nanna222

skal giftes den 7-juni 2008

6 indlæg i dette emne

:cheerleader3:

der er 10 måneder til den store dag. den 7 juni 2008 skal det endelig være.

jeg er gået helt i bryllypskuler allerede. hvad er jeres erfaringer, angående planlægning?

vi har reserveret kirke og lokale.

jeg har fundet 2 fantastiske kjoler jeg skal prøve på fredag, er det for tidligt at købe kjole? hvor meget har i ofret på jeres kjole?

angående brudepiger og svende, skal mine to små sønner være brudesvende. mine 3 søstre brudepiger, samt min svigerinde og min bedsteveninde, er nu blevet i tvivl om det bliver alt for mange?

håber nogle af jer vil dele lidt erfaringer med mig :bestwishes:

kh nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3:

der er 10 måneder til den store dag. den 7 juni 2008 skal det endelig være.

jeg er gået helt i bryllypskuler allerede. hvad er jeres erfaringer, angående planlægning?

vi har reserveret kirke og lokale.

jeg har fundet 2 fantastiske kjoler jeg skal prøve på fredag, er det for tidligt at købe kjole? hvor meget har i ofret på jeres kjole?

angående brudepiger og svende, skal mine to små sønner være brudesvende. mine 3 søstre brudepiger, samt min svigerinde og min bedsteveninde, er nu blevet i tvivl om det bliver alt for mange?

håber nogle af jer vil dele lidt erfaringer med mig :cheerleader3:

kh nanna

Hej Nanna!

Først og fremmest tillykke!! :blush: Det er dejligt med flere zillaer herinde... Jeg kan desværre ikke hjælpe så meget, da jeg først selv står for tur den 09.08.08. Jeg har lagt et budget for 10.000 for min kjole. Så må jeg håbe jeg finder den rigtige!!

Vi er meget i tvivl om hvornår vi skal sende invitationer ud?? Hvornår gør I?

Knus Nathasia

genticker.php?dhn=MTU2Nzg=.png

Redigeret af Nathasia
0

Del dette indlæg

hej natasha.

den er super skøn denne her side. kan bare ikke finde ud af at anvende den...hihi... men det lærer jeg nok....

og også tillykke til dig.

de kjoler jeg skal kigge på imorgen koster 11000 osv kommer der jo tilbehør....

angående indbydelser, har vi snakket om at sende dem ud engang i januar. hvor langt er du i din planlægning?

kh nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nanna

Hvordan gik det med at prøve kjoler???!!! Fandt du the one??? :carrot:

Du kan se min planlægningstråd på dette link: http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...mp;#entry564540

Knus Nathasia

det kan du tro jeg gjorde. den jeg havde kigget på igen og igen på nettet. det er bare drømmekjolen, får helt sommerfugle i maven når jeg tænker på at det er den jeg skal bære. tænkt man kan få den fornemmelse over en kjole, nærmest som at være forelsket. hihi. :balloon:

knus

0

Del dette indlæg

Hej nanna

Lidt sjov jeg hedder også nanna og skal også giftes den 7 juni 2008. det vi har gjort er bestilt kirke, lokaler og musik. Som brudebørn skal mine egne to børne og min to små søskende være det. Jeg kan heller ikke rigtig finde ud af om det er for mange. Jeg har været så heldig at være på lagerslag hos Lilly i oktober. Fandt drømme kjolen til 1000 kr normal pris 6000 og slør 250 normalpris 1250. Jeg vil sige hvis du har prøvet drømme kjolen så køb den ellers fortryder man bare.

Rigtig god fornøgelse med planlægningen

Nanna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer