Guest M1974

M & P's bryllup 22 august 2008

2,299 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Fantastiske billeder :loveboard:

Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til at se jeres bryllupsbilleder - med det motiv kan de jo kun blive gode! :hug:

:( Ha' en rigtig dejlig dag :hug:

PUha Søde, du har godt nok været tidlig oppe :(

Og tak :(

En rigtig dejlig dag til dig også

Kram

Jeg havde nattevagt... Så jeg var vel i virkeligheden sent oppe :bearhug:

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fedt med bookning af Fotohajerne :(:hug::( og tillykke med prøvelsesattesten. :loveboard:
Dejligt med fotograf booking :hug:
Iiiih hvor skønt med Fotohajerne! :bearhug: Det er nogle super flotte billeder du har lagt ind!
FEDT med fotografen! :hug:
Fedt med fotografen :(

Ja det er bare superfedt, nu går jagten så ind på billedinspiration :)

0

Del dette indlæg

Fantastiske billeder :loveboard:

Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til at se jeres bryllupsbilleder - med det motiv kan de jo kun blive gode! :hug:

:hug: Ha' en rigtig dejlig dag :)

PUha Søde, du har godt nok været tidlig oppe :hug:

Og tak :(

En rigtig dejlig dag til dig også

Kram

Jeg havde nattevagt... Så jeg var vel i virkeligheden sent oppe :bearhug:

:(

Puha Søde, det er derfor jeg ikke blev sygeplejerske :( til dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først må jeg lige komme med et forsinket wuiiiii :bearhug: over dine fede invitationer og flotte flotte blærerække - :hug:

Hvor er det fedt med fotografen, og godt gået med lige at tage sådan en fører-beslutning :loveboard:

Jeg skal forresten også synges ind i kirken, hvis det kan lade sig gøre.. Har lige mailet til præsten igår, for at høre hvad de siger til det... Jeg håber det kan lade sig gøre..

:(

Tak :hug:

ja jeg håber også det kan lade sig gøre med sangen, må lige få spurgt præsten på et tidspunkt :( Synes bare det kunne være så fedt, men ja det hjælper måske ikke ligefrem på tårerne. Har du tænkt på nogen sang endnu?

Kram

Nej, egentlig ikke.. Vi har tænkt på "Amazing Grace". Men hende der skal synge kan nemlig sådan nogle super smukke franske og italienske stykker, så jeg tror det bliver det :( Vil gerne have hende til at synge både post- og præludium, og også "optræde" med et nummer efter selve vielsen..

0

Del dette indlæg

Griner det er lige nøjagtig sådan jeg tænker, at jeg skal til at sige, det er så min mand Peter. Og ja kone, sorry men det er bare ikke et fedt ord ;) Og egentlig rart at høre der ikke er noget der forandrer sig, for det er der jo nogen der siger at tingene gør, og jeg synes nu vi har det godt som vi har det :(

Og ja håber også det bliver nogle gode billeder, lige den dag skulle man da have chance for at se dejlig ud på billederne, ellers satser jeg på de får gang i Photoshop :bearhug:

Nej det er nemlig et rigtig ufedt ord :( . Det lyder som en gammel brugt karklud :hug:

Kan egentlig ikke se, hvad der skulle forandres "bare" fordi man bliver gift. Jeg kan forstå, at dem, der ikke bor sammen før, oplever en kæmpe omvæltning, men ellers forstår jeg det ikke :hug:

Åhhh hvor er det bare nogle flotte billeder du har lagt ind! :loveboard: . Jeg tror jeg vil skilles, så vi kan blive gift igen og så denne gang få nogle ordentlige billeder!!! Om så vores fotograf have haft et billede stående foran ham, hvordan vi gerne ville ha haft det, tror jeg ikke det havde lykkedes for ham! :( ...

Men det er en god ting med sådan nogle inspirationsbilleder. Især hvis man kan vise dem til fotografen (hvilket du jo har gjort i det her tilfælde :hug: ), for så kan han/hun se, hvad det er man gerne vil have og så have det i tankerne.

Som brudepar har man hundervis af tanker i hovedet på selve dagen, og man kan bare ikke tænke på alt. Så alle de gode billedeideer man havde på forhånd, blir bare glemt på dagen. Og så er det jo godt, hvis man har en fotograf som selv er lidt kreativ i både motiv og kulisse :)

0

Del dette indlæg

De her er fra Fotohajerne, som er dem som vi har bestilt til at tage billeder. Synes de er superfede og uhøjtidelige :loveboard:

Kender faktisk den ene brud, så lidt sjovt lige at falde over :bearhug:

post-30576-1209936113.jpg

Jeg er lige lidt nysgerrig... hvem af brudene er det, du kender.

Lige præcis disse to brudepar er nemlig nogen, vi også kender. De første dog ikke så godt, da det mest er gommen jeg kender gennem min søster.....

/Kamilla

Hej Kamilla,

det er Gitte som jeg kender, eller dvs har kendt, vi boede i Malaysia på samme tid, så lidt sjovt lige pludselig af se bryllupsbilleder af hende :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De her er fra Fotohajerne, som er dem som vi har bestilt til at tage billeder. Synes de er superfede og uhøjtidelige :loveboard:

Kender faktisk den ene brud, så lidt sjovt lige at falde over :bearhug:

post-30576-1209936113.jpg

Jeg er lige lidt nysgerrig... hvem af brudene er det, du kender.

Lige præcis disse to brudepar er nemlig nogen, vi også kender. De første dog ikke så godt, da det mest er gommen jeg kender gennem min søster.....

/Kamilla

Hej Kamilla,

det er Gitte som jeg kender, eller dvs har kendt, vi boede i Malaysia på samme tid, så lidt sjovt lige pludselig af se bryllupsbilleder af hende :hug:

Kommer lige i tanke om, at de da begge hedder Gitte - men jeg kan næsten regne ud, at det er den øverste Gitte (som er gift med Asbjørn).... da jeg ikke mener, at Gitte ved den gule væg, har boet i Malaysia.

Jeg kender mest Asbjørn, da han har boet i lejlighed sammen med min søster i Århus....

Ja, Danmark er et lille land....

/Kamilla

Hvor sjovt at de lige hedder det samme, men jo det er hende på billederne med Marmorkirken i baggrunden :(

0

Del dette indlæg

Åhhh hvor er det bare nogle flotte billeder du har lagt ind! :loveboard: . Jeg tror jeg vil skilles, så vi kan blive gift igen og så denne gang få nogle ordentlige billeder!!! Om så vores fotograf have haft et billede stående foran ham, hvordan vi gerne ville ha haft det, tror jeg ikke det havde lykkedes for ham! :bearhug: ...

Men det er en god ting med sådan nogle inspirationsbilleder. Især hvis man kan vise dem til fotografen (hvilket du jo har gjort i det her tilfælde :hug: ), for så kan han/hun se, hvad det er man gerne vil have og så have det i tankerne.

Som brudepar har man hundervis af tanker i hovedet på selve dagen, og man kan bare ikke tænke på alt. Så alle de gode billedeideer man havde på forhånd, blir bare glemt på dagen. Og så er det jo godt, hvis man har en fotograf som selv er lidt kreativ i både motiv og kulisse :(

Griner du har helt ret, en rigtig gammel karklud hihi.

I kan da få taget nye billeder til kobberbrylluppet :hug::( det var altså også bare total træls med jeres billeder hvor uheldig har man lov til at være :hug:

Og ja kan godt forestille mig at alle de gode ideer man havde inden dagen er pist forsvundet på dagen og så er det jo meget rart at have en der kan dirigere en lidt rundt og se de muligheder, som man ikke lige selv fatter på det tidspunkt :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Mette.

Så kom jeg igennem hele din tråd...Man skal jo være opdateret med det hele...

Men bare rolig jeg skal nok lade være med at kommentere det hele som alligevel ligger langt tilbage...

Men er jo nødt til at nævne at jeg ELSKER dine sko...Jeg er selv en mega skofreak, og kan altid finde de famøse undskyldninger for at købe et par mere... :)

Hvor køber du sko henne? Jeg køber nemlig primært i udlandet, eller over nettet, da jeg godt vil have nogle unikke og anderledes end alle andre har... Ja ja, man er vel one of a kind hvis man selv skal sige det... :)

Har egentlig lagt mærke til at vi på mange områder er temmelig ens...Jeg har også den sarteste hud, og går ligeledes til ansigtsbehandling hver 4 uge...Skønt at forkæle sig selv...

Jeg bruger godt nok The Organic Pharmacy til ansigtet og ikke Jurlique som jeg har masser af, til krop og hænder...

Kender du TOP? Har fundet et fantastisk sted hvor man kan få ansigtsbehandling med deres produkter og også få en masse andre fantastiske behandlinger...F.eks, en naturlig botox behandling, som varmt kan anbefales... :thumbsupsmileyanim: Det ligger faktisk på Østerbro hvis du er interesseret.

Kørte forresten forbi din kirke igår og tænkte straks på dig...Jeg var til barnedåb derinde sidste sommer og den kirke er bare fantastisk...

Scorede Michael på Park, så synes jo uden tvivl at det er et fantastisk sted :cheerleader3:

Derudover har jeg også lige købt morgengave til Michael og været ude med den store pengepung...Min bedre halvdel ønsker sig nemlig brændende et Breitling ur, og efter at have undersøgt hele Europas priser, købte jeg det på skiferie i påsken i Livigno...Hold da op, der var mange penge at spare... Hvor købte du Peters Rolex????

Måtte faktisk smugle det hjem i mine underbukser, så tolderene ikke fandt det... Lignede nok nærmere en Ladyboy som ikke var fuldt om opereret....

Synes det er lidt sjovt, vi har så mange fælles træk...Men det er måske bare mig...

Anyways, har vist svaret dig nogle gange i min egen tråd, inden jeg kome igennem din...

Knus og god dag..

Puha respekt for at du har været igennem alle siderne :)

Er glad for at du kan lide mine sko :) ja jeg er jo også lidt af en freak ;) kan blive helt høj over nye sko. Jeg har faktisk kun prøvet at købe sko over nettet en gang (mine brudesko) er nok lidt nervøs for om størrelser etc passer. Så det bliver mest til indkøb herhjemme og på rejser, der er jeg så til gengæld også rigtig god til det ;)

Organic Pharmacy kender jeg ikke, kun navnet, men det kunne da være jeg skulle prøve at tjekke det ud, det er altid rart med lidt nyt input :bearhug: Og må lige se på det der TOP. hvad hedder stedet?

Ja er kirken ikke fin, jeg er også så glad for den og ikke mindst for præsten, hun virker bare så rar, så glæder mig helt til vores samtale med hende. Og ja Park der har vi vist alle prøvet at feste :smolf:

Var du i Livigno i påsken? Hvor boede I henne? Vi var også dernede der, eller dvs vi var der ugen op til påske, vi kørte hjem påskelørdag. Det var min første gang på ski, og jeg elskede det. Fedt at du kunne spare en masse penge dernede på uret, det havde jeg godt hørt man kunne. Peters ur er købt igennem en venindes mand, som har en ven der handler med ure. Tror jeg får det her om et par uger, glæder mig til at se det i virkeligheden, og ikke mindst at give det til ham. Har du ikke et billede af det ur du har købt?

Og tak for din søde besked, det er altid dejligt at komme indtil :shooter:

Kram

Hej Mette.

Hvor skønt med fotohajerne, det blir da nogle fantastiske billeder.

Jeg har købt en del sko over nettet, men kender godt den der med at de så ikke passer. Købte et par vildt fede Guccisko med Mink over ebay og de er bare alt for store...Øv øv øv, de er så flotte de sko...Så nu ligger de bare derhjemme og kigger...

Hvad størrelse bruger du?? Måske de er noget for dig...

Stedet hvor jeg går til ansigtsbehandlinger o.m hedder Julie Lynge og ligger på Malmøgade. hendes hjemmeside er her hvis du vil kigge lidt.

Ja jeg var i Livigno med hele min mors side af familien. Vi var 18 af sted i alt så det var super hyggeligt.. Vi boede på noget som hed Francesca. Det lå temmelig langt ude af byen, men lige ved skiliften, så på den måde kunne det ikke være bedre. Jeg har stået på ski siden jeg var 3 år gammel, og elsker det.. Det er så fantastisk.. Jeg ELSKER at stå på ski..

Ja det var kanon med uret, jeg fik det næsten til halv pris af Danmark.. Må man spørge hvad du måtte slippe for dit Rolex?? Og det var da super du også kunne få det billigere.. Det er et super fedt ur, og jeg kan godt forstå du glæder dig til at give ham det.. Sådan har jeg det også med Michael. Tror jeg vil give ham det på dagen lige efter kirken, når vi kører mod Frederiksberg have. Så kan jeg selv se hans ansigtesudtryk.. Det bliver så vildt...Specielt fordi han slet ikke regner med at få det.

Har lagt et billede ind af uret, i min tråd... Lad mig vide hvad du synes...

Knus Maria

0

Del dette indlæg

Hej Mette.

Hvor skønt med fotohajerne, det blir da nogle fantastiske billeder.

Jeg har købt en del sko over nettet, men kender godt den der med at de så ikke passer. Købte et par vildt fede Guccisko med Mink over ebay og de er bare alt for store...Øv øv øv, de er så flotte de sko...Så nu ligger de bare derhjemme og kigger...

Hvad størrelse bruger du?? Måske de er noget for dig...

Stedet hvor jeg går til ansigtsbehandlinger o.m hedder Julie Lynge og ligger på Malmøgade. hendes hjemmeside er her hvis du vil kigge lidt.

Ja jeg var i Livigno med hele min mors side af familien. Vi var 18 af sted i alt så det var super hyggeligt.. Vi boede på noget som hed Francesca. Det lå temmelig langt ude af byen, men lige ved skiliften, så på den måde kunne det ikke være bedre. Jeg har stået på ski siden jeg var 3 år gammel, og elsker det.. Det er så fantastisk.. Jeg ELSKER at stå på ski..

Ja det var kanon med uret, jeg fik det næsten til halv pris af Danmark.. Må man spørge hvad du måtte slippe for dit Rolex?? Og det var da super du også kunne få det billigere.. Det er et super fedt ur, og jeg kan godt forstå du glæder dig til at give ham det.. Sådan har jeg det også med Michael. Tror jeg vil give ham det på dagen lige efter kirken, når vi kører mod Frederiksberg have. Så kan jeg selv se hans ansigtesudtryk.. Det bliver så vildt...Specielt fordi han slet ikke regner med at få det.

Har lagt et billede ind af uret, i min tråd... Lad mig vide hvad du synes...

Knus Maria[/color]

Hej Maria,

Puha ski siden du var 3 så må du være rimelig hard core :thumbsupsmileyanim: Det var min første gang, og jeg synes også bare at det var total fedt :cheerleader3: Så vi skal helt sikkert afsted næste år.

God ide at give Michael uret når I skal køre mod Frb Have, det er også det eneste jeg har med at Peter skal have uret om morgenen, vil jo gerne se ham, når han får det, men vil også gerne have at han kan have det på i kirken, hvis han har lyst. Så tror jeg pakker det fint ind og gemmer det i en skuffe, og så ligger jeg et kort til ham om morgenen, som han kan læse og så kan han gå ind og finde gaven :)

Og det er forresten et superfed ur du har købt, Peter har også haft kigget på Breitling, men nu blev det det her. Og sindssygt at du sparede så meget.

Har kigget lidt på din kosmetolog og det ser rigtig godt ud, det kan være jeg skulle prøve det en gang :)

Kram Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej lækre tøs,

skulle hilse dig MANGE gange fra guru'en himself - du fik så meget ros af ham idag :cheerleader3:

møs

(vi kom ind på BK snak og jeg fortalte, at du havde anbefalet et skørt, hvor skoene titter frem - det synes han var en fabelagtig idé :thumbsupsmileyanim: )

Ej Smukke, bliver helt rørt :)

Fedt at han synes det er en god ide, selvom det jo selvfølgelig er vigtigst at du også synes det ;)

Møs

0

Del dette indlæg

Hej lækre tøs,

skulle hilse dig MANGE gange fra guru'en himself - du fik så meget ros af ham idag :)

møs

(vi kom ind på BK snak og jeg fortalte, at du havde anbefalet et skørt, hvor skoene titter frem - det synes han var en fabelagtig idé :thumbsupsmileyanim: )

Fedt at han synes det er en god ide, selvom det jo selvfølgelig er vigtigst at du også synes det ;)

Møs

Han lyste vildt meget op, da jeg nævnte dit navn, så du har en stor stjerne hos ham :) Og jeg synes idéen er fabelagtig :cheerleader3::)

Redigeret af miemaja
0

Del dette indlæg

Hej lækre tøs,

skulle hilse dig MANGE gange fra guru'en himself - du fik så meget ros af ham idag :)

møs

Møs

Han lyste vildt meget op, da jeg nævnte dit navn, så du har en stor stjerne hos ham :) Og jeg synes idéen er fabelagtig :cheerleader3::)

Århhhhhhhh :bearhug:

0

Del dette indlæg

Heeeeey!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg fandt jo lige ud af, at jeg går fra nattevagt fredag morgen og først tager af sted på bryllupsrejse lørdag morgen, sååååeeeeh :)

Er der en plads i kirken til mig, måske... :)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer