MetteG

Mette og Caspers bryllup d. 25. august 2007

163 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Jeg havde egentligt ikke planlagt at lave nogen decideret beretning, men jeg bliver selv så glad af at læse andres, så jeg håber at nogen har lyst til at læse med i min.

Vi skulle giftes i Lystrup Kirke ved Århus kl. 15, så vækkeuret ringede kl. 8.45. Jeg havde overnattet hos min mor i Vejle sammen med lillesøster Lotte, og vi skulle begge til frisør omkring kl. 10. Min mors kæreste kørte os derover, og så blev jeg ellers plantet i frisørstolen i næste tre timer!

post-24232-1190646372.jpg

Redigeret af MetteG
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brandflot med curlere i håret. Det er svært at se hvad det skal blive til!

Jeg havde desværre kløet mig i det ene øje om morgenen da jeg vågnede med det resultat at det blev ildrødt. Ikke lige hvad man har brug for på sin bryllupsdag. Heldigvis fortog det sig i løbet af dagen, og det ses ikke så meget på billederne.

post-24232-1190646631.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev håret sat, og jeg var meget tilfreds med resultatet. Jeg vidste på forhånd at jeg ikke skulle have "typisk opsat brudehår", dels fordi jeg kun var 23 år (er blevet 24 i mellemtiden :thumbsupsmileyanim: ), dels fordi jeg ikke skulle have slør på, men frisuren blev overordentligt meget bedre end jeg havde forventet.

post-24232-1190647021.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så ankommer jeg sammen med min far til kirken. Inden da havde jeg kørt med min mor og co. fra Vejle til Lystrup og jeg skiftede så bil på parkeringspladsen ved Lystrup skole, hvor min far ventede. Vi var i god tid, men vi kunne ikke vente med at køre, så vi var ved kirken ca. 14.55.

post-24232-1190648633.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

På vej ind i kirken. Lige her vældede tårerne op i øjnene på mig. Jeg var så overvældet over alle de dejlige mennesker som har så stor betydning for mig, at de var her i dag. Lige da jeg kom ind, var de eneste jeg kunne se, mine to veninder, Louise og Hanna. Hvorfor ved jeg ikke. Herefter rettede jeg blikket på Casper og trak så ellers afsted med min far.

post-24232-1190649519.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer