Guest M1974

M & P's bryllup 22 august 2008

2,299 indlæg i dette emne

Heeeeey!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg fandt jo lige ud af, at jeg går fra nattevagt fredag morgen og først tager af sted på bryllupsrejse lørdag morgen, sååååeeeeh :)

Er der en plads i kirken til mig, måske... :)

:)

Århhh søde Malene, jeg ville blive SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad hvis du kommer :cheerleader3::)

Så giver jeg et glas vin og et stykke bryllupskage bagefter ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette..

Ih jeg har sådan ventet på at komme på arbejde igen, så jeg kunne få skrevet til dig (Har pt, ingen computer hjemme, da vi lige er flyttet og skal ha undersøgt internetpriser)

Anyways... Kom du cyklende på Strandvejen mod Østerbrogade igår kl. ca. 15.10 iført mørke cowboybukser, sort løs bluse og farvestrålende sko??????

Jeg blev nemlig overhælet af en på cykel og jeg var næsten sikker på det var dig... Ville bare ikke begynde at råbe, Hey Mette, hvis det nu ikke var dig... Og hvem siger du ville kunne kende mig i virkeligheden???

Og før jeg vidste af det og nåede og tænke om jeg skulle tage mig sammen, krydsede du vejen og var væk :cheerleader3:

Var det mon dig eller var det din dobbeltgænger?

Knus Maria :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg fandt jo lige ud af, at jeg går fra nattevagt fredag morgen og først tager af sted på bryllupsrejse lørdag morgen, sååååeeeeh :)

Er der en plads i kirken til mig, måske... :shooter:

Århhh søde Malene, jeg ville blive SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad hvis du kommer :cheerleader3::)

Nej, hvor jeg dog glæder mig!!! :)

Tusind tak :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, feeeeede inspirationsbilleder :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig helt vildt til at se billederne af jer. Er sikker på de bliver fantastiske og lige min stil :)

Det håber jeg da, for så ved jeg at jeg kan lide dem :)

Hvornår skal du besøge din kjole igen?

Næste torsdag, ihhh jeg glæder mig sådan :cheerleader3::)

0

Del dette indlæg

Hej Mette..

Ih jeg har sådan ventet på at komme på arbejde igen, så jeg kunne få skrevet til dig (Har pt, ingen computer hjemme, da vi lige er flyttet og skal ha undersøgt internetpriser)

Anyways... Kom du cyklende på Strandvejen mod Østerbrogade igår kl. ca. 15.10 iført mørke cowboybukser, sort løs bluse og farvestrålende sko??????

Jeg blev nemlig overhælet af en på cykel og jeg var næsten sikker på det var dig... Ville bare ikke begynde at råbe, Hey Mette, hvis det nu ikke var dig... Og hvem siger du ville kunne kende mig i virkeligheden???

Og før jeg vidste af det og nåede og tænke om jeg skulle tage mig sammen, krydsede du vejen og var væk :cheerleader3:

Knus Maria :thumbsupsmileyanim:

Hej Maria,

det har 100% været mig :) Ej hvor sjovt at du kunne kende mig. Jeg bor lige der, så det var derfor jeg krydsede vejen. Hvor overhalede jeg dig henne? Kan godt huske at jeg overhalede nogen, men jeg var så forblændet af den middelaldrende dame jeg overhalede som havde valgt at tage små velourhotpants på, selvom hun nok vejede lidt for meget til den påklædning ;)

Hvor ærgeligt, næste gang må du råbe efter mig, men ok kender det godt selv, man kan ikke altid helt lide det :)

Kram til dig

0

Del dette indlæg

Er der en plads i kirken til mig, måske... :shooter:

Nej, hvor jeg dog glæder mig!!! :)

Tusind tak :bearhug:

Ihhhhhhhhhhhh hvor skønt søde :)

0

Del dette indlæg

Hej Mette..

Og før jeg vidste af det og nåede og tænke om jeg skulle tage mig sammen, krydsede du vejen og var væk :)

Knus Maria :cheerleader3:

Hej Maria,

det har 100% været mig :) Ej hvor sjovt at du kunne kende mig. Jeg bor lige der, så det var derfor jeg krydsede vejen. Hvor overhalede jeg dig henne? Kan godt huske at jeg overhalede nogen, men jeg var så forblændet af den middelaldrende dame jeg overhalede som havde valgt at tage små velourhotpants på, selvom hun nok vejede lidt for meget til den påklædning ;)

Hvor ærgeligt, næste gang må du råbe efter mig, men ok kender det godt selv, man kan ikke altid helt lide det :bearhug:

Kram til dig

Ih hvor sjovt, så skulle jeg ha sagt noget. Synes også det lignede dig på en prik fra de billeder jeg har set af dig herinde.

Jeg så også godt damen i hotpants, og tænkte præcis det samme som dig. :thumbsupsmileyanim: Nogle kvinder kan bare ikke klare at blive ældre...

Jeg havde gult tøj på, og du overhalede mig et par minutter før du krydsede vejen... Så jeg nåede jo næsten ikke at tænke før du var væk igen :)

Jeg var på vej til ansigtsbehandlig, derfor susede jeg den vej.

Hvis du skal se hvilke behandlinger de ellers har, så kan du også kigge under www.natur-spa.dk...

Har i ellers nogle zilla møder lagt ud i fremtiden? Jeg vil vildt genre med, for i fredags hos Maya kunne jeg ikke nå det... Vil jo gerne møde nogle af jer allesammen, så man rent faktisk kan råbe, hvis man ser nogle på vejen :)

Knus M

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke

Hørte en sang i morges og kom med det samme til at tænke på dig der gik ned af kirkegulvet mod din Peter. Jeg ved ikke om du kender den, men den hedder Magik og er Colbie Caillat. Jeg tror at den vil fungere bedst sammen med en guitar og det ved jeg selvfølgelig ikke om din veninde har mulighed for, jeg synes bare at den er så skøn.

Du får lige teksten:

V1: You've got magic inside your finger tips

its leaking out all over my skin

everytime that i get close to you

your makin me weak with the way you

look through those eyes

C: And all i see is your face

all i need is your touch

wake me up with your lips

come at me from up above

yeaaaa, oh i need you

V2: I remember the way that you move

your dancin easily through my dreams

its hittin me harder and harder with all your smiles

you are crazy gentle in the way you kiss

C: All i see is your face

all i need is your touch

come at me from up above

B: Oh baby i need you

to see me, the way i see you

lovely, wide awake in

the middle of my dreams

all i need is your touch

come at me from up above

all i need is your touch

come at me from up above

I øvrigt synes jeg også at Enya ville være vildt godt, hun har bare lavet sådan nogle famtastiske sange den kvinde!

I dag er der 3 måneder til at jeg skal giftes!!!!!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej smukke

Hørte en sang i morges og kom med det samme til at tænke på dig der gik ned af kirkegulvet mod din Peter. Jeg ved ikke om du kender den, men den hedder Magik og er Colbie Caillat. Jeg tror at den vil fungere bedst sammen med en guitar og det ved jeg selvfølgelig ikke om din veninde har mulighed for, jeg synes bare at den er så skøn.

Du får lige teksten:

look through those eyes

all i need is your touch

come at me from up above

yeaaaa, oh i need you

all i need is your touch

come at me from up above

lovely, wide awake in

the middle of my dreams

all i need is your touch

come at me from up above

all i need is your touch

come at me from up above

I øvrigt synes jeg også at Enya ville være vildt godt, hun har bare lavet sådan nogle famtastiske sange den kvinde!

Fantastisk idé Sanni - vi får altså brug for kleenex den dag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej smukke

Du får lige teksten:

look through those eyes

all i need is your touch

come at me from up above

yeaaaa, oh i need you

all i need is your touch

come at me from up above

lovely, wide awake in

the middle of my dreams

all i need is your touch

come at me from up above

all i need is your touch

come at me from up above

Århhh Søde Sanni, nu sidder jeg og tuder på arbejdet. Hvor er den bare smuk :thumbsupsmileyanim:

Vil straks fræse ind på Youtube eller lign og finde den, så jeg kan høre den. Teksten er i hvert fald super smuk, suk

Og tak fordi du lige tænkte på mig

Møs møs

0

Del dette indlæg

Hej smukke

Du får lige teksten:

look through those eyes

all i need is your touch

come at me from up above

yeaaaa, oh i need you

all i need is your touch

come at me from up above

lovely, wide awake in

the middle of my dreams

all i need is your touch

come at me from up above

all i need is your touch

come at me from up above

Århhh Søde Sanni, nu sidder jeg og tuder på arbejdet. Hvor er den bare smuk :thumbsupsmileyanim:

Vil straks fræse ind på Youtube eller lign og finde den, så jeg kan høre den. Teksten er i hvert fald super smuk, suk

Og tak fordi du lige tænkte på mig

Møs møs

Det var så lidt sweetpea, jeg kunne jo egentlig ikke gøre for det. Billederne kom bare til mig da jeg hørte den...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh hvor er det bare nogle flotte billeder du har lagt ind! :thumbsupsmileyanim: . Jeg tror jeg vil skilles, så vi kan blive gift igen og så denne gang få nogle ordentlige billeder!!! Om så vores fotograf have haft et billede stående foran ham, hvordan vi gerne ville ha haft det, tror jeg ikke det havde lykkedes for ham! :thumbsupsmileyanim: ...

Men det er en god ting med sådan nogle inspirationsbilleder. Især hvis man kan vise dem til fotografen (hvilket du jo har gjort i det her tilfælde :thumbsupsmileyanim: ), for så kan han/hun se, hvad det er man gerne vil have og så have det i tankerne.

Som brudepar har man hundervis af tanker i hovedet på selve dagen, og man kan bare ikke tænke på alt. Så alle de gode billedeideer man havde på forhånd, blir bare glemt på dagen. Og så er det jo godt, hvis man har en fotograf som selv er lidt kreativ i både motiv og kulisse :rolleyes:

Griner du har helt ret, en rigtig gammel karklud hihi.

I kan da få taget nye billeder til kobberbrylluppet :hug: :hug: det var altså også bare total træls med jeres billeder hvor uheldig har man lov til at være :blush:

Og ja kan godt forestille mig at alle de gode ideer man havde inden dagen er pist forsvundet på dagen og så er det jo meget rart at have en der kan dirigere en lidt rundt og se de muligheder, som man ikke lige selv fatter på det tidspunkt :hug:

Hehe ja til kobberbrylluppet skal vi bare gi den gas :cheerleader3:

Ja ellers skal du alliere dig med en god veninde og fortælle, hvad du gerne vil have på dagen. Både med billeder og andre små ting, så du ikke selv behøver gå og tænke på det. Så der er en, der præcis ved, hvad du/I ønsker :bearhug:

0

Del dette indlæg

Åhhh hvor er det bare nogle flotte billeder du har lagt ind! :thumbsupsmileyanim: . Jeg tror jeg vil skilles, så vi kan blive gift igen og så denne gang få nogle ordentlige billeder!!! Om så vores fotograf have haft et billede stående foran ham, hvordan vi gerne ville ha haft det, tror jeg ikke det havde lykkedes for ham! :thumbsupsmileyanim: ...

Men det er en god ting med sådan nogle inspirationsbilleder. Især hvis man kan vise dem til fotografen (hvilket du jo har gjort i det her tilfælde :thumbsupsmileyanim: ), for så kan han/hun se, hvad det er man gerne vil have og så have det i tankerne.

Som brudepar har man hundervis af tanker i hovedet på selve dagen, og man kan bare ikke tænke på alt. Så alle de gode billedeideer man havde på forhånd, blir bare glemt på dagen. Og så er det jo godt, hvis man har en fotograf som selv er lidt kreativ i både motiv og kulisse :rolleyes:

Griner du har helt ret, en rigtig gammel karklud hihi.

I kan da få taget nye billeder til kobberbrylluppet :hug: :hug: det var altså også bare total træls med jeres billeder hvor uheldig har man lov til at være :fløjt:

Og ja kan godt forestille mig at alle de gode ideer man havde inden dagen er pist forsvundet på dagen og så er det jo meget rart at have en der kan dirigere en lidt rundt og se de muligheder, som man ikke lige selv fatter på det tidspunkt :hug:

Hehe ja til kobberbrylluppet skal vi bare gi den gas :cheerleader3:

Ja ellers skal du alliere dig med en god veninde og fortælle, hvad du gerne vil have på dagen. Både med billeder og andre små ting, så du ikke selv behøver gå og tænke på det. Så der er en, der præcis ved, hvad du/I ønsker :bearhug:

Super ide, det vil jeg gøre :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej skat!

Håber du har hafte en dejlig uge i solen.. Jeg har arbejdet hver dag fra 12-23 (tak for lort..) og lige nu er jeg den heldige ejer af en morgenvagt inde på hotellet -HAHA- .. Puha hvor skal solen bare nydes imorgen til gengæld :biggrin:

Og så så jeg lige der kun er 15 uger tilbage -HAHA-:badgirl::griner:- Weeeee, jeg glæder mig til at se prinsessen komme op af gulvet!!!

Marie og jeg aftalte faktisk til min polter at det kunne være super hyggeligt at ses os 3 en dag..

Mys og god weekend smukke

0

Del dette indlæg

Hej skat!

Håber du har hafte en dejlig uge i solen.. Jeg har arbejdet hver dag fra 12-23 (tak for lort..) og lige nu er jeg den heldige ejer af en morgenvagt inde på hotellet :boohoo: .. Puha hvor skal solen bare nydes imorgen til gengæld :biggrin:

Og så så jeg lige der kun er 15 uger tilbage -HAHA-:badgirl::griner:- Weeeee, jeg glæder mig til at se prinsessen komme op af gulvet!!!

Marie og jeg aftalte faktisk til min polter at det kunne være super hyggeligt at ses os 3 en dag..

Mys og god weekend smukke

Hej Søde,

hvor er det bare træls med dit arbejde, håber du har fået nydt solen i dag til gengæld og også kan gøre det i morgen.

Og ja 15 uger de kan jo hurtigt gå, tænk sig at du skal giftes lige om lidt -HAHA-:)

Og ja Marie nævnte det godt, det må vi lige finde ud af :boohoo:

Kram og Møs

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tøser,

Så er jeg lige hjemvendt efter to dage i mine forældres sommerhus i Asserbo. Uhhh det har været så dejligt. Ikke andet end sol, afslapning og forkælelse. Og tænk de var så glade for at vi ringede og spurgte om vi måtte komme -HAHA- Så i går blev der grillet store bøffer på grillen, vi fik Martini Asti og prøvesmagte rødvin til brylluppet, ja og i dag kørte Peter og jeg på havnen i Hundested og købte nyrøget ål og makrel og hjemmelavede fiskefrikadeller. Det var bare total dansk sommerhygge :badgirl:

I får lige et billede af blomsten som er i mine tanker til brudebuketten sammen med de franske anemoner, hele mine forældres grund er dækket af dem, det så såååå fint ud, så jeg fik lige en lille buket med hjem, der nu står og dufter dejligt :biggrin:

post-30576-1210527485.jpg

0

Del dette indlæg

Heeeeey!!! :biggrin:

Jeg fandt jo lige ud af, at jeg går fra nattevagt fredag morgen og først tager af sted på bryllupsrejse lørdag morgen, sååååeeeeh :boohoo:

Er der en plads i kirken til mig, måske... :blink:

-HAHA-

Århhh søde Malene, jeg ville blive SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad hvis du kommer -HAHA-:badgirl:

Nej, hvor jeg dog glæder mig!!! :griner:-

Tusind tak :hug:

Ihhhhhhhhhhhh hvor skønt søde ()()

Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg har tænkt på?! :blush:

Da jeg læste, at der var 16 uger til jeres bryllup blev jeg helt forvirret, for der er 9 uger til vores og 4 uger efter vores rejser vi på bryllupsrejse... :boohoo:

Derfor kunne jeg slet ikke få det til at passe sammen...

Hvorfor tror jeg, at I skal giftes d.8.8.08?! :bearhug:

D.22.8.08 er jeg (desværre) allerde taget af sted og har været det i et par uger... :hug:

0

Del dette indlæg

Hej Tøser,

Så er jeg lige hjemvendt efter to dage i mine forældres sommerhus i Asserbo. Uhhh det har været så dejligt. Ikke andet end sol, afslapning og forkælelse. Og tænk de var så glade for at vi ringede og spurgte om vi måtte komme :badgirl: Så i går blev der grillet store bøffer på grillen, vi fik Martini Asti og prøvesmagte rødvin til brylluppet, ja og i dag kørte Peter og jeg på havnen i Hundested og købte nyrøget ål og makrel og hjemmelavede fiskefrikadeller. Det var bare total dansk sommerhygge :griner:-

I får lige et billede af blomsten som er i mine tanker til brudebuketten sammen med de franske anemoner, hele mine forældres grund er dækket af dem, det så såååå fint ud, så jeg fik lige en lille buket med hjem, der nu står og dufter dejligt -HAHA-

post-30576-1210527485.jpg

Mmmmmh, total sommerhus-hygge - der er faktisk ikke noget bedre end dansk sommer naar vjeret er som det er hjemme hos jer pt.... I LAAAAAAAVE IT :biggrin:

Er faktisk lidt misundelig...

0

Del dette indlæg

Hej søde,

er da slet , slet ikke misundelig på jeres sommerhus hygge ;) (jeg gjorde hele hytten ren igår og pudsede vinduer - misundelig?? :biggrin: )

dejlig buket søde. Ved du forresten om Jesper altid syer en blå sløjfe i brudekjolerne eller om man skal bede om det??

møs

0

Del dette indlæg

Hej søde,

er da slet , slet ikke misundelig på jeres sommerhus hygge ;) (jeg gjorde hele hytten ren igår og pudsede vinduer - misundelig?? :griner:- )

dejlig buket søde. Ved du forresten om Jesper altid syer en blå sløjfe i brudekjolerne eller om man skal bede om det??

møs

Jeg tror nok det er noget han gør per automatik. Vi har faktisk ikke talt om det, jeg har bare hørt det fra mine veninder. Mmmm måske man lige skulle tjekke det med ham ;) Har også hørt at de syr en lille mønt i, nå det tjekker jeg lige på torsdag :biggrin:-HAHA-:badgirl:

Og stakkels dig med rengøring, men jeg malede hele sidste weekend, så jeg synes jeg havde fortjent total friweekend. I dag har vi grillet i haven, sååååå skønt -HAHA-

Redigeret af M1974
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer