Guest merkur65

Prøve på vores kirkehæfte....

24 indlæg i dette emne

Har lavet en prøve på kirkehæftet....men kan ikke lave dem færdig endnu, for Michael mangler lige at få fat i præsten og snakke salmer.... :bearhug:

Forsiden er som det kan ses med de vigtige oplysninger, stregtegning (fået lavet herinde) og det grønne bånd, som er den "røde" tråd i vores tema.... :heart:

Hvad syntes I...????

post-26053-1182768285.jpg

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På bagerste inderside, efter 4 sider med de salmer vi gerne vil have, står der "Tyl til bil-antennen uddeles ved udgangen..."

På bagsiden er vores monogram.....

Til sidst et billede af de 12 forskellige kleenex vi skal bruge.....

post-26053-1182768564.jpg

post-26053-1182768580.jpg

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhhhhhh hvor er de fine :ilovebryllupsklar:

- og super med den kleenex! Jeg ville nok være nødt til at tage hele stakken af hæfter, for lidt småtuderi (læs: vandfald) hører vel med?! ()()

JEP, det hører i høj grad med... :cheerleader3:

Kæresten og jeg har snakket om, at han skal tage en æske kleenex under armen når han går ind i kirken, både for sjov skyld...men også fordi jeg ved VI får brug for dem..... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På indersiden sidder en bryllups-kleenex fast med hjerte-klistermærker.....under kleenexen står der "Her sad en kleenex - den er blevet brugt...!!!"

HAHA! :ilovebryllupsklar: Super idé! Det med kleenex er VIRKELIG morsomt! Det er da en af de ideér som jeg kan overveje at nappe...

0

Del dette indlæg

På indersiden sidder en bryllups-kleenex fast med hjerte-klistermærker.....under kleenexen står der "Her sad en kleenex - den er blevet brugt...!!!"

HAHA! :ilovebryllupsklar: Super idé! Det med kleenex er VIRKELIG morsomt! Det er da en af de ideér som jeg kan overveje at nappe...

Du napper bare... ()()

Regner med at det gør stemningen i kirken lidt mindre højtidelig.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Det var dog en genial ide med kleenex og besked om tyllet til bilen, det havde jeg slet ikke overvejet kunne flettes ind i kirkeprogrammet, men ideen er straks sat ind i min tråd så jeg kan stjæle det flotte flotte hæfte...

MVH Anna

Tak... :cheerleader3:

Og du stjæler bare..... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det ser da super ud med at skive bag kleenexen jeg har bare skrevet et lille ekstra brev og lagt ved ind i hæftet hvor der står "til tudeprinser og prinsesser man lad være med at smid mig væk det bliver måske værre senerer".. på den måde får man sagt på en pæn måde at man ikke skal smide dem og give præsten extra arbejde.

0

Del dette indlæg

det ser da super ud med at skive bag kleenexen jeg har bare skrevet et lille ekstra brev og lagt ved ind i hæftet hvor der står "til tudeprinser og prinsesser man lad være med at smid mig væk det bliver måske værre senerer".. på den måde får man sagt på en pæn måde at man ikke skal smide dem og give præsten extra arbejde.

Jeg har også tænkt på, hvordan jeg skal få folk til at "rydde op" efter sig, når de går ud af kirken.....

Tror måske jeg tilføjer et PS. i bunden af den sidste side.....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer