Karina-l

Hvad gør jeg.......?

11 indlæg i dette emne

Hej alle i kretive tøzer..

Jeg har en veninden som har sin første bryllupsdag her i august.. Og er nu kommet i tanke om, at hun/de da skal have en lille ting.. :biggrin:

Den første bryllupsdag er jo papir bryllupsdag, så det kunne jo være lidt fedt, hvis man kunne få det med ind i pakken på en eller anden måde... Men men men, jeg synes jeg er helt tom for idéer, så nu er det at jeg meget gerne vil have hjælp fra alle jer kreative tøzer...

Det er ikke fordi at det sakl være noget stort, men kun lige for at sige tillykke med dagen..

Håber der er nogen, som har en idé eller 2.. :griner:-

:sm:

KARINA

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad med en udflugt med picnickurv (champagne og lidt lækkert) til Papirmuseets By (KarenMarieKlip) i Gråsten

Det er da noget i papirets tegn... : )

Måske kan de få karenmarie til at hjælpe med at lave en flot papircollage med bryllups minder...

Tine

0

Del dette indlæg

Mit forslag ville have været en flaske champagne, jordbær og lidt så de kan fejre deres bryllupsdag... Mht papir.. hmmm der er jeg lidt tom for ideer..!

Tja, kunne da købe noget de kunne forkæle sig selv med.. Det med jordbær og champagne er med i overvejelserne nu.. Tak.. :ilovebryllupsklar:

KARINA

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dén ligger da lige til højrebenet - Hun skriver et dejligt digt til ham...(Måské på et papirsklip?)

Og Annas idé med champagne og jordbær går man jo heller ikke fejl af!!!

Ja se nu er det jo min veninde og hendes mand der skal have gaven, og ikke noget min bedre halvdel skal have.. Men tanken er da sød.. :ilovebryllupsklar:

KARINA

0

Del dette indlæg

Hvad med en udflugt med picnickurv (champagne og lidt lækkert) til Papirmuseets By (KarenMarieKlip) i Gråsten

Det er da noget i papirets tegn... : )

Måske kan de få karenmarie til at hjælpe med at lave en flot papircollage med bryllups minder...

Tine

Se det havde jeg slet ikke tænkt på.. Selfølgelig kan jeg køre til Papirmuseets By, og evt. finde noget sød og romantisk til dem der... Det var en god ide... Der må jeg ned en dag og se hvad de har... TAK.

KARINA

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer