Blommen

Hvilken makeup?

8 indlæg i dette emne

Ja, det synes jeg godt nok er svært. Min kjole er todelt med nederdel til under knæet og corsage top i en lys creme farve. Begge dele er er med pink blomster på og perler. Udover skal jeg have en tynd pink cardigan.

Det er altså temmelig farverigt og det synes jeg gør det svært at beslutte makeuppen. Jeg kunne vælge et meget naturligt look, men bliver det for lidt/blegt når kjolen er så kraftig? Og så kunne jeg vælge noget med noget mere knald på, men hvad passer så godt til sådan en stærk mørk pink?

Nogen gode ideer?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey!

lyder som et enormt flot sæt!

jeg syntes du skal holde dig fra pink læbestift da man godt kan komme til at se gammel ud (mange ældre kvinder bruger lyserød med perlemor) Istedet kunne en lyserød gloss være rigtig flot, og stadig ungdommeligt. Det kunne være flot at sætte lidt knald på øjnene og holde læberne tonet lidt ned. Jeg vil helt sikkert også gå efter jordfarver (hvilken farve hår og øjne har du?) evt med lidt guld i øjenkrogen.. Det kunne være flot med en brun øjenskygge med lidt shimmer, lidt guld i øjenkrogen, brun eyeliner på på øjet samt på den våde vippekant.. en øjenvippebukker og en masse sort mascara.. så en lysrøde (endelig ikke for skrap) gloss - og evt. lidt solpudder på kinderne, næsten og hagen.. overvej evt. falske øjenvipper til "that little something extra";)

Hanna herinde fra havde enormt flot make-up, hende lægger jeg også lige på her.. http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...c=38924&hl=

Håber det kunne bruges!

Anna

post-13167-1183463625.jpg

post-13167-1183463670.jpg

0

Del dette indlæg

Tak for forslagene.

Jeg har ikke lige et billede på den her comp, skal lige se om jeg kan få det fikset senere.

Jeg har også selv umiddelbart tænkt noget med jordfarver og lidt guld. Det ville passe meget godt til tror jeg.

Anna - Jeg har grøn/brune øjne og sådan mørk leverpostej hår. Jeg skal til frisøren i morgen og have lavet nogen lyse reflekser i håret og overvejer lidt at få noget karamel/gyldent ind også. Jeg har efterhånden fået opbygget sådan en god lys sommerkulør, så jeg kan godt tåle lidt farve. Den er rigtig fin den makeup du linker til. Jeg har heldigvis naturligt meget lange, tykke, helt sorte vipper, så jeg slipper for de kunstige. Jeg har faktisk købt en mørkebrun mascara fordi det kommer til at se så dramatisk ud med sort mascara, men har ikke helt besluttet mig endnu.

Må lige prøve mig lidt frem. Jeg ser lige om jeg kan fikse et billede og så vender jeg tilbage.

0

Del dette indlæg

Tak for forslagene.

Jeg har ikke lige et billede på den her comp, skal lige se om jeg kan få det fikset senere.

Jeg har også selv umiddelbart tænkt noget med jordfarver og lidt guld. Det ville passe meget godt til tror jeg.

Anna - Jeg har grøn/brune øjne og sådan mørk leverpostej hår. Jeg skal til frisøren i morgen og have lavet nogen lyse reflekser i håret og overvejer lidt at få noget karamel/gyldent ind også. Jeg har efterhånden fået opbygget sådan en god lys sommerkulør, så jeg kan godt tåle lidt farve. Den er rigtig fin den makeup du linker til. Jeg har heldigvis naturligt meget lange, tykke, helt sorte vipper, så jeg slipper for de kunstige. Jeg har faktisk købt en mørkebrun mascara fordi det kommer til at se så dramatisk ud med sort mascara, men har ikke helt besluttet mig endnu.

Må lige prøve mig lidt frem. Jeg ser lige om jeg kan fikse et billede og så vender jeg tilbage.

Hej! Tror faktisk brun masacara vil være super godt! Jeg kan godt se det med farven... men jeg stadig holde mig fra blåt, det kan nemt komme til at se billigt ud.. Jeg ville stadig vælge jordfarver og så bruge lidt rouge og solpudder! Glæder mig tl at høre hvad du finder ud af. farverne til dit hår lyder enormt flot!

Anna

0

Del dette indlæg

Igen tak for alle forslagene. Det ser dog ud til at jeg ændrer tøjet :cheerleader3: Jeg fik en skøn datter for 5 måneder siden, som jeg ammer og mine bryster er tilsyneladende igen blevet større. Det betyder så at min ellers fine corsage top strammer helt vildt rundt om brystet og giver nogen meget uklædelige deller på ryggen. Det er så hvad man får ud af at købe tøjet flere måneder i forvejen :denmarkflag:

Nå, men jeg havde heldigvis købt mere end en kjole, så nu tager jeg nok den anden på i stedet for. Så nu bliver det nok en grå silkekjole i empiresnit med små lyserøde prikker og et fint silkebånd under brystet og så en sart lyserød cardigan. Plus verdens fedeste stilletter i en farve de kalder "gun metal", de er så fede at de næsten opvejer min skuffelse over de store bryster :thumbsupsmileyanim: Men der ville den makeup du linker til Anna, være rigtig flot.

Nå, ja hvis nogen skulle være i tvivl skal vi vies på rådhuset, derfor det knap så traditionelle antræk :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer