camillavenø

Hjælp til fotocollage..

4 indlæg i dette emne

Hejsa alle. :cheerleader3:

Vores bryllup er godt og vel overstået, og nu skal vi altså i gang med de takkekort. Jeg har set nogle rigtig flotte herinde som er "foto i foto", og det kunne vi godt tænke os, vi aner bare ikke selv hvordan vi skal lave det.

Kunne nogle af i søde kommende eller allerede fruer hjælpe??

Jeg er ikke særlig teknisk anlagt, så hvis nogen har tid og overskud til at prøve og sætte noget sammen vil jeg være evigt taknemmelig :heart:

Jeg håber og høre fra en venlig sjæl, med mere teknisk snilde end jeg selv ;)

:thumbsupsmileyanim: Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg vil gerne prøve men jeg vil ikke love det helt store, men du kan jo se hvad det kan blive til og så bruge det eller lade være.

Jeg kan bare ikke nå det i aften da vi skal til koncert.

Men jeg sender dig lige en pm med min mailadresse så kan du sende billederne plus evt forklaring på hvordan i måske havde forestillet jer det

Mvh Linda

0

Del dette indlæg

Hej Camilla

Jeg er helt vild med dit billed i venstre hjørne med hjerter, ringene, jeres bogstav og datoen.

Hvordan har du lavet det?

Tusind tak, men jeg har ikke selv lavet det. Jeg fandt hjertet herinde på bk, og så var der en venlig sjæl der lavede det til vores monogram :cheerleader3:

Du kan da lave et emne hvor du spørger om der er nogen der kan hjælpe med det :heart: Alle er så flinke til at hjælpe med alting, så jeg tror helt sikkert at det giver pote :hug:

Jeg er selv helt vild med det, og det har fungeret som gennemgående tema i vores bryllup. På indbydelser, gaveposer, takkekort osv.

Håber det lykkedes for dig :)

:thumbsupsmileyanim: Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer