Xaksia

Extensions?

41 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tillykke med dit nye hår.....JEP det er bare super dejligt at få sit lange hår "tilbage"....har aldrig tålmodighd til at lade det vokse!!!!

Den dag jeg havde reget mig frem til mine skulle komme var jeg nede og kigge efter posten 4 gange før hun kom.....VILLE bare ha´ dem på på arbejde!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Efter at have læst om de dersens extensions, bestilte jeg dem i fredags og modtog dem i dag - og har lige prøvet dem, det er lidt svært, men det ser vildt godt ud - har lige haft laaaaaange fletninger.. :cheerleader3:

Og det vilde var at de matchede mit eget hår næsten 100 %!!

Tak for den god idé..

Ej hvor fedt!!! Du har vel ikke nogle billeder som jeg kan se??? Bare for også at se det på dig.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Efter at have læst om de dersens extensions, bestilte jeg dem i fredags og modtog dem i dag - og har lige prøvet dem, det er lidt svært, men det ser vildt godt ud - har lige haft laaaaaange fletninger.. :cheerleader3:

Og det vilde var at de matchede mit eget hår næsten 100 %!!

Tak for den god idé..

Ej hvor fedt!!! Du har vel ikke nogle billeder som jeg kan se??? Bare for også at se det på dig.

Knus Nathasia

Jeg kan lige prøve at se om jeg kan nå det i eftermiddag, vi skal rejse i morgen, så vi har liiidt travlt - skal ha ordnet negle om en halv time - og skal også ha stemt, det er min pligt, som min kære fader siger!

Og har så aften/nattevagt.. Men jeg prøver ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har prøvet både extension med lim og med klister! Jeg kan varmt anbefalde klister, da det kan tages af og sættes på igen! Extension med lim holder kun ca. 3 måneder, da dit hår jo gror, og du midster ca 100 hår om dage, så er der ikke mange hår til at holde de mange lille hårtot'er! Lim og klister koster ca. det sammen (4.500-5.000), men fordelen ved klister er, at du kan sætte dine extension op, når de er ved at gro ud, sammen med dit eget hår!!! Ulempen her er så bare, at du skal forbi en frisør hver gang håret skal tages af, og sættes længere op og det koster :cheerleader3: ...gi'r det mening det jeg skriver?

Jeg har nu bestilt clips, da de jo selvfølgelig også skal prøves ;) Jeg har bestilt det via eBay, og sparer ml. 3.500-4.000... hvilket også er en slags penge... så prøv lige at kigge på eBay inden du shopper løs ;)

God fornøjelse :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har "kun" købt et sæt, et af de sæt hvor der er 4 i i 4 forskellige bredter!!

Jeg syntes det er mere end rigeligt....da de godt kan være MEGET varme at ha´ på når du ikke er vand til langt hår....havde mine på i søndags til en fødselsdag og vi var ikke andet end kommet ind af døren her hjemme før de bare skulle af...men der var også bare RIGTIG varmt til den førdselsdag!!!

Tror måske også det bliver for tungt med mere end et sæt!!! :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik 60 cm sat på med kreatin. Altså sådan så det bliver sat på tot for tot med en slags "varmetang". den længde var rigtig fin og så vidt jeg har orienteret mig noget af det længste de sætter på?!

Men jeg vil ikke anbefale kreatin, eller også var jeg bare uheldig. Jeg synes, jeg tabte store totter af mit eget hår og fik en skaldet plet. Udover det, så sad totterne med det falske hår ikke særligt godt i mit hår, der røg hurtigt en masse totter og det så dumt ud, og mit eget korte hår kunne man virkelig se.

Måske var jeg bare uheldig?

Håber du finder ud af noget der fungerer for dig.

Hilsen Sheila

0

Del dette indlæg

Hej alle brude

jeg er selv en "bride to be" i august, og har lige for anden gang fået sat hår på med kreatin(Totter m "lim" og derefter en varmetang).....

Jeg har ikke haft nogle problemer overhoved, det holdte i 2 måneder første gang og nu ca. 1½ år efter har jeg fået sat det i igen for at have det i til prøveopsætning.

Jeg har givet 1500 for det, og har ikke fortrudt, lavet så det ikke kan ses selv når håret er sat op. Jeg har fået sat ca. 200 totter i og det er dejligt endelig at have lidt tyngde.....

Her er et billed med det i.

Hilsen lille mig

post-31993-1201797432.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det kun er for et par dage/uger

er den billige løsning at gå ned i en afro shop

Dem ved istegade tager 1000-1500 for at du får hår heeeelt ned til røven i lige din nuance - eller lidt blandede farver.

Dog er håret IKKE noget som kan anbefales at ha på i 4-5 måneder

0

Del dette indlæg

Hvis det kun er for et par dage/uger

er den billige løsning at gå ned i en afro shop

Dem ved istegade tager 1000-1500 for at du får hår heeeelt ned til røven i lige din nuance - eller lidt blandede farver.

Dog er håret IKKE noget som kan anbefales at ha på i 4-5 måneder

Hvordan sætter de det på og hvad er det for noget hår???

Jeg har længe været skaldet pga kemo men er nu ved at have ca tre cm hår og håber at det når at blive en nogenlunde længde inden bryllupet den 23 august (vokser meget stærkt lige nu) og ja så ville jeg bare gerne den ene dag have mit normale lange hår. Havde hår til midt på ryggen før kemo og savner det men til hverdag har jeg da vænnet mig til at være lettere hårløs :0) Bare ikke lige på min bryllupsdag.....er bare så meget i tvivl om hvad jeg skal vælge og hvad der ikke ødelægger mit eget og hvad jeg kan have når det nu ikke når at blive sådan vildt langt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer