sandrawesty

Hvem skan finde denne kjole??

9 indlæg i dette emne

Hej med jer,

jeg har besluttet, at jeg gerne vil skifte kjole, når bandet er færdig med at spille til vores bryllup kl 02.00

Så går DJ´en nemlig på, og så skal der rigtig danses igennem

Og så så jeg bare KJOLEN på nettet den anden dag. Her er den :kiss:

Men men men - der står, at den forhandles hos Nag i København, men det gør den ikke :cheerleader3:

Jeg har prøvet www.fornarina.com og haft ringet til et par butikker i Kbh og Århus, men de havde den ikke. Jeg har søgt på nettet, og

fundet den hos www.standardstyle.com men kun i str large. Og jeg er str 38, så jeg tror, at large bliver for stort :-(

Og nu er jeg simpelthen løbet tør for gode ideer. Er der mon nogen af jer, der kan hjælpe??

Knus

post-25114-1179175551.jpg

post-25114-1179175620.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for links til de flotte kjoler. Men jeg har bare forelsket mig i DENNE kjole fra Fornarina :cheerleader3: . Kender du det????

Hvad mener du egentligt med, at den nok ikke fåes MERE? Er det en gammel model? Jeg troede faktisk, at det var fra

deres nyeste kollektion??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for links til de flotte kjoler. Men jeg har bare forelsket mig i DENNE kjole fra Fornarina :cheerleader3: . Kender du det????

Hvad mener du egentligt med, at den nok ikke fåes MERE? Er det en gammel model? Jeg troede faktisk, at det var fra

deres nyeste kollektion??

jeg mener den er fra sommer kollektionen, desværre. :cheerleader3:

Jeg kender udemærket det med at man har set en og det skal bare være den.. Jeg har søgt vidre men kan desværre ikke finde den nogle steder..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer