Jettepigen

Jeg kan ikke finde min kjole

14 indlæg i dette emne

Hej hej.

Jeg er ny her.

Skal giftes med min Magnus den 24. maj :thumbsupsmileyanim: det bliver bare så stort!

Men jeg kan ikke finde min kjole nogen steder...

Den skal være lang og enkel - ikke gå ud forneden - og med små ærmer eller stropper eller noget lignende

Nogen der kan hjælpe? (jeg kan ikke finde ud afatsætte billede ind, for har fundet to, men de er godt nok dyre...

Knus Jette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hej.

Jeg er ny her.

Skal giftes med min Magnus den 24. maj :thumbsupsmileyanim: det bliver bare så stort!

Men jeg kan ikke finde min kjole nogen steder...

Den skal være lang og enkel - ikke gå ud forneden - og med små ærmer eller stropper eller noget lignende

Nogen der kan hjælpe? (jeg kan ikke finde ud afatsætte billede ind, for har fundet to, men de er godt nok dyre...

Knus Jette

Har du været ude og prøve kjoler? For jeg har hørt om de første rigtig mange herinde der havde en klar ide om hvad det skulle være, men da de så havde prøvet var det bare noget HELT andet!!

ellers, så bestil en tid og sig hvad du har i tankerne... Man behøver jo ikke købe, bare fordi man prøver... Så kan du måske få en bedre ide om om de har noget for dig og SÅ kan du jo evt. gå på jagt efter en brugt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer