ditlund

nogle med en god ide.

19 indlæg i dette emne

Hejsa piger.

jeg skal giftes i en Rembo Styling kjole, Himke. Jeg tænker lidt i slør, og da min mor er uddannet syerske har jeg spurgt hende om hun ikke vil hjælpe mig med at lave et som kunne passe lidt til min kjole. planen er altså at bruge det samme tyld som der er i nederdelen til at lave et slør af.

(på billedet som jeg vedhæfter har modellen det samme på sin arm, der kan i måske bedre se det)

Nu vil jeg lså ige høre om nogen af jer har en god ide til slør??

- Det behøves ikke nødvendigvis at være det klasiske lange, nu hvor kjolen er lidt speciel, må sløret også godt være lidt specielt. Jeg er åben overfor alle ideer, det kan nemlig sagtens være at sløret skal være lidt traditionelt nu hvor kjolen ikke er det... :rolleyes:

Jeg vedhæfter et billede af min fantastiske kjole(elsker den :biggrin: ) og hvis du skulle ligge inde med en god ide med hensyn til hvordan mig og mutti skal lave sløret så kom endelig med din ide, eller hvis du har billeder af nogle fede nogle er du velkommen til at vedhæfte disse.

Kærlig Hilsen Ditte :hug:

post-30062-1192464364.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

FLOT kjole!

syntes helt sikker din ide om et anderledes slør er en GOD ide!!

Umiddelbart ville jeg vælge et gulvlangt slør - da kjolen ikke er så "poofy" - kan du sagtens bære det. Det kommer dog også lidt an på hvordan du gerne vil have håret sat... Mit bud ville ellers være et prikket slør. Se f.eks. BirgitUlla's! Der er også flere at de "store designere" som er begyndt på prikkerne.. evt. lave noget haler med alm. slør og andre med prikker..

Anna

post-13167-1192471206.jpg

post-13167-1192471212.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg havde selv et helt almindeligt slør med lidt perler i, men min kreative frisør syntes vi skulle gøre noget anderledes og løb ind til blomsterhandleren og fik nogle hjerteranker (som også var i buketten). Dem satte hun i håret og samtidig lavede en sød detalje med sløret som gjorde det anderledes uden at være for vildt til at jeg turde.

Jeg var vildt glad for resultatet. Håber det kan ses hvad vi gjorde her:

Pøj pøj med det

Knus

Camilla

post-23741-1192480940.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

IHh jeg er henrykt lige nu, nogle ideer som jeg aldrig havde kommet på selv, de er super fede tusind tak piger.

GODT GÅET :biggrin:

Jeg synes at det lange slør som du Anna, har vedhæftet er super smukt!! det er virkelig specielt, jeg er bare en smugle bange for at jeg kommer til at drukne i det, jeg er 1. 67 ;) ... jeg skal snart stikke hovederne sammen med min mutti, og finde ud af hvordan det skal se ud.

Camilla, dit slør er super smukt, fed detalje med den blomst, det er meget feminint.

Og til dig Marina, ved du om hende KHIO stadig er herinde engang imellem? for det er bare en blæret ide, tror dog at jeg vil tage imod rådet fra Anna med et slør der godt kan sig, at være mere vildt, da kjolen jo er meget neutral.

Go dag til jer alle... og til jer andre herinde, bare skyd frem med ideerne, jeg er spændt over at se om nogle gemmer mere i ærmet :carrot:

Hyg jer. Kærligst Ditte

Redigeret af ditlund
0

Del dette indlæg

IHh jeg er henrykt lige nu, nogle ideer som jeg aldrig havde kommet på selv, de er super fede tusind tak piger.

GODT GÅET :rolleyes:

Jeg synes at det lange slør som du Anna, har vedhæftet er super smukt!! det er virkelig specielt, jeg er bare en smugle bange for at jeg kommer til at drukne i det, jeg er 1. 67 ;) ... jeg skal snart stikke hovederne sammen med min mutti, og finde ud af hvordan det skal se ud.

Camilla, dit slør er super smukt, fed detalje med den blomst, det er meget feminint.

Og til dig Marina, ved du om hende KHIO stadig er herinde engang imellem? for det er bare en blæret ide, tror dog at jeg vil tage imod rådet fra Anna med et slør der godt kan sig, at være mere vildt, da kjolen jo er meget neutral.

Go dag til jer alle... og til jer andre herinde, bare skyd frem med ideerne, jeg er spændt over at se om nogle gemmer mere i ærmet :carrot:

Hyg jer. Kærligst Ditte

Hmm, det ved jeg faktisk ikke, men du kan prøve at sende hende en pm, hvis det er, så får hun jo i hvert fals en mail om at du har sendt hende en besked. Jeg ved hun er aktiv på babyklar :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg fandt lige et billede hvor man kan se hendes slør tæt på :biggrin:

Jeg tror umiddelbart at hun har det revne del af sløret inderst og så et organza slør over det, det giver en rigtig godt effekt, og så kan man kombinere flere farver i sløret, hvis man er lidt mere eksperimenterende ;)

post-21950-1192526266.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he hej Gitte, Vi er godt nok hurtige til at svare tilbage. :biggrin: Tak, ej men det slør det ser skuda fedt ud, jeg bliver nødt til at få fat i hende, jeg sender hende en PM, tak for det.

Kærlig Hilsen Ditte

Jeg er i lidt ferie-mode selvom jeg er på arbejde :rolleyes:

0

Del dette indlæg

hmmm der står at hendes PM indbakke er fyldt når man sender noget til hende...så jeg kan vist ikke rigtigt få fat i hende, måske skulle jeg prøve babyklar, hvor du Gitte sagde at hun befinder sig, ved du om hun også hedder Khio derinde??

Tak D.29, de helt lange slør er ikke rigtig mig må jeg indrømme, jeg er ikke så høj, så jeg tror jeg kommer til at blive endnu mindre med et langt :rolleyes:

Men det sidste billde i din første besked, der hvor hendes slør sidder i siden af hendes hår, der jeg ret huged på. På mig skal det så nok bare sidde bag ved tror jeg, men selve sløret er lidt cool.

Du har mange gode, så send endelig flere. :carrot:

JUBIIII. Kærlig hilsen Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmmm der står at hendes PM indbakke er fyldt når man sender noget til hende...så jeg kan vist ikke rigtigt få fat i hende, måske skulle jeg prøve babyklar, hvor du Gitte sagde at hun befinder sig, ved du om hun også hedder Khio derinde??

Tak D.29, de helt lange slør er ikke rigtig mig må jeg indrømme, jeg er ikke så høj, så jeg tror jeg kommer til at blive endnu mindre med et langt :rolleyes:

Men det sidste billde i din første besked, der hvor hendes slør sidder i siden af hendes hår, der jeg ret huged på. På mig skal det så nok bare sidde bag ved tror jeg, men selve sløret er lidt cool.

Du har mange gode, så send endelig flere. :carrot:

JUBIIII. Kærlig hilsen Ditte

Jo hun hedder også Khio på babyklar :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Tak Gitte, jeg prøver at trænge mig på derinde :denmarkflag:

Hvis du har problemer med at få fat på hende, må du godt hive fat i mig. Jeg er i samme terminsgruppe som hende så jeg vil gerne hjælpe dig, hvis det er...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Monika

Det ville faktisk være rigtig rart, hvis du vil sprøge hende fra mig om hun ville bruge et kvarter på mig, mht. det fantastiske slør. Vil du spørge hende fra mig om hun vil sende hendes ideer til hendes slør, og hvad hun brugte til det, jeg kan se at hun brugte et eller andet "med krøl i". Hvis du vil give hende min mail adresse er du en knag: dutte2@ofir.dk.

Hvis hun ikke har tid, må jeg så selv se hvad jeg kan gøre, hun skal ikke føle sig tvunget til det.

tak for hjælpen og god søndag til dig og i andre herinde i dette skønne forum

Ditte

0

Del dette indlæg

Hej Monika

Det ville faktisk være rigtig rart, hvis du vil sprøge hende fra mig om hun ville bruge et kvarter på mig, mht. det fantastiske slør. Vil du spørge hende fra mig om hun vil sende hendes ideer til hendes slør, og hvad hun brugte til det, jeg kan se at hun brugte et eller andet "med krøl i". Hvis du vil give hende min mail adresse er du en knag: dutte2@ofir.dk.

Hvis hun ikke har tid, må jeg så selv se hvad jeg kan gøre, hun skal ikke føle sig tvunget til det.

Ditte

Hejsa Ditte

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med hende derinde, men hendes PM boks er fyldt, men jeg har forsøgt at komme i kontakt med hende på en anden måde. Prøv at sende hende en PM herinde - hun bør få en mail om at der er en ny PM...

Monika

0

Del dette indlæg

Hej Monika

Ditte

Hejsa Ditte

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med hende derinde, men hendes PM boks er fyldt, men jeg har forsøgt at komme i kontakt med hende på en anden måde. Prøv at sende hende en PM herinde - hun bør få en mail om at der er en ny PM...

Monika

Hejsa,

Det lykkedes mig i går at få sendt en PM til hende så jeg håber at du hører fra hende...

Hilsen Monika

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer