Guest bsan

Rensning af brudekjole..

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hos messalina i kbh hvor jeg købt min kjole, anbefalede de mig at vaske den i vaskemaskinen på skåneprogram og med vrangen ud.

og hvis der var steder hvor den var meget beskidt kunne man smørre noget grundrens på bagsiden af pletten.

de fortalte at det var den mest skånsomme måde jeg kunne rense/vaske min kjole. da mange renserier ikke yder erstatning på perler mm. som ofte ikke kan tåle den behandling de får hos et renseri. perler der smelter eller falder af.

jeg vaskede min kjole efter brug og den er blevet rigtigt fin. efter et par vaske. fordi den var meget stor. og så hang jeg den bare op på en bøjle til tørre. og den er ikke blevet krøllet af en tur i vaskemaskinen. så su ligger den i den syrefri kasse sammen med alt mit andet udstyr.

0

Del dette indlæg

Hej Berit :)

Tænk sig at det snart er et år siden vi blev gift.Hvor pokker bliver tiden dog af :griner:-

Jeg fik min Kjole renset inde på renseriet i Borgergade.Det er en ældre mand som har det og han er virkelig rar og ikke mindst ærlig og dygtig.Han får min varmeste anbefaling :thumbsupsmileyanim:

:)

Christine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for det - der var da lidt blandede muligheder. Uuhhh ved ikke rigtig om jeg tør vaske den, men jeg er bestemt heller ikke glad for at overlade den til andre :thumbsupsmileyanim:

Der er enormt mange perler og gejl på og en masse blonder, så den er rimelig skrøbelig vil jeg tro. Flere erfaringer søges stadig - gerne omkring blondekjoler...

0

Del dette indlæg

Hej Berit :)

Tænk sig at det snart er et år siden vi blev gift.Hvor pokker bliver tiden dog af :huh:

Jeg fik min Kjole renset inde på renseriet i Borgergade.Det er en ældre mand som har det og han er virkelig rar og ikke mindst ærlig og dygtig.Han får min varmeste anbefaling :thumbsupsmileyanim:

:)

Christine

Hej Christine

Jamen det er bare helt vildt som tiden er fløjet afsted - og lidt pinligt at jeg ikke fået renset kjolen endnu!!!!!!

Vi har egentlig heller ikke fået fremkaldt så pokkers mange billeder endnu eller fået lavet den fine bog jeg havde planer om, men hva pokker det når vi nok engang..... :biggrin:

:griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer