeg temmelig åben og bad ekpedienten om at komme med nogle , havde dog først været et sted før og havde forelkset mig i en der

så jeg var MANGE kjoler igennem før den rigtige kjole kom og det var bare kærlighed ved første blik

syntes selv den minder om den anden lidt......

knus louise

post-21464-1179334421.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tog i House of Brides for at prøve den med de lange ærmer, men kom hjem med en med halterneck......

Det er en længere historie, som kan læses i min planlægningstråd, men den korte version er at de slet ikke havde den kjole jeg gerne ville prøve :cheerleader3:

post-21372-1179350713.jpg

post-21372-1179350816.jpg

Redigeret af BLS
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er faktisk lidt sjovt... Jeg er endt med DRØMMEkjolen alligevel. Jeg så den mest fantastiske kjole på bryllupsmessen i januar, men jeg vidste at den var dyr og at jeg måtte stile efter noget lidt billigere. Jeg fandt så også en anden kjole, som jeg dog har haft mange kvaler over. Jeg var forbi Lucca Bride i Sindal og prøvede så drømmekjolen som nu er bestilt hjem til mig :cheerleader3: Den er bare så fantastisk! Så jeg er faktisk endt i den kjole som jeg fra start troede jeg måtte skyde en hvid pil efter :bearhug:

:balloon: Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde hele tiden en idé om, hvad slags kjole, jeg skulle have. Og det blev også noget i den stil.

Jeg havde forelsket mig hovedkulds i denne, men den kunne jeg slet slet ikke bære. Mønsteret på den (det der ser sort ud på billedet) er rødt og meget elegang. Desværre var jeg alt for bleg til den. Det var simpelthen kjolen, der kom med mig og ikke omvendt.

post-18895-1179384582.jpg

Så jeg endte med denne i stedet for og det er jeg meget gladere for. Begge kjoler er fra Sincerity og det var deres modeller, jeg bare ville have.

post-18895-1179384704.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var aldrig et sekund i tvivl da jeg så min kjole. Den første gang jeg så den var i august sidste år, da jeg bare lige kom forbi butikken. Jeg tog tilbage til butikken et pa måneder efter og prøvede først en kjole, som var meget smuk... men det var bare ikke DEN. Så kom ekspedienten med KJOLEN og jeg prøvede den -Der var slet ikke noget at være i tvivl om, det var bare MIN kjole :balloon:

Jeg havde ellers regnet med at blive hvid brud, men sådan skulle det ikke være. Jeg bestilte kjolen med det samme og betalte den i december. Jeg har aldrig så meget som vaklet en lille smule, det er bare KJOLEN. Jeg elsker den fordi den er anderledes (ikke hvid) Ikke mange brude ville turde springe på en anden farve end hvid/beige/creme, men jeg synes det er fedt at vide at jeg kommer til at skille mig ud. Jeg er SÅ spændt på, hvad alle gæsterne siger, når kirkedørene går op og de forventer en hvid kjole.... :cheerleader3:

....Fik jeg sagt at jeg elsker min kjole???? Det var kærlighed ved første blik :bearhug:

post-23556-1179396485.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde ikke en konkret kjole i tankerne, men vidste det skulle være halterneck (fordi jeg troede alle andre skulle have stropløs, og at halterneck var en sjælden ting på en brudekjole :bearhug: )

Jeg er ikke ret høj og har korte ben. Desuden er mit bredeste sted mine hofter, så havfruen var UDELUKKET (Kunne lige sen den lille hvide pingvin komme vraltende op af gulvet :balloon: )

Slæb og slør havde jeg ikke taget stilling til, men jeg vidste at jeg ikke gik efter det klassiske enkle look. Derfor tog jeg til Brudesalonen i Ugelbølle. Deres hjemmeside var bare stoppet med alle de kjoler som jeg syntes var fede. Jeg kunne ganske enkelt ikke forestille mig, at jeg IKKE ville finde drømmekjolen i det udvalg.

Nok også derfor blev stilen som jeg havde regnet med. -+slæb og slør..

-Så det behøver ikke at ændre sig så meget..

Men nyd det, det er fedt at prøve kjoler i læssevis...

:cheerleader3:

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke rigtig nogen ide om hvad jeg ville have, og derfor var det nok heldigt jeg startede i Snehvide i Vodskov for hun var utrolig tålmodig og rigtig god til at guide mig ind på hvad der klædte mig bedst. Det eneste jeg var rimelig sikker på jeg ikke skulle have var en kjole uden stropper da jeg troede min barm var for lille til at bære det. Men det var nu ikke noget problem - der blev dog indgået et kompromis - for den kjole jeg ville ha har kun én strop. Lidt specielt men jeg synes det er på den fede måde :cheerleader3:

Redigeret af Gitteblå
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænkte at jeg lige ville hive denne her tråd frem fra gemmerne :)

Det kunne stadig være sjovt at høre om I endte med den kjole I troede det skulle være hjemmefra...

Og så kan jeg (næsten) selv svare i tråden nu ;)

Min allerførste kjole-forelskelse var denne model fra Forever Yours:

47133.jpg

Men efter lidt betænkningstid og uanede mægder af surfning, startede jeg ud med at forelske mig i de chicce kjoler i helblonde fra Pronovias i slank/havfrue-stil....åhhh, jeg var SÅ sikker på at det skulle være den stil.

I får lige lidt billeder:

product_i_medimg_949_557.jpgproduct_i_medimg_1013_699.jpg

product_i_medimg_1005_676.jpgproduct_i_medimg_1004_674.jpg

Jeg kunne lige forestille mig selv i den slags, og ingen kan jo betvivle at kjolerne er helt fantastiske.

- Men da jeg prøvede lignende kjoler var virkeligheden lidt en anden...det var slet ikke mig. Meget elegante kjoler, ingen tvivl om det, men de blev for damede/voksne til mig...og det lignede mere pæne selskabskjoler end en brudekjole HUUG

Men nu har jeg fundet kjolen (eller næsten, har ikke købt den endnu, men er så godt som sikker) :help:

Mig som til at starte med, skrev i min planlægning: Det skal være enkelt og lækkert - ingen tyl-prinsesse-kjole til mig! Ender nu i.... (trommehvirvel)....TYLDRØMMEN:

7719.jpg

Hvem havde troet det? - Jeg havde i hvert fald ikke :blink:

Meeen, jeg indrømmer at jeg havde skævet lidt til den hjemmefra, og synes at den var helt fantastisk...jeg troede bare ikke det var min stil, men det var det altså - for fuld skrue!

Så min indre prinsesse, bliver rigtig sluppet løs på bryllupsdagen :carrot:

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde set en kjole i Lilly, jeg virkelig syntes var så flot. Bare lige kjolen for mig troed jeg :blink:

Jeg var så en dag med min mor ude at finde en selskabskjole til hende, til et andet bryllup. Der hvor vi kom hen havde de så selvfølgelig også brude kjoler.

Jeg tænkte, kan da godt lige prøve i mens min mor fik rettet hendes kjole til. :help:

Jeg startet med at have en helt fantastisk kjole på, helt anderledes end den jeg havde set i Lilly. Jeg prøvet nogle flere forskellige, bare lige for at se, men jeg kunne bare ikke komme væk fra den første.

Det endte da også med at det er den jeg har købt. Jeg har desværre ikke noget billede af den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer