Guest Gittemus

Brudesko

12 indlæg i dette emne

Hej Piger,

Da jeg købte min kjole for et par måneder siden hos Nikolaj, var de lige flyttet og havde ikke så mange brudesko endnu. Men nu skal jeg til min første tilretning

på onsdag og skal have sko og undertøj med..... -HAHA-

Så er der nogen der kender en god butik at købe brude sko i?? Og ved i om man skal bestille tid ligesom ved kjoleprøvning? :bearhug:

Knus Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, mine brudesko er et par lækre sommersandaler i guld -HAHA- fra Billi Bi, købt hos Carla F i Århus... Der ligger også en Carla F på Strøget i Kbh. :bearhug:

Ellers ville jeg prøve House of Brides, jeg så en masse sko, da jeg prøvede min kjole, men jeg undersøgte det jo så ikke nærmere, da jeg jo havde købt selv... Men prøv! :bearhug:

Redigeret af Mariahønen
0

Del dette indlæg

Jeg har ledt og ledt og ledt efter sko i Kbh - alle brudeforretningerne har stort set de samme sko, så har du været i én, så har du nok set det meste.

Så er jeg blevet anbefalet Tåstrup sko (ligger dog i tåstrup) og jeg går selv lige i Irenes Skrædderi - hvis ikke jeg finder noget dér, så graver jeg mig ned....

Jeg har været i Fields - de har rigtig mange sko-butikker, men altså ikke deciderede brudesko... Der er på denne årstid mange hvide sko, så det er til at finde noget i alm skobutikker (medmindre man har nogle skæve fødder som mig... ;)

God jagt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ledt og ledt og ledt efter sko i Kbh - alle brudeforretningerne har stort set de samme sko, så har du været i én, så har du nok set det meste.

Så er jeg blevet anbefalet Tåstrup sko (ligger dog i tåstrup) og jeg går selv lige i Irenes Skrædderi - hvis ikke jeg finder noget dér, så graver jeg mig ned....

Jeg har været i Fields - de har rigtig mange sko-butikker, men altså ikke deciderede brudesko... Der er på denne årstid mange hvide sko, så det er til at finde noget i alm skobutikker (medmindre man har nogle skæve fødder som mig... ;)

God jagt!

Hej septemberbrud,

Tak for dit svar, fandt du noget hos Irenes skrædderi?? Tror måske også jeg må et smut til Tåstrup og kigge lidt. Jeg var ude i dag og kigge,

men fandt heller ikke noget og er snart i tidsnød.

Knus Gitte

0

Del dette indlæg

Jeg synes, de er lidt kedelige, dem man køber i brudebutikkerne... Og så ligner de hinanden allesammen...

Jeg har - indtil videre - købt tre par sko... 1. Friis og Co, 2. Bianco og 3. Ebay :bestwishes:

Men jeg ville kigge i flere forskellige Bianco butikker (de har ikke samme udvalg), Skoringen i Frederiksberg centeret plejer at have ret mange hvide og guld/sølv sko, Savona samme sted, Bianco i Rødovre Centrum... Alt efter hvad I går efter!

0

Del dette indlæg

God jagt!

Hej septemberbrud,

Tak for dit svar, fandt du noget hos Irenes skrædderi?? Tror måske også jeg må et smut til Tåstrup og kigge lidt. Jeg var ude i dag og kigge,

men fandt heller ikke noget og er snart i tidsnød.

Knus Gitte

Er lige hjemvendt fra Irenes Skrædderi - Øj, der var mange sko!!! :bearhug: Så mine øjne lyste rigtig op - og jeg tænkte; nu er den der! Her finder jeg et par sko....!

MEN MEN MEN; Nej, Gitte, jeg fandt ingen :bearhug: - men jeg er altså også lidt speciel...

Jeg har dog valgt at lade være med at grave mig ned... Så jeg køber nok et par Ecco-sko i Tops i Køge - de er hvide og sidder godt - ikke decideret brudesko, men jeg er nødt til at have nogen på, som jeg kan holde ud.

Jeg kan altså (trods mine strabadser) klart anbefale at I kigger ind til Irene. :bestwishes:

Knus fra Kirstine

0

Del dette indlæg

Jeg fandt mine cremfarvede satin sandaler i Bianco. De er super flotte og elegante. Glæder mig til at have dem på.

Jeg kan dog anbefale at bruge tid på at tage en tur til Tåstrup og se på sko hos Tåstrup sko. De har rigtig mange flotte!

Knus, Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer