Frøken Smil

KJOLEPANIK!!

18 indlæg i dette emne

ÅH NEJ ÅH NEJ ÅH NEJ!!!!

Min kjole er blevet væk!

Jeg bestilte min kjole i maj, fik at vide, at den ville komme hjem til kjolebutikken i august - ringede så i sidste uge, da jeg undrede mig over, hvorfor de ikke havde kontaktet mig endnu. Fik at vide, at den ville komme fra leverandøren i starten af september.. Ringede så igen for lidt siden og fik at vide, at den vist var blevet afsendt fra leverandøren i slutningen af juli, og hun ville så lige ringe til Spanien for at høre, hvad der sker..

Er der noget at sige til, at jeg lige nu er ET STORT NERVEVRAG?!!! Her gik jeg og troede, at jeg var i god tid, og nu står jeg her, 1 ½ måned før mit bryllup UDEN KJOLE!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅH NEJ ÅH NEJ ÅH NEJ!!!!

Min kjole er blevet væk!

Jeg bestilte min kjole i maj, fik at vide, at den ville komme hjem til kjolebutikken i august - ringede så i sidste uge, da jeg undrede mig over, hvorfor de ikke havde kontaktet mig endnu. Fik at vide, at den ville komme fra leverandøren i starten af september.. Ringede så igen for lidt siden og fik at vide, at den vist var blevet afsendt fra leverandøren i slutningen af juli, og hun ville så lige ringe til Spanien for at høre, hvad der sker..

Er der noget at sige til, at jeg lige nu er ET STORT NERVEVRAG?!!! Her gik jeg og troede, at jeg var i god tid, og nu står jeg her, 1 ½ måned før mit bryllup UDEN KJOLE!!!

Jeg har været ude for næsten det samme, jeg skulle have været til tilretning d. 22. augsut, men blev ringet op, fordi min kjole ikke var kommet hjem.. Jeg har så været i daglig kontakt med butikken, som har været i daglig kontakt med Paris, hvor min kjole skulle sendes fra.. Enden er blevet at de "fandt" den igen og har nu sendt den med ekspres, så jeg kan få den tilrettet på torsdag.. Det er heldgivis lykkedes for mig, men nu bliver kjolen også tilrettet 9 dage før den skal i brug og det synes jeg er lidt stressende..

Mit råd er, at kime butikken ned og holde dig i løbende kontakt og sig at det altså er dem der har et problem, da det er dem der skal levere varen..

Kram Mette

0

Del dette indlæg

Nej, nej, nej, nej!

Det må bare ikke ske! :)

Jeg holder med Thorsted; kim butikken ned hver dag til de har fundet en løsning på problemet. Det er muligt de bliver lidt trætte af dig i længden, men sådanne tilfælde kan det altså godt svare sig at være besværlig kunde, selvom det reelt set ikke er dem der har mistet den.

En masse af dem her til dig :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::respekt::td::)(y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg afventer stadig at høre fra butikken, de ville kontakte leverandøren i Spanien for at høre, hvad der var sket, så jeg går bare og venter på et opkald... Jeg prøver at sige til mig selv, at der fortsat er noget tid at løbe på og at de bare må komme med en brugbar løsning, men jeg også være ærlig og sige, at jeg er rigtig, rigtig ked af det lige nu. Det er jo sådan noget, man kun tror sker for naboen :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar:

...og så kan jeg ikke lade være med at tænke på, at faktisk er sindssygt heldigt, at jeg valgte at ringe og tjekke igen i dag - ellers kunne jeg jo have rendt rundt og troet, at alt var i den skønneste orden :respekt::td:

0

Del dette indlæg

Hej med dig

Nej øv, hvor er det bare træls for dig...

Håber virkelig de finder den kjole. Arrrgghhh og så lige netop Spanien - ja så vil jeg bestemt også rykke i butikken hver dag.

Hvor er det bare for dårligt at butikken ikke følger op og kontakter dig. Det er da trods alt en hel del penge, man smider hos dem.

:thumbsupsmileyanim: og håber det bedste for dig

0

Del dette indlæg

Så er jeg lige blevet ringet op - VEDR. EN GOD NYHED :thumbsupsmileyanim:

Jeg fik ikke lige forklaringen på, hvad der var gået galt, MEN det vigtigste af alt: jeg er blevet lovet, at min kjole er i butikken indenfor 14 dage fra dags dato, og vi fik også aftalt dato for 1.tilretning - så nu er jeg bare glad igen :ilovebryllupsklar::respekt: :carrot:

Men uha, der gik jeg godt nok i panik :td: (jeg tror dog ikke, at jeg falder 100% til ro, før jeg rent faktisk står med kjolen på.... :) )

Redigeret af Frøken Smil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅH NEJ ÅH NEJ ÅH NEJ!!!!

Min kjole er blevet væk!

Jeg har været ude for næsten det samme, jeg skulle have været til tilretning d. 22. augsut, men blev ringet op, fordi min kjole ikke var kommet hjem.. Jeg har så været i daglig kontakt med butikken, som har været i daglig kontakt med Paris, hvor min kjole skulle sendes fra.. Enden er blevet at de "fandt" den igen og har nu sendt den med ekspres, så jeg kan få den tilrettet på torsdag.. Det er heldgivis lykkedes for mig, men nu bliver kjolen også tilrettet 9 dage før den skal i brug og det synes jeg er lidt stressende..

Mit råd er, at kime butikken ned og holde dig i løbende kontakt og sig at det altså er dem der har et problem, da det er dem der skal levere varen..

Kram Mette

Hvor er det bare FOR DÅRLIGT! :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar: Men gudskelov at det trods alt er ok nu, selvom det er voldsomt stressende.. og når man så tænker på, at det sg* er stressende nok i forvejen med sådan et bryllup, altså :respekt::td:

0

Del dette indlæg

Pyyyhhaaa da en gyser!

God de i det midste ved, hvor kjolen er nu!

Ja, GUDSKELOV! Eksepedienten fik da også lige at vide, at den sidste times tid havde været et rent helvede at komme igennem - helt ærligt, jeg tog min telefon med på toilettet bare for at være sikker på at kunne tage den, når hun ringede! :) Ja, jeg kan grine af det nu, men det var temmelig træls men det stod på, for at sige det mildt.. :)

...men nu håber jeg på det bedste og tror på, at kjolen er butikken i hænde om 14 dage som lovet :iloveyou: Hvis ikke, så KIMER jeg dem ned hver dag!

Vil forresten lige sige :respekt::td::)(y) til jer tøser - I er der bare, når man har brug for det! :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar:-HAHA-

Redigeret af Frøken Smil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg lige blevet ringet op - VEDR. EN GOD NYHED :thumbsupsmileyanim:

Jeg fik ikke lige forklaringen på, hvad der var gået galt, MEN det vigtigste af alt: jeg er blevet lovet, at min kjole er i butikken indenfor 14 dage fra dags dato, og vi fik også aftalt dato for 1.tilretning - så nu er jeg bare glad igen :ilovebryllupsklar:(y) :carrot:

Men uha, der gik jeg godt nok i panik :) (jeg tror dog ikke, at jeg falder 100% til ro, før jeg rent faktisk står med kjolen på.... :) )

Åh, hvor er det godt at høre, at kjolen nu skulle være på vej. Jeg krydser fingre for, at det hele nu går som det skal - og så glæder vi os til at se billeder :respekt::td::)

0

Del dette indlæg

Hvor er der godt at høre at du nu er blivet lovet at din kjole er i forretningen om 14 dage.

Jeg tror ikke jeg ville kunne klare samme situation så flot som du har klaret den.

Hilsen Lisbet

:balloon:

Uha, jeg ved nu ikke, hvor godt jeg tog det.... Tudede en del og ringede til min MOAR for at få trøst, haha :boohoo:

0

Del dette indlæg

Så er jeg lige blevet ringet op - VEDR. EN GOD NYHED :balloon:

Jeg fik ikke lige forklaringen på, hvad der var gået galt, MEN det vigtigste af alt: jeg er blevet lovet, at min kjole er i butikken indenfor 14 dage fra dags dato, og vi fik også aftalt dato for 1.tilretning - så nu er jeg bare glad igen :boohoo:-HAHA- :carrot:

Men uha, der gik jeg godt nok i panik :hug: (jeg tror dog ikke, at jeg falder 100% til ro, før jeg rent faktisk står med kjolen på.... :) )

Åh, hvor er det godt at høre, at kjolen nu skulle være på vej. Jeg krydser fingre for, at det hele nu går som det skal - og så glæder vi os til at se billeder :cheerleader3::cheerleader3::griner:-

Tusind tak søde :super:

...og skal nok smide billeder herind så snart jeg har nogen af kjolen :griner:-

0

Del dette indlæg

Hvor er der godt at høre at du nu er blivet lovet at din kjole er i forretningen om 14 dage.

Jeg tror ikke jeg ville kunne klare samme situation så flot som du har klaret den.

Hilsen Lisbet

:balloon:

Uha, jeg ved nu ikke, hvor godt jeg tog det.... Tudede en del og ringede til min MOAR for at få trøst, haha :cheerleader3:

Hvad siger de egentlig til det i forretningen. De må da vel give dig en eller anden form for rabat, hvis man kan kalde det det.

Hilsen Lisbet

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer