Maria Scharff Mejlstrup

Maria & Michaels Bryllup d.16.08.08

156 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jubii jeg er bare så glad idag.

Vi mødtes med præsten igår, da vi var nødsaget til at skifte præst midt i det hele. Jeg havde så aftale dette møde allerede nu, mest for lige at se hende an.

Og hun var bare VILDT sød... Meget bedre end ham vi først havde valgt.

Vi spurgte hende om man måtte tage billeder under vielsen, og Ja da sagde hun..Så JUBII jeg får mine billeder... Det bliver dog kun fotografen som tager billeder uden blitz, så det ikke bliver totalt paparazzi..

Den anden ting som jeg blev så lykkelig for er, at jeg spurgte hende om hun kan sige til Michael efter vielsen. Du må gerne kysse bruden... Og jubii det ville hun gerne... Det er bare så skønt, og er vild med vores nye præst...

Det var lige dagens optur herfra :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg endelig fundet et billede af Michaels morgengave.

Jeg købte den i påsken i Italien...

Skal nok få taget et billede af det irl, men det ligger godt gemt i vores bankboks i banken, så I må lige vente lidt endnu..

Er I spændte på hvad det er???

Det er et Breitling ur.. Michael har ønsket sig det i flere år, og jeg ville bare have at han fik det af mig...Men puha, det var temmelig pebret...Men hva... Man bliver jo kun gift en gang og han forkæler jo også mig så tit... :thumbsupsmileyanim:

Vi I se det????

Her er det...

post-30007-1210144369.jpg

Hvad synes i?????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW for et ur!!! :cheerleader3:

Hvad har du givet for sådan et? Mark ønsker sig også et ur, men gerne et vintageur i 50'er stil og hvor opdriver man lige sådan ét? :)

Dejligt med en skøn præst! Vi har også lige skiftet præst (ufrivilligt) og det lader til, at det slet ikke gør noget :thumbsupsmileyanim:

Har du det ellers godt? :)

:)

0

Del dette indlæg

Hej Maria,

:cheerleader3: til mig - jeg har jo slet ikke være herinde siden sidst...har haft total stress i en måneds tid :cheerleader3:

Ja, tak, jeg havde en fantastisk fødselsdag og fik et par dejlige manolos af min mand og masser af skønne gaver :bearhug:

og hvor er din kjole SMUK :bearhug::bearhug::) Du stråler jo :fløjt:

Og uret er da ikke mindre end fantastisk - Lars ønsker sig også et Breitling, men jeg har desværre ikke råd i år :cheerleader3:

weekend :cheerleader3:

Ps nu er du meldt til min email, så nu "glemmer" jeg ikke at kigge forbi :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer