Betina82

Sæsonens blomster i april :)

8 indlæg i dette emne

Hej Alle.

Så lige Pjuskes emne om blomster i Juli, og så tænkte jeg at det da var en fremragende idé lige at få lidt viden herfra. Jeg kan nemlig absolut ikke finde ud af hvilke blomster der kommer hvornår... :hug:

Jeg skal giftes i april, og vil jo helst have nogle blomster som passer til årstiden, dog skal det siges at vores farvetema er guld og creme...

Håber at nogen kan hjælpe og til Pjuske: HVis jeg selv finder ud af hvilke blomster der er i Juli, så lover jeg at skrive med det samme :biggrin:

Redigeret af Betina82
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:cheerleader3:

Under fanen "Kreativ side" her på forsiden af bryllupsklar ligger der en list over hvilker blomster der er fremme på hvilken årstid.

Se her

Årstidens blomster

Hilsen Solsikken :jul1:

Kære Solsikke..

Hvor er det bare hyggeligt som I "gamle" (nej ikke gamle på den måde smiler) BK'er altid har en løsning lige ved højre benet...

Tak for hjælpen.. nu er det jo bare om at vælge :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:)

Under fanen "Kreativ side" her på forsiden af bryllupsklar ligger der en list over hvilker blomster der er fremme på hvilken årstid.

Se her

Årstidens blomster

Hilsen Solsikken :jul1:

Kære Solsikke..

Hvor er det bare hyggeligt som I "gamle" (nej ikke gamle på den måde smiler) BK'er altid har en løsning lige ved højre benet...

Tak for hjælpen.. nu er det jo bare om at vælge :blush:

Velbekomme :jul1:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer