nanna222

hjælp.....ringe, evt. alternativ????

5 indlæg i dette emne

hej alle i søde tøser... :bestwishes:

jeg har brug for lidt hjælp.. :thumbsupsmileyanim:

hverken mig eller min tilkommende er til smykker, og slet ikke ringe. vores arbejde tillader heller ikke de bæres i arbejdstiden.

vi havde så besluttet at købe de billigste vi kunne få... men nu synes jeg det er fjollet at købe dem, og de aldrig bliver brugt.

nogle der har nogle ideer til hvad man ellers kan gøre????

tatoveringer er udelukket, ifølge ´min tilkommende...( han er en kylling....hihi)....

ville gerne finde et fint alternativ og et symbol på vores kærlighed. samtidig eer jeg i tvivl om jeg alligevel vil ærge mig hvis ikke jeg har en ring at vise mine børn når de bliver store....

synes dælme det er svært... håber der er nogle der evt. har stået i samme situation der kan hjælpe mig..

knus nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm.... Jeg har ikke selv stået i den situation, da Kennet gerne vil ha ring på - noget af tiden... griner... Men han har også et arbejde som ikke tillader det så han vil have sin ring i en kæde, derfor valgte vi titanium ringe... et dejligt kompromis..

Til Jer kan I måske købe halskæde, gøre ekstra meget ud af billederne... hmmm... sys godt nok den er lidt tricky... jeg skal nok lige gå i tænkebox... Men bare rolig - I skal nok få flere svar - Du har jo lagt det ind på det bedste forum i hele verden... griner...

KnuZ Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer