piaogdan

scrapbog/fotoalbum

2 indlæg i dette emne

Hjælp!!!

Inden bryllupet fik jeg den pragtfulde idé, at jeg ville lave en kombineret scrapbog/fotoalbum, med alt fra forberedelserne(kviteringer fra kjolen, skitser til indbydelse...), fra selve brylluppet( taler, sange, billeder....) og selvfølgelig alle de kreative ting jeg fik lavet...

Men nu jeg jeg gået i stå, jeg har fået lavet forsiden med vores farve-tema og monogram. Nu aner jeg ikke hvordan jeg skal komme videre, hvor skal jeg starte, skal jeg skrive lidt til de ting jeg sætter ind, eller taler tingene for sig selv?

Det jeg egentlig er ude efter er lidt inspiration fra de af jer der har lavet noget lignende eller jer der total kreative....

Pia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey..

Altså totalt kreativ det ved jeg ikke, om jeg er, men jeg er da vant til at lave fotoalbum..

Du kunne jo starte med at beskrive frieriet og så tage det kronologisk derfra. Det ville jeg nok gøre.. Og mht. kommentarer eller ej.. Du skal da bare gøre, hvad du synes. Hvad kunne det være sjovt for andre at læse? Hvad er der risiko for, at du har glemt om 10 år? Osv.

Talerne osv. taler måske nok for sig selv.. Men det kunne da være sjovt med nogle kommentarer til billeder osv. Fx fra kjoleprøvning: Hvad tænkte du om de forskellige kjoler osv.??

Og så kan man jo nu om dage købe helt vildt mange ting til det nye koncept "scrapbooking". I Panduro Hobby fx vil du kunne finde en masse, du kan bruge til at dekorere med osv. for at gøre det hele lidt festligere.

Ved ikke, om det hjalp, men jeg prøvede... :unsure:

God fornøjelse!

Janne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer