Katinka

Hva slags kjole er dette?

6 indlæg i dette emne

Jeg prøvde en Maggie Sottero-kjole på en salong i Trondheim på fredag, men hun ville ikke si navnet på kjolen.

Har lett hele nettet rundt etter et bilde, og fant det til slutt :pokey: Så nå lurer jeg på om noen vet hva slags kjole det er?

Er godt mulig at det er en gammel modell.

Håper noen vet :thumbsupsmileyanim:

Bilde av kjole

Redigeret af Katinka
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender ikke din kjole men oplevede det samme

Bor også i Trondheim, har også købt en Maggie Sottero og kunne ikke få at vide hvilken model det er. Jeg ledte også nettet rundt og endte med at google ældre Maggie Sottero kollektioner. Fandt min under "Maggie Sottero collection spring 2005". Jeg følte mig lidt snydt, men hvis det er den rigtige kjole for dig er det selvfølgelig ikke noget problem. Jeg havde allerede betalt for kjolen på dette tidspunkt, og er egentlig også glad for den, men hvis jeg skulle gøre det om igen, ville jeg være skeptisk overfor en forhandler, der ikke vil fortælle hvad vedkommende sælger.

Held og lykke med jagten på den rigtige kjole

Maria (som mest læser med herinde)

Jeg prøvde en Maggie Sottero-kjole på en salong i Trondheim på fredag, men hun ville ikke si navnet på kjolen.

Har lett hele nettet rundt etter et bilde, og fant det til slutt :denmarkflag: Så nå lurer jeg på om noen vet hva slags kjole det er?

Er godt mulig at det er en gammel modell.

Håper noen vet :loveboard:

Bilde av kjole

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer