Guest Musvitten

Kjole prøvning

9 indlæg i dette emne

Hejsa.

Nu har jeg efterhånden kigget lidt med i et stykke tid, og nu har jeg så et spørgsmål der trænger sig på... Hvor mange tager man med når man skal ud og prøve kjoler? Og hvor lang tid i forvejen skal man starte? skal først giftes til maj 2009, så der er jo laaaang tid til. Øv

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde to af mine bedste veninder med ude, og det virkede meget tilpas: Der var mere end bare en mening, hvilket var godt, fordi min ene veninde og jeg slet ikke har samme smag, og alligevel var der ikke så mange meninger, at man blev helt forvirret af det. Super!

Mht. hvor lang tid før.. Jeg tror, det kommer lidt an på, hvad du går efter. Jeg købte min kjole i sidste uge og skal giftes i juni i år. Men jeg har hørt folk udtale, at de syntes, jeg var sent ude. Men jeg vidste, at jeg ikke ville købe noget helt vildt dyrt, der ville skulle skaffes hjem fra udlandet osv. Så det kommer nok lidt an på, hvad du vil.. Men hvis du ikke har tænkt dig at ændre dig alt for meget inden, er der jo da ikke noget i vejen for at gå i gang..

Og rigtig god fornøjelse! :)

Janne.

0

Del dette indlæg

Jeg skal som dig også først giftes i 2009. Jeg har ville vente med kjolen til slutningen af 2008, men sådan er det ikke blevet. Jeg er i denne uge startet på at prøve kjoler, da nu er det det, jeg føler for og så vil jeg også gøre det.

Sko, evt. taske, smykker, diadem, slør osv vil jeg først vide, hvad jeg skal kigge efter, når jeg har bestemt mig for kjolen.

Min kusine skal med mig ud at kigge på kjoler. Min mor synes, at det er for tidligt, så hvis jeg ikke køber kjole og skal ud tættere på brylluppet vil hun gerne med. Min veninde er lige startet arbejde og jeg har ikke bedt hende om at tage fri, da jeg ikke synes, at hun skal det i et nyt job (hun startede i mandags).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg har været ude og prøve kjole mange gange (4) og har haft lidt forskellige med. Det vigtigste er at du har nogen med som ikke er mange for at sige deres ærlige mening. Det er så ærgeligt hvis du og din kjole bliver det helt store samtale emne når det drejer sig om kikset brude, efter brylluppet. Men lyt også meget til hvad dig krop fortæller dig når du har de forskellige kjoler på. Det er vigtig at kjolen sidder rigtigt på dig. Du skal jo have den på en hel dag, stå og sidde i den. Hvis du bare er lidt utilpas i kjolen er det simpelthen ikke den du skal have. Du kan evt. prøve den i en anden str.

Med henblik på hvornår du skal begynde at lede, så vær ude ihvertfald et halv år inden brylluppet. Du kan risikere at den kjole du vil have skal bestilles hjem og det kan nemt tage 3-4 måneder. Så er det ærligt hvis man er "for sent" ude.

Held og lykke med din søgen.

Kram Lene

0

Del dette indlæg

jeg ska oz giftes i 2009 i feb. jeg har allerede bestilt tid hos en designer, ska ha syet en kjole og er ikk i tvivl om hvordan den ska se ud. jeg har valgt at tage min mor, en veninde og far med til prøverne af kjolen. ved at min far vil give sin ærlige mening.

vælg en som du stoler på, som kender din smag og husk at lytte til din mavefornemmelse, så du sikkert på at få den rigtige kjole med hjem

held og lykke :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer